Van harte gefeliciteeeeeeeeeeerd met jullie zoon !!!!!! eindelijk !!! wat fijn dat het zo mooi allemaal gegaan is !!! geniet maar lekker van jullie mannetjes hihi dus de naam is toch nog weer veranderd
De kriebels beginnen nu wel te komen hoor Zou ik dan echt de volgende zijn !! zit er nog met verbazing naar te kijken lottie... niet 1 hechting hahaha geeft toch weer hoop
@lady ! Hoe is het gister gegaan meid? kan ik uit je handtekening opmaken.. dat jullie een kleine meid verwachten?
Rrianne, dank je wel en die box wat je voorbij zag komen is van ons leuk is ie he, en idd weer eens wat anders, rond! Frysk, waaaaww sjattie al 38 weken vandaag! Dat gaat hard nu! Jij bent echt wel de volgende Lottie, gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeerd lieffie! Wat geweldig dat ie er nu is... En wat een flinke ja, poehhhh 4,5 kg.... damn.. Wat goed en fijn, dat alles zo mooi gegaan is! En je geen hechtingen hebt, wat super! En wat een PRACHTIGE naam, ik vind hem echt leuk. Iemand bij de zwangerschapsgym heeft al een kindje met ook deze naam, ze had een tattoo op haar arm, ik vind die naam echt leuk
@sansky ja niet best :O !!! jij alweer 32 weken !!! maar het moment om te bevallen.. brrrrrr maar als ik mn schoonzus dan weer hoor.... ben wel benieuwd wanneer onze kleine op de wereld wil komen...
Waaauwwww, lees dat Lottie is bevallen! Word altijd helemaal hyper van zulk nieuws. Lottie, meid gefeliciteerd met jullie zoon L.evi! Hihih naam is idd veranderd, maar vind hem leuk. Zo vroeg ik je gister wanneer je gestript zou worden en vandaag is hij er al. Alles goed gegaan? Lekker bijkomen en genieten met je gezinnetje! Ben al ontzettend nieuwsgierig naar jullie mannetje hoor. Gauw even een foto spammen Sansky, Ja leuk een ronde. Heb je een leuke verjaardag gehad? Frysk, Jep ik denk toch echt dat jij de volgende word. Zie je er tegen op? Vind het allemaal wel spannend worden hoor. . . Nog even geduld en dan hebben we allemaal ons lieve kleine wondertje in onze armen. Ladys1987, hoe was de pretecho?
Frysk, komt goed sjattie! We zijn er allemaal een beetje bang voor denk ik... Rrianne, vandaag houden we de verjaardagen samen... We zijn allemaal in Sept. jarig... Maar wat moet dat worden he.... aangezien ik zo vroeg wakker ben... en al eerder hoor, maar net opgestaan....
@Rrianne.. vind het wel een beetje spannend ja.. niet echt bang... maar ja we weten ook allemaal niet wat we moeten verwachten he. Ben benieuwd wanneer alle kindjes geboren zullen worden ! @sansky anders ga je alvast huisje , bezoekschoon maken en de hapjes klaar zetten en dan straks nog eventjes op bed hihi wel handig om alles in 1 keer.. heb je het maar gehad
hoi meiden! @ all: over bevallingen: uhmmm ik ga zelf maar van het ergste uit (inscheuren/knippen, vacum enz) ehmmm dan kan het alleen maar meevallen toch?! (en uiteraard hopen op een bevalling als lottie hihi) de prectecho was erg leuk. kleine was lekker aan het bewegen...kan ik wel uren naar kijken! Wij verwachten een kleine meid! Al vraag ik me nu steeds af als ik naar de echo kijk of ze het wel goed heeft haha. Toch al wat roze spullen gekocht sanksy: gefeliciteerd! veel plezier vandaag! fijn weekend allemaal! (en fryske succes met de bevalling...jij bent denk ik de volgende!)
@lady Wat leuk dat jullie een kleine meid verwachten !! dat gevoel had ik toen ook hoor wij kregen rond 32 weken nog een echo. heb ik die mevrouw nog even gevraagd of het geslacht nog steeds het zelfde was dus alles is goed met jullie kleine spruit echt super !
Sansky, Hebben jullie een leuke dag gehad gister en lekker verwend? Frysk, ja spannend blijft het zowiezo! Je weet idd totaal niet wat je kan verwachten. . . Ladys1987, een meisje! Super leuk. . . Pretecho, is ook echt genieten. Kon dr ook wel uren naar kijken. Nu zit je officieel op de roze wolk of niet? Lottie, ben zo benieuwd naar jullie ventje. . Heb je al een mooie foto voor ons? All, hier sinds gister bruin/rozige afscheiding. Herkenbaar bij iemand? Ook vind ik ons kereltje erg rustig, voel hem wel, maar stelt niet veel voor. Hoop dat hij de schade vandaag even in haalt, wat wordt hier toch wel wat onzeker van.
@fryske...ik ga het bij de volgende echo zeker nog eens vragen! hihi @rianne: als je het niet vertrouwd altijd even bellen.vinden ze heus niet erg! Maar je hoort vaker dat een kindje voor de bevalling rustiger is. dus wie weet...?! Daarnaast heeft je kleintje ook niet zoveel ruimte meer. maar je kan altijd even de verloskundige bellen! In de stress zitten is ook niet goed voor de kleine! @lottie: jjaaaa we willen een foto zien!
@Rrianne.. ik heb dat nog niet gehad.. maar je elk lichaam is weer anders he ! en idd zoals lady ook zegt ! als je het niet vertrouwd BELLEN !! je kan beter een keer tevaak bellen dan 1 keer te weinig.. die van ons is nog best wild moet ik zeggen, krijg soms de raarste bulten op mn buik haha ! @lady is volgens mij ook heel normaal hoor je weet de eerste helft van je zwangerschap niet of het nou een jongetje of een meisje is.. en dan ineens zeggen ze meisje snap je gevoel hoor ik droomde ook al raar na die tijd, dat onze spruit werd geboren en ineens was het geslacht veranderd hahaha gewoon lekker vragen wat kan jou het schelen ! @Lottie Jaaaaaaaaaaaaaaaa FOTO !!!!!!! ik wil jullie beauty ook zien !!!
Dames, dank jullie wel voor de felicitaties! We hebben een hele leuke dag gehad, ja! Zeer geslaagd... maar was wel kapot, pff... Laat in de avond heb ik me nog een warme kruik gemaakt En als een roosje geslapen hihi..
Ladys1987 & Frysk, ik kijk het vandaag en vannacht nog even aan en anders misschien toch maar overwegen om te bellen. De laatste weken is hij idd zowiezo een stuk rustiger, echt getrapt voel ik nog maar zelden, het is meer een soort geschuif en wat geduw. Maar ook dat gister erg weinig gevoeld. Echt dik in de stress zit ik nog niet hoor. . . maargoed spookt wel door je achterhoofd. Frysk, jij hebt je placenta toch ook aan de voorkant liggen? Of heb ik het mis? Wat een heerlijk weer vandaag he, echt genieten dit!
@Rrianne. ik krijg af en toe echt nog een trap oid in mn ribben.. is best pijnlijk maar ja de ruimte wordt natuurlijk steeds kleiner daar binnen. bij mij ligt idd de placenta aan de voorkant. maar dat geschuif heb ik ook wel hoor... vooral aan de zijkant..
Hej Dames, Hoe is het hier??? Sorry dat ik zolang afwezig was.. maar het ging lichamelijk niet zo goed met me, vandaar. Alle bevallen mama's, Gefeliciteerd! Lottie, jullie ook zo'n flinke baby! Hier hetzelfde verhaal! haha.. Zoals jullie hebben kunnen lezen ben ik op 8-9-2011 bevallen van onze dochter. aangezien haar naam ook in het september topic staat, kan het hier ook wel..: F.leur! Ze woog: 4300 gr en was 56 cm lang. De bevalling (sorry dames die nog moeten, misschien moeten jullie dit even overslaan...) was heftig. Heb flinke hechtingen. waarvan er later nog open zijn gegaan. helaas doen ze hier niks aan. En moet ik het zelf goed verzorgen. Ik zag van het weekend dat het van binnen uit netjes dicht aan het groeien is, dus dat is fijn. Verder kreeg ik na 2 dagen ineens koorts. :x blaasontsteking.. En vandaag moet ik voor een echo van mijn baarmoeder omdat deze te hoog/groot blijft. En ik echt verschikkelijke krampen heb.. Al met al beetje jammer allemaal. MAAAR F.leur doet het super goed! We zitten echt op een roze wolk! Ze is het weekend wat verkouden geworden, dus dat is erg zielig. Maar ze is heel tevreden. Ik kolf moedermelk voor haar, en dat drinkt ze goed. We zijn super trots! Foto's zijn te zien op mijn hyves; sunshine mama. Alle zwanger dames, veel succes en geniet er echt van! (ik heb dat toch te weinig gedaan door alle stress.. das jammer) Alle dames die aan het proberen zijn.. Ik hoop zo dat het voor jullie snel raak mag zijn!!!! En aan alle kersverse mama's: geniet!! Tot snel!