Meiden uit 1986?!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door inkie86, 28 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Gefeliciteerd Sweet!!

Ik heb vandaag een challengetest gehad ivm kans op zwangerschapssuiker, omdat mijn moeder dat ook heeft gehad. Uitslag was goed, 5.8 dus ik ben blij!

2. Utrecht

Utrecht Actief lid

7 mrt 2011
    135
    0
    0
    utrecht
    gefeliciteerd sweet..!!!! je had al vermoeden he?
    en joyce spannend!!! zal duimen voor je!
    ellies25, fijn dat de uitslag goed was! weer een geruststelling!

hier: nog niets, morgen uitgerekend vanavond volle maan... dus wie weet....

3. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Hoop dat je snel verlost wordt! En idd met volle maan schijnt het vaak te gebeuren, dus wie weet...

4. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Utrecht jaaah meis volle maan. Haha ze zeggen het;) Wel speciaal op je uitgerekende datum bevallen. Ik heb ervaring ermee. haha. Zie je op tegen de bevalling?

Elies pfff gelukkig goede uitslag. Zwangerschapssuiker moet je volgens de verhalen niet blij mee zijn.

Ja ik had inderdaad wel verwacht al zwanger te zijn. Heb jij. er een goed gevoel over Joyce?

5. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Ben benieuwd of Utrecht inmiddels aan het puffen is!

Sweet: ja inderdaad, dieet en maximaal aantal calorieën etc. Dat hoeft nu gelukkig niet!

6. Utrecht

Utrecht Actief lid

7 mrt 2011
    135
    0
    0
    utrecht
    hoi hoi,

ben nog steeds in de race hoor hahaha ...nog steeds geen baby
    had vannacht super erge krampen dacht echt 'nu gaat het echt beginnen' maar nee hoor nu al paar uur nergens last van....
    vanmiddag naar VK hoop dat ze even gaat kijken of ik miss al ontsluiting heb.
    en nee Sweet zie er niet tegenop, ik wil bevallen!!! haha nu!

7. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Aaah balen Utrecht!! Ik weet hoe het is, heb zelf tot 42 weken doorgelopen!:( Was op het einde echt niet leuk meer!

@sweet ik heb er eigenlijk niet echt een gevoel bij dit keer. Vorige keer wist ik al voordat ik teste dat ik zwanger was, dus nu weet ik t echt niet. Zondag kan ik testen!!!! Of misschien doe ik het maandag pas, zondag ochtend moet ik werken.

@elies wat goed dat de test in orde is!!

8. sweetchocolate

@ Utrecht ow my god, wat zal jij het zwaar hebben nu zeg! Vet irritant overtijd lopen. Morgen ben je officieel overtijd. Volle maan heeft dus niet gewerkt. Doe Aucke de groeten van mij als je hem ziet (al weet ik niet of hij mij kent nog, zeg maar van de Muiderschans in de maissionette, zoon Jayden). 5 maart hoop ik hem tegen te komen, of Govi of Hanneke. Die ken ik nog van de vorige keer. (heb 5 maart intake en echo)

@ Joyce, haha, als je zondag test, test je 1 week later dan ik:D Zou leuk zijn als jij een week later bent uitgerekend. Het oktober 2012 topic is erg gezellig:p Duim voor je.

@ Elies, pfff, daar ga je echt honger van krijgen dan van zo'n dieet volgens mij (volgens mij van elk dieet maar ok).

@ Hier, zo zoonlief slaapt. Die was niet te genieten. Erg moe van de opvang met grote kindjes spelen in de grote gymzaal. Zoiets vreet ook energie en had, na zijn driftbui (meneer vond het niet leuk dat ik zijn eten af pakte omdat het veels te heet was (hij eet met zijn handen), al zijn eten op gegeten. Nu ligt hij al sinds 18:50 te slapen, zonder enig protest. Hoezo een vermoeide dag?:)

9. Utrecht

Utrecht Actief lid

7 mrt 2011
    135
    0
    0
    utrecht
    @ sweet, Hopelijk hoef ik niet meer naar vk maar zowel da zal ik de groeten doen..

@joyce spannend zondag testen...

hier: Ben vandaag jarig!! joepie!! dus laat het verjaardagskado maar komen!! haha
    gister bij VK geweest en ze vertelde het niet te verwachten, er is na die strip poging verder niets meer gebeurd en het kindje heeft nog genoeg vruchtwater dus zit eigenlijk nog best vertelde ze...ppfff lekker stom dus!! maar ze zei ook dat het natuurlijk altijd kan komen.. ik hou het op dit weekend, en me vriend denkt dat het de 13de geboren wordt.... hoop het zo hahahah

10. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Spannend Utrecht! En gefeliciteerd met je verjaardag!

Poeh sweet drukke dag achter de rug gehad!

Hiero alles goed, nog steeds geen klachten en buikie groeit mooi door!

11. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik ben ook van 1986 :D:D 3 februari om precies te zijn.
    Ik woon in Veenendaal, en ben nu getrouwd en heb een zoontje, de tweede is op komst en over 2 weken weten we eindelijk wat het wordt :D ik kan niet wachten.

@utrecht, nog gefeliciteerd met je verjaardag. woon je ook in utrecht? kwam er vaak vroeger, nu niet meer zo maar leuke stad!

12. Utrecht

Utrecht Actief lid

7 mrt 2011
    135
    0
    0
    utrecht
    bedankt elies en happygirl, ook welkom hier..
    Ik kom uit utrecht en woon momenteel in nieuwegein, zeker leuke stad hehe...
    Hier vannacht slijmprop verloren...schok me een hoedje wat een vieze bedoeling bah hahahaha maar tot op heden nog niets...

13. sweetchocolate

Happygirl welkom. Leuk dat jullie weer zwanger zijn.

Utrecht, en?

14. Utrecht

Utrecht Actief lid

7 mrt 2011
    135
    0
    0
    utrecht
    haha nog steeds helemaal niets...ppfff wordt er gek van en verlies nog steeds slijm.... en heel veel ook, vies he

15. sweetchocolate

Bahbahbah!!! Ik ben de slijmprop pas verloren toen mijn vruchtwater brak. De échte bevalling begon met vruchtwater breken. Nou dat heb ik daarna geweten. Wat een hel waarin ik belandde. (Ik zie dus wel op tegen de bevalling, mega weeenstorm 4 uur lang (ontsluiting vorderde wel heel snel:)) en een totaalreptuur (kans is groot dat ik dat nu weer oploop)

16. Utrecht

Utrecht Actief lid

7 mrt 2011
    135
    0
    0
    utrecht
    oei dat klinkt niet best... nou ik ben er helemaal klaar voor...hoe het er voor mij uit komt te zien zien we dan wel weer ik wil gewoon bevallen pppffff

17. sweetchocolate

Dat geloof ik zeer zeker als je 4 dagen overtijd bent:( zou gek worden

18. sweetchocolate

@ Joyce en? Heb je getest?

19. Utrecht

Utrecht Actief lid

7 mrt 2011
    135
    0
    0
    utrecht
    hoi dames,

hier een kleine up date: vanaf gister 22u lichte weeen maar makkelijk te houden en onregelmatig, verwachtte halverwege de nacht wakker te worden.. Wel gedaan maar de weeen zette niet door. Voelde de baby ook minder, VK laten komen in de ochtend die heeft gevoeld en heb 3cm ontsluiting en verloor wat bloed. Toch even doorgestuurd naar ZK daar alles goed met baby alleen beetje hoge bloeddruk. Weeen blijven komen maar nog steeds niet met regelmaat. Ze verwachtte vandaag of morgen en anders moet ik woensdag terug komen om eventueel vliezen te laten breken... spannend, de weeen worden wel steeds pijnlijker alleen niet met regelmaat. Zou het een valentijnbaby worden???

20. sweetchocolate

@ Utrecht dat gaat niet lang duren:) 3cm al! Nou dat wordt voor je uk als geboortedatum 14-02-2012:) Zet em op!

Deel Deze Pagina