Meiden uit 1986?!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door inkie86, 28 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Spannend utrecht! Hoe dan ook, veel succes en hopelijk heb je snel je kleintje in je armen!!!

2. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

@ utrecht, nog nieuws? Al aan het genieten van beeb?

@ Joyce las dat de test negatief is?:( Echt k zeg!!! Jammer dat je geen oktober mama wordt:(

Hoe gaat het met de rest? Doen jullie nog wat aan Valentijnsdag? Hier doen we aan Valentijnsdag dat we naar de hypotheker gaan. Ik weet andere leukere plekken;)

3. Utrecht

Utrecht Actief lid

7 mrt 2011
    135
    0
    0
    utrecht
    hoi hoi,

heb nog steeds geen nieuws en raak zo'n beetje uitgeput erdoor...gister hele middag in ziekenhuis geweest zoals ik al beschreef, als het vannacht dan niet doorzette mocht ik VK weer bellen in de ochtend om te strippen. Dacht dat hoeft niet want zet toch wel door met die weeen, maar nee hoor gewoon kunnen slapen en dus vanochtend gebeld. Ben weer gestript, wat een hel was dat! nu nog nergens last van...beetje pijn maar geen weeen. Als dat blijft heb ik morgen een afspraak in ziekenhuis om te bekijken welke mogelijkheden er zijn... Kan wel janken eerlijk gezegd.... lijkt wel of me lichaam gewoon niet wil...

@joyce wat klote dat ie negatief is!!! bale is dat!

@sweet leuke valentijnsdate! maar begrijp dat je gaat kijken naar een koophuisje ergens?? is toch ook leuk?

4. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Jeetje Utrecht wat een lange rit! Hopelijk is het vandaag dan zover!

Sweet: hihi de hypotheker, achja kan ook leuk zijn toch!

Wij doen niks aan valentijn, die tijd hebben we wel gehad.
    Hier gaat verder alles goed, vanavond naar voorlichting over borstvoeding, ben benieuwd.

5. sweetchocolate

@ Ellies ooo leuk!!! Bij vorige ben ik er niet heen gegaan maar wil dat nu wel doen. Wil langer dan 9 dagen volhouden;)

6. Utrecht

Utrecht Actief lid

7 mrt 2011
    135
    0
    0
    utrecht
    jeeej ik ben bevallen... !!!!!
    het is net geen valentijnskindje geworden maar onze dochter Chiara Elisa is net zo liefdevol op 15feb geboren!! de bevalling ging goed en snel om half 9 in ziekenhuis en 00.09 was ze er!!!

7. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Gefeliciteerd Utrecht!!!! geniet van je prachtige dochter!

@Sweet: het ging niet door, die vooorlichting! Stond daar voor een donker gebouw, geen kip te zien. Zonder af te zeggen hebben ze het afgeblazen, erg fijn! not.

8. sweetchocolate

@ Utrecht GEFELICITEERD!!!!! Hoe voel je je? Gaat het goed? Welke vk had jij bij de bevalling? Jij bent ook snel zeg met bevallen!!:) (ik was 23:30 in Antonius 00:25 bevallen)

9. Utrecht

Utrecht Actief lid

7 mrt 2011
    135
    0
    0
    utrecht
    hoi hoi,

ja het gaat heel goed, voel me goed en heb bijna nergens last van behalve wat spierpijn. Ik geef borstvoeding en ook dat gaat prima. Wel wat zware nachten maar goed dat is logisch, deze nacht heeft ze aardig goed geslapen en wij dus ook.
    Ik had in eerste instantie imke en die werd afgelost door carmela..

en hoe voel jij je? zwanger? hihi

10. sweetchocolate

@ Utrecht gelukkig gaat de borstvoeding goed!!:) Blij dat te horen. Spierpijn? Wel vervelend. Welke kraamzorg heb jij? De waarden ofzo?

Ik voel me inderdaad behoorlijk zwanger!!! Voel me wel beter dan bij Jayden destijds. Nog 2 weekjes en ik mag mij melden bij de Lekbrug.

11. sweetchocolate

Hier bloedverlies. In begin veel maar nu ik in bed lig heb ik niks in mijn maandverband. Gelukkig geen krampen maar de schrik zit erin. Vk (Hanneke had ik Utrecht) en ze zei innestelingsbloeding of inderdaad miskraam. Pfff ben best geschrokken. Maar tot nu toe nu ik lig geen druppel verloren dus denk dat het mee valt.

Weten jullie waar ik van baal? Dat ik het aan niemand kan zeggen. We zouden het pas zeggen na de echo van 5 maart. Maar ga ik dat volhouden nu??!!!

12. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Heey heey,

Ben ik weer een keer,was dit topic helemaal vergeten :(

Allereerst Utrecht nog Gefeliciteerd!!!!

@sweet oww meis ik hoop dat t geen miskraam is,ik duim voor je. Ik ben bij mijn vorige zwangerschap blij geweest dat ik het aan mensen had verteld, het is fijn om verdriet/spanning te kunnen delen. Zou het de volgende x weer aan een aantal mensen vertellen.

Hier zijn we weer een ronde verder, zit nu weer te wachten op de eisprong.... Verder lekker wezen carnavallen,ff me gedachten verzetten!

13. sweetchocolate

@ Joyce heerlijk, carnaval (al kom ik officieel van de Veluwe dus snap de lol niet om je verkleed lam te zuipen totdat je er in coma bij neervalt (ja heb 1 keer gecarnavalt en was echt de laatste keer) maar snap je wel. Even niks aan je hoofd en geen rekening moeten houden aan iets in je buik.

Hier loos alarm. Boobs zitten knettervol weer. Erger dan voorheen. :)

14. pattie1

pattie1 Lid

24 feb 2012
    6
    0
    0
    ik ben ook van 86 heb een kindje van 1... misschien is het al besproken maar wat ik echt vaak tegen kom en waar ik me echt enorm aan stoor zijn de blikken en opmerkingen van mensen als ik met me kleintje ergens ben of mensen zeg dat ik een kindje heb...

alsof ik 16 ben...

nouja ze vragen iniedergeval wel hoe ik oud ik ben, maarja dan alsnog "dan ben je er wel vroeg bij he?!"

heb ik dit alleen of kennen jullie dit ook?

15. sweetchocolate

@ Patti nee ik ken dat helemaal niet. Gelukkig. Vet irritant! Hoe oud is jouw kleine dan?

16. pattie1

pattie1 Lid

24 feb 2012
    6
    0
    0
    Die is 1 en echt hardstikke gepland... dat vragen ze der ook nog bij, of nouja ze stellen het...

ik trek me er ook niet echt heel veel van aan, maarja het soms irriteert heb me gewoon. misschien ben ik dan toch de enige

17. sweetchocolate

Up!

Hoe gaat het hier?

Utrecht zal wel aan het genieten zijn?:) Hoe gaat het?

Maandag echo!!!:)

18. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Hallo allemaal!

Ik ben ook uit 86! 24 okt...

Ben getrouwd en hoopen binnekort zwanger te zijn van een erste kindje.. Maar moet nog wat dingen eerst overwinnen..

@sweetchocolade: Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! wauw, hoop dat je flink kan genieten en dat alles goed mag gaan!

@pattie1: ik snap je frustratie, goed dat je het je niet heel erg aantrekt! Mensen hebben altijd wat te zeuren.. Jij ben een trotse mama en daar hebben ze niets mee te maken!!

19. sweetchocolate

@ 2xtante welkom hier!:)

20. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    @sweetchocolate Dankjewel! Jij morgen je echo? spannend!

Deel Deze Pagina