meiden uit 1987 die zwanger willen worden? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fryskfamke22, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    @petitcherry: hopelijk is het snel raak en kan je je moede blij maken!

@rianne; Blaasonsteking: cranberrysap werkt wel redelijk. Anders toch even je urine weg brengen?

@fryske:geniet nog van je paar dagen vrij....het is heerlijk weer!

@lottie: Klussen in huis valt tegen he.ppff bij zijn nu pas 2,5 week bezig in ons nieuwe huis maar ben er nu a klaar mee hoor!Wij gaan eind augustus verhuizen. Wanneer is de planning bij jullie? Hoop dat jullie kleintje is gedraaid!

2. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    @allemaal:
    Thx voor alle positieve berichtjes!!
    Nu nog 9 dagen ff op het wachtbankje hahaha
    en hopelijk dat het deze ronde raak is :)

3. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Lottie, ja klopt, zal ik ff moeten kijken... want weet ik niet uit m'n hoofd.. had ik besteld via internet.. ;)

We mogen nu 1/9 weer op controle, dus zeg over 4 weken, en dan eind Sept. weer... dus dat is over 3 weken! En dan steeds vaker :D

Dat geloof ik best dat je de beeb zo goed kunt zien, hakje etc.... gaaf hoor :) het is allemaal zo bijzonder!

Frysk, wijffie :D haha! Jaa snel alweer he! nog ff en dan kunnen we weer naar onze mooierd kijken....
    Vannacht was het me toch een druktemakertje :D bohhh en hard aant trappelen hihi..

Rrianne, daar heb je helemaal gelijk in! Ik geniet ook VOLKOMEN...
    Ik ben ook zo gelukkig nu, kan het niet beschrijven..
    Het is zo bijzonder ook!
    En dat het nu WEL goed mag gaan, na de mk.... dat is me toch wat!
    Gelukkig hebben we dat toen een goed plekje kunnen geven!
    Maar ik geloof dat als ik nu niet weer zo snel zwanger was geworden, zat ik toch aardig in een dip denk ik.... pfff
    Maar gelukkig is het wel zo gegaan :D

4. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Lottie, de bevalling zelf, dat ik zoveel pijn heb en hij niks kan doen etc. etc. Beetje machteloos natuurlijk dan.
    Vervelend van je bekkeninstabiliteit, had je dit bij M. ook?
    Ben vanmorgen trouwens heen geweest, maar urine was schoon. Vermoed dat ik het al weg heb gedronken, want
    urine was behoorlijk troebel en heb nu een stuk minder last van harde buiken.

@ Sansky, lekker van genieten, groot gelijk heb je! Lijkt me ontzettend moeilijk een mk, dus ben ook erg blij voor jou
    dat je toch zo snel weer zwanger geraakt bent.

5. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Rrianne, i know! Thankss :):)

6. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    Hey meiden,
    Ik heb groot nieuws!
    Me banner klopte niet.
    Voelde me al deze hele week niet lekker en had SUPER veel honger, was echt niet normaal. had vooral trek in salami of cervelaat.
    Gister dacht ik zal ik toch is een poging wagen????:(

En toen na 5min. ging in kijken en wat denken jullie.........................................................................

2 Dikke vette strepen!
    vanmorgen weer een test gedaan en weer 2 strepen!!!

Ben gewoon zwanger! kan het nog steeds niet geloven!!:(

Maar nu is mijn vraag? Waarneer moet je naar de dokter?
    En waarneer hebben jullie het aan de familie verteld?

xxxxxx

7. Sunshine Mama

Sunshine Mama Actief lid

2 jun 2011
    395
    0
    0
    Verpleegkundige Ziekenhuis
    Eindhoven
    Hallo Dames,

Ik ben de afgelopen week ziek geweest, dus heb niet meer gereageerd sorry!!

Maar nu zie ik hier toch ineens GEWELDIG nieuws!!
    petitcherry! Wat leuk! Gefeliciteerd!!
    Ikzelf heb i.v.m vorige zwangerschap de VK gebeld met 5 weken. Ik heb toen een vroege echo gekregen omdat er geen oorzaak is gevonden voor de doodgeboorte van ons engeltje. Maar volgens mij mag je wel meteen bellen, en maken ze gewoon een afspraak met je.

Wij hebben het familie verteld na de eerste goede echo. Met 7 weken was iedereen op de hoogte. Als het dan mis zou gaan, dan zouden ze ons ook kunnen steunen. Maar je moet doen waar je je goed bij voelt!!

8. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    @Sunshine Mama: bedankt!
    ja het is echt nog een beetje onwerkelijk hahaha....
    Maar zal maandag wel ff bellen naar de huisarts zit ook met de vraag of ik extra op controle moet komen omdat mijn moeder een hartafwijking heeft. Dat hadden ze haar namelijk verteld toen ze zwanger was. Als een van je kinderen later zelf kinderen krijgt moeten ze het wel melden. het kan erfelijk zijn. vandaar.

xxxx

9. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Petitcherry, Meid gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn voor je/jullie.
    Wat betreft de dokter, die hoef je volgens mij niet op de hoogte te stellen, het enige wat ze je dan vertellen is
    dat je de VK ronde 6/7 week mag bellen. (tenminste zo ging het geloof ik bij mij).
    Hartafwijking is ook goed om te melden, maar in eerst instantie kunnen ze daar dnek ik toch nog niks mee.
    Nou super allemaal man, lekker van genieten!

10. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    petitcherry: gefeliciteeeerd!
    Je hoeft de huisarts niets te bellen....je kan ze misschien even op de hoogte stellen. Je kan een vk bellen voor een afspraak. Ik had mijn eerste afspraak rond 7 weken. Ik had ook een nummer gekregen voor het maken van een echo van de VK. De hartafwijking zou ik aan de VK vertellen.

@all: hoe gaat het met iedereen?
    Bij ons weten al best veel mensen het. Ik kan niet zo goed mijn mond houden hihi;). Daarnaast groeit mijn buikje ook best al en krijg ik mijn broeken niet meer dicht.:$. Tuniekjes en leggings zijn perfect nu.
    Ik heb afgelopen woensdag weer een echo gehad. Ben nu wat rustiger (toch ben ik blij als die 12 weken voorbij zijn) en probeer meer te genieten van de zwangerschap. Dit weekend gaan we weer klussen...pff ben blij als we eind van de maand gaan verhuizen. Wat zijn jullie weekendplannen?

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Petitcherry wat een geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd meid!
    Gewoon de vk bellen en die maakt een afspraak met je.
    Hier rond de 8-9 weken dus die datum bepaald ze aan de hand van je laatste ongi.

12. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    Hier is een foto van de test de 3e hahahaha........nog steeds een beetje ongeloofwaardig.
    Maar het is echt zo!!

Ben vandaag bij de dokter geweest en heeft me het een en ander verteld. ook al een paar dingen wat ik al wist.
    Nu wachten totdat ik naar de verloskundige mag :D
    Kan ik lekker met jullie mee praten.

Hoe is het met iedereen??

xxxxxxxxx:)

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai hai

Ladys
    Ja, klussen valt wel tegen;) Maar ik ben ook alweer bijna 34 weken zwanger he;). We zouden half juli al over gaan, maar daar kwam van alles tussen met de woningbouw. Nu weten we het niet, hopen voor de 18e...Het was een huis waar 37 jaar amper iets tot niets aan gedaan was. Er was op dat moment voor ons geen andere keuze en we zijn ook heel dankbaar hoor dat we optijd een woning hebben gekregen..:)

Petit
    Jahoeeeeeee gefeliciteerd!! Wat een prachtige test!!

Rianne
    Ah zo, dat dacht ik wel een beetje. Dat schijnen meer mannen te hebben dat ze het "eng" vinden thuis. Kan ik me ook wel wat bij voorstellen. Die van mij vindt thuis wel best, heeft er denk ik nog niet zo diep over na kunnen denken haha:p.
    Bij M had ik wel licht last van mn bekken overdag en snachts best veel pijn. Dat was dan alleen bij het draaien en pas de laatste 4-6 weken! Nu begon het al vanaf een week of 10! En het is nu veel erger dan toen. Ik moet morgen ECHT de fysio maar eens gaan bellen...
    Oh gelukkig was je urine schoon! Wel in de gaten blijven houden hoor, ik heb hier op t forum wel eens gelezen dat de klachten bleven aanhouden en dat bij een kweek bleek dat er toch een bacterie zat! Dus als je last blijft houden, gewoon weer langs gaan en evt je vk inlichten. Ik heb nu sinds een paar dagen ook een beetje het gevoel dat ik misschien een blaasontsteking heb. Twijfel, want misschien is het wel gewoon de baby die lager zit;). Fijn dat je harde buiken nu dan ook minder zijn zeg:D

14. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    @Lottie:
    Dank je wel! ben ook super blij!!
    En ik hoop voor je dat het huisje snel klaar is kan je daarna lekker gaan genieten van je gezinnetje ;)
    succes!!

x

15. Sunshine Mama

Sunshine Mama Actief lid

2 jun 2011
    395
    0
    0
    Eindhoven
    Wauw mooi hoor! Echt zo geweldig voor jullie!!
    Spannend he? wachten tot de eerste afspraak... pfoeh ik was toen heel gespannen.

Ik ben morgen 36 weken, dus schiet aardig op hier.:D

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    #216 Lemi, 9 aug 2011
    Laatst bewerkt: 9 aug 2011
    Sunshine mama
    ohh dus wij schelen precies twee weken;)!! Oh wacht lees nu dat je t vandaag typte;) scheelt dus net geen 2 weken. Frysk komt twee weken achter mij aan:p wel leuk allemaal best dicht op elkaar!

Hier dus 34..

17. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    @sunshinemama: ja gaat zeker snel 36wk alweer.
    Ik ga morgen de verloskundige bellen om een afspraak te maken.
    Was jij samen met je vriend gegaan??

18. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @petit

Meid wat geweldig nieuws :D !!!!! gefeliciteeeeerd :D !!!!!!!!!
    en wat een prachtige test ! knaller !!!

19. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @sunshine

Hoe voel jij je meid ? 36 weken alweer ! het gaat idd snel allemaal he :) voor je het weet is jullie kleintje er :D !

20. Sunshine Mama

Sunshine Mama Actief lid

2 jun 2011
    395
    0
    0
    Eindhoven
    @Lottie, haha das ook toevallig... 34 schiet ook al aardig op voor je!
    Hoe is het met de verbouwing/verhuizing? trek je het allemaal nog?

@petitcherry, en wat zei de vk? Wanneer mag je komen?
    Ik ben samen met mijn vriend gegaan idd. Hij wilde zelf vanaf het begin geen afspraak missen..

@Fryskfamke22, hoe is het bij jullie? Hier gaat het wel redelijk.
    Ik heb een erg grote buik (heel veel vruchtwater) en ik hou veel vocht vast. Ik geniet nog wel van het getrappel in mn buik, maar het is echt wel zwaar aan het worden nu.. Dus rustig aan, meer kan ik niet.. haha;)

Deel Deze Pagina