hoi meiden! @sanksy: leuke box! Gelijk heb je dat je hem al opzet....is toch allemaal TE leuk om naar te kijken! Gefeliciteerd met je verjaardag! @fryske: gefeliciteerd tante! Wat leuk dat jullie samen een kleintje krijgen...kunnen ze straks lekker samen spelen! @all: vanmiddag krijgen we de geslachtsbepaling! ik vind het zooooo spannend! Niet alleen het geslacht is spannend natuurlijk maar ook of alles goed gaat met kleine uk!
Lottie, dank je wel meissie Ladys, dank je wel!!! En wat spannenddddddddddddddddd! Wij hebben dat niet gehad, ik vind het ook zo spannend wat er in mijn buik zit! Maar wij zien dat pas met de bevalling, hihi En ja, leuke box he lekker rustig qua kleur en zo..... Vind et heerlijk om na te kijken!
@sansky Hier Hiep hoeraaaaaaa gefeliciteerd moppie !!!! @lottie Thanx Hoe issie nu?? vk al gebeld? @ladys Oeeeh wat spannend zeg !! maar is idd ook wel enorm leuk ! dat jullie kleintje gezond is is idd het aller belangrijkste !! er zat tussen onze datums 12 dagen echt heel leuk allemaal, mn zus is 28 oktober uitgerekend... dus 3 weken tussen ons ben nu wel benieuwd wanneer ik ga bevallen ! Brrr krijg het al benauwd als ik er aan denk hahahaha
Ladys spannend!! Heb je een voorgevoel?? Sansky al wat gekregen voor je b-day? Frysk yup heb zelf gebeld. Ze had me op vrijdag gezet. Maar kon alsnog niet komen nu want had 2 bevallingen. Ze had t eerst over morgen ochtend dan komen, maar probeerd toch vandaag nog. Normaal strippen ze alleen smorgens zei ze. Ze belt rond half2, hoop dat ze nog komt maar ben er bang voor. Hoe is t nu met je krampen enzo meis?
@lottie Hmm afwachten dus.. hoop voor je dat ze vandaag nog langs kan komen.. ! krampjes zijn wat lichter nu.. alleen die lage rugpijn is er nog steeds. heb beetje raar gevoel in mn rechterbeen. net of ie beetje lam is.. beetje zn gevoel of je um intensief gebruikt hebt.. de dingen worden ook gekker hahahahah mn harde buikjes blijven wel steeds komen.
@lottie.. neeeeeeee dat was niet de afspraak... kan ook helemaal nog niet ! moet eerst gaan genieten van het feit dat ik tante bent geworden... dat rare gevoel trekt nu naar mn bil :S !! jij gaat en moet eerst hoor
Je hebt wel mega veel kwaaltjes zeg! Snap er niks meer van hihi Je kan misschien beter niet snel achter je schoonzus aan bevallen nee, nu gaat alle aandacht naar hun. Is wel leuk als jij straks de volledige aandacht krijgt samen met manlief! Let wel goed op jezelf hoor!!
@lottie hele zwangerschap geen kwaaltjes gehad zal er nu allemaal wel wat uit komen moet je maar denken kan beter nog ff 2 weken zitten. dan hebben hun ook alle drukte gehad. maar je we hebben het niet in de hand he
Frysk nee daarom, nu ineen van alles! Schrijf de belangrijkste dingen op voor je vk! Dan kan ze gelijk zeggen wat er is. Ik vergeet t altijd. Je hebt t idd niet in de hand.
Hey wiefkes! hihi... Lottie, hey meis... ik heb veel bloemen en rozen gekregen hihi.. we houden a.s. Zaterdag de 3 verjaardagen samen, dus kreeg alleen ff mijn ouders & schoonmoeder op bezoek... maar toch gezellig
En ik kan NIET slapen! Word er gek van.. Mannetje slaapt lekker en loge-hond knort als een varken... en ik zit hier
Heee sansky ohhh wel mooi rozen!! Zaterdag vast meer leuke cadeautjes! Hier weer wakker zoals elke nacht.
Dames jullie horen s nachts te slapen he hahahahah moeten jullie horen wie het zegt... al heb ik afgelopen 2 nachten toch redelijke nachten gehad... Wauwwww bloemen zijn mooooi !! wat je nog iets van je mannetje gehad? Ik zal even op lottie haar verzoek douchen... ze kan me bij haar thuis ruiken denk ik
Zag een mooi box voorbij komen, leuk een ronde. Weer eens wat anders Sansky, gefeliciteerd meid! Lottie, aaaah sta je niet op spanning? Iedere dag kan de laatste zijn, straks heb je je jullie mannetje lekker in je armen. Lees iets over strippen? Mocht het zich neit vanzelf melden wanneer wordt je dan gestript? Frysk, jij gefeliciteerd met je nichtje Leuk hoor! Is het de kleine van je zus? Jullie waren tegelijk zwanger toch? Die krampen, harde buiken etc, zijn hier ook aardig aanwezig. Met name 's nachts, bij jou ook 's nachts meer last van? Al bijna 38 week, komt nu echt dichtbij he!
Rrianne ze heeft gisteren gestript bij me. Dames sorry als ik even nie overal op reageer, maar heb heftige weeën ondertussen! Nu net weer eentje weggezakt.. Zit nog geen regelmaat in, maar het is niet makkelijk ze op te vangen helaas weer rugweeen
@Rrianne ik heb het nu steeds in de avond en middag.. en vooral als ik eventjes wil liggen... idd morgen alweer 38 weken. mn schoonzusje is bevallen. mn zus is 28 okt uitgerekend. het gaat snel nu met iedereen he !! @lottie Spannend meid. hoop dat er snel regelmaat in zit. sterkte met de pijn meissie !! rug weeen schijnen echt pijnlijk tezijn.. !! heb je geen warm kruikje.. of helpt dat dan niet meer ??
Jaaaaaa onze "kleine" dikkert is geboren!! Naam is na de geboorte gekozen door paps. ***L.evi*** (4570gram en 54cm) Hij is om 1:55 geboren en ik heb geen hechtingen of wat!! Vk was er verbaasd over rest horen jullie nog als jullie willen xxx ps niks op Hyves nog svp!!!!!!!!