Mama's uit Drenthe/Groningen afspreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dds, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Hoi!!

Ik ben mama van 2 meisjes, Julia is 2 jaar en Jasmijn is bijna 5 maanden.
    Ik woon in Drenthe maar ook ontzettend dichtbij de provincie Groningen. Ik ben 33 jaar (oeps.....daar moest ik wel even over nadenken:):)) en zoek meiden om mee te kletsen. Niet al te lang op zp, dat heb ik al een paar keer gedaan en merk dat dat niet werkt. Dus wie wil binnenkort een kopje thee komen drinken???

Groetjes.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat bedoel je met niet al te lang op zp?
    Moet het een nieuw lid zijn?

3. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Nee, sorry misschien niet goed geformuleerd. Dat ik niet eindeloos wil "chatten" op zp en dat er dan weinig tot niets concreets wordt afgesproken. Dus eerst kennis maken op zp en dan elkaar "live" ontmoeten.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ah! Snap ik wel.

5. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hoi Dds,

Ik reageer ff op jouw bericht, het lijkt mij erg leuk om een keer op de koffie/thee te komen en hier ben je ook welkom. Ik woon ook nog net in Drenthe, bijna Groningen, dus ben benieuwd waar jij woont.

Ik ben een mama van een dochter van 10 jaar, een zoontje van bijna 18 mnd en zwanger van ons derde kindje, ook ik ben trouwens 33 jaar.

Ik ben meer een face to face persoon en niet zo'n mailer hoor en ik begreep je zin dan ook gelijk.

Stuur me evt. Een pb als je wil verder kletsen!

Groetjes,

Hadassa

6. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

ik denk dat jullie allebei vlak bij mij wonen, ik woon in prov groningen maar wel dichtbij de grens met drenthe

Deel Deze Pagina