Sansky goed bezig!! Lekker de box opzetten hoor als je dat n fijn gevoel geeft!! Staat zo leuk ook!! Frysk haaaai kaartjes enveloppen zijn geschreven, heb er nog n paar over voor extra. Hier vannacht krampen in m'n rug en buik gehad. Was zo moe dak er niet echt op lette. Was niet vaak hoor. Zal vast niks zijn!
@lottie.. Dat had ik nou ook :O !!! hield wel zn 1,5 uur aan ofzo. daarna is het ook weer gestopt... maar heb nu nog steeds wel wat kleine buikkrampjes !! wim had gister alvast vuilniszakken op mijn kant gedaan met elke beweging knisper ik nu dus hwhahahah maar ja het is een behoud voor mn matras !! Fijn dat het allemaal klaar is.. versiering nog gelukt ??? (K)
Frysk ik had het wel de hele nacht maar niet met regelmaat! Hebben jullie een action? Daar kan je een waterdichte molton kopen! Dat knispert niet, echt super! Wist ik dat de vorige keer maar haha jaaaa heb versiering!! En badthermometer, want kon m nie meer vinden. Oja en n lang slaapshirt met knopen, wel handig met bv veel plezier op je werk!
Lottie, aah fijn dat je dat ook al allemaal hebt.... En idd.... hoor ik heb de box dus gister opgezet, kon het nieeeeeeeeeet laten! Ik vind et zooooo leuk staan nu Stuur zo wel es een foto...
@lottie. ow ja wij hebben een action. ik heb idd ook zn waterdichte kussen sloop ik haal straks het kraampakket van de zorgverzekering op.. volgens mij zat daar ook zn matrasbeschermer in... maar wij hebben een boxspring met zn topper erop... hebben ze die maten ook? @sansky Jaaaaaa wij willen kijken !!!! staat leuk he box in de kamer hihihi
Sansky jaaa zien zien zien!! Frysk in je kraampakket zit zo'n kraakding van plastic meestal dan! Hmm om n boxspring...anders ff googlen of dat kan?!of een te grote maat nemen? Bij prenatal hebben ze ze ook maar denk dat die niet veel anders zullen zijn
@lottie. Prenatal zit in groningen en leeuwarden daar kom ik voorlopig niet meer hahaha action kan ik altijd nog ff proberen...Thanx voor de tip... die vuilniszak is echt erg maar gelukkig werd wim er niet wakker van hahaha !
Dank je wel lieverd! Jaaa ik vind die grijs/witte Nijn zooo schattig En ik wilde graag iets neutraals in de woonkamer, geen drukke kleuren... En dat boxkleed is mooi ja, das ook de enige mooie die ik vond in het rond, rond is echtttttt lastig te vinden! Miss laat ik eentje maken met naam of zo
Owh ja dat is ook leuk idd ! zag ze bij de babydump wel liggen in het rond.. daar komt deze ook weg denk ik... ik dacht dat wij de zelfde kleur box hadden alleen jullie dan in het rond.. maar de onze is echt donker hihi !!
Jaa dat d8 ik dus ook... maar die van jullie is idd donkerder Maaaaaaar wel allebei grijs/zilver Ons boxkleed is van de Babydump ja
qua kleur past deze echt perfect bij onze meubels meende al dat ik die van jullie daar zag liggen. mn zus heeft de zelfde boxkleed maar dat in het vierkant zegmaar ! @lottie Hoe zit het met jullie kamertje we wachten ook daarop
Dames, Ben tante geworden !!! mn schoonzusje is vannacht bevallen van een kerngezonde dochter ! joehoeeeeee vanmiddag snel naar hun toe !