meiden uit 1987 die zwanger willen worden? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fryskfamke22, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Rrianne, dank je wel :D jaa.. ik ga idd richting 34 weken! Maar het gaat het stuk trager vind ik zelf haha....;)

2. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Sansky, ja ik vind de laatste weken ook niet erg hard meer gaan eigenlijk. Al moet ik zeggen dat ik het nooit enorm snel heb vinden gaan, ben veeeeeels te ongeduldig geloof ik;)
    Voel je je verder goed?

3. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @Rrianne.

nee niet zn beste nacht gehad, zat weer om 12 uur in de kamer. en ja wat moet je dan he :p dus de laptop maar weer aan;) snap ook niet waarom ik wakker moet zijn, ben dan toch best moe... maar het slapen wil gewoon niet..

Wat super dat jij toch een goeie nacht hebt gehad :D !! die heb je maar weer toch ! toppie

4. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Aaaaah, lijkt me echt vreselijk die nachten van jou.
    Ik ben soms wel vaak wakker etc, maar slaap vaak wel weer in, lig geen uren wakker... Nou je bent oko bijna bij de 40 week, dus laat jullie uk nu maar gauw komen!

5. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @Rrianne

hahahaha ik zal zeggen dat ukkie heeeeel goed naar jou moet luisteren :p !!! maar idd de nachten zijn best zwaar. hoe laat ik ook op bedje ga... rond 12 uur ben ik er weer uit !
    laat me dus maar lekker midden in de nacht bevallen:p

hebben jullie trouwens al een beetje een idee hoe jullie willen gaan bevallen.... ik lees echt hele goeie verhalen over de Baarkruk... schijnt met persen veel beter te gaan.... denk dat ik daar ook voor ga :D

6. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Frysk, ja vervelend joh! Slaap je overdag bij of juist niet?
    Heb wel aan de baarkruk gedacht, maar een collega van mij vond het dus helemaal niks, ze kon totaal geen kracht zetten voor haar gevoel. Wil je thuis bevallen? Of ga je naar het ziekenhuis?

7. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @Rrianne,

heb vandaag best veel bij geslapen, ben even op bed gegaan vanmiddag echt lekker even :) ik moest zoveel mogelijk gaan rusten van de verloskundige.

Wij gaan in het ziekenhuis bevallen. het lijkt me juist wel of je goed kracht kan zetten... is toch een soort wc idee:p en je zit dan met de zwaartekracht.. kan je zien he geen mens gelijk hahaha :D

Hoe is het met jou ? jou buik is giga geworden :D !!! wat een verschil zeg met een paar weekjes terug

8. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    Hey meiden, zooooo daar ben ik weer dan hoor, ff tijdje weggeweest geen tijd veel te doen je kent het wel.
    Nu weer ff beetje rustig.
    Zie dat veel al bijna aan het einde zijn!! Spannend hoor!!
    Ik ben nu 13 weken en gelukkig van de misselijkheid af!! yeahhh!!
    En hoe is het met jullie??
    xxxxxx

9. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @petit

Wat fijn meid dat je weer terug bent :D !! en dat je misselijkheid weg is heeeeerlijk :D !! nu kan het genieten echt helemaal beginnen

hier is alles goed. ik ben morgen 40 weken pfffff !!! tijd is toch snel gegaan ! we zullen nog eventjes geduld moeten hebben en wachten op ons wondertje :D !

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ook hier nog eventjes van me laten horen voor ik naar bed ga.

Het gesprek in het ziekenhuis heeft ons een goed gevoel gegeven.
    Ik ben helemaal schoon na de curretage en uit mijn bloedonderzoeken is ook niks uit gekomen, ik ben dus helemaal gezond en onze kleine Mylan* is niet overleden door iets dat ik bij me had. In de placenta zijn wat aanwijzingen gevonden die richting een chromosoomafwijking wijzen, maar of dat echt zo is en zoja over wat voor afwijking we praten horen we de 27e als hopelijk de uitslagen van de obductie op Mylan* ook binnen zijn. Hoe dan ook, het lag niet aan mij. Ons mooie mannetje was niet sterk genoeg voor het leven.

11. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @mams.

Weet even niet zo goed hoe ik beginnen moet.
    maar wat dapper van je om ook hier even een bericht te doen.
    moet toch wel een soort fijn gevoel geven dat het niet aan jou ligt. blijft toch nog even spannend tot de 27e.

Hoe is het verder met jou meid ? moet toch erg vaak aan je denken ! pas goed op jezelf !

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hey

ons knaapje is alweer 2 weken!! Ohww waarom gaat dat altijd zo snel!!!!? Hij is erg lief en net zo alert als zijn broer toen was:). Dus we bereiden ons vast voor op nog zo'n ondernement ventje haha:p.
    Straks komt de vk die bij m'n bevalling was (als t lukt). Ze vond de bevalling erg mooi had ik gehoord en wilde even na komen praten! Echt lief! En ook fijn, want ik weet er nu al nog maar weinig van:(.

Even terug lezen!

Frysk
    jaaa je uitgerekende dag!!! Hup ukje kom de wereld ontdekken:D!!

Sansky
    ahhh dank je nog voor je super lieve reactie op de geboorte van L en zijn naam:D Altijd fijn om te horen!

Naam
    haha jullie wisten de andere naam die we hadden toch niet?? Het leek wat teveel op m'n man z'n naam en de naam van onze andere knul. Daardoor bleven we twijfelen.

Ladys
    gefeliciteerd met een meisje!! Heb je een foto van de echo? Ik wil wel ff meekijken;)

Rrianne
    je kleintje alweer meer gevoeld??

Foto
    staan op Hyves:D!! Hier durf ik niet goed meer ivm irritante meelezer:(

Sunshine
    waaa idd ook een lange dame hebben jullie zeg!
    Mijn bm zakte ook niet en ik moest vrouwenmantelcaps nemen. Heb jij dat advies niet gehad??? Het helpt bij bijna alle vrouwen namelijk!! Verloskundigen zijn er super enthousiast over!
    Jammer dat t lichamelijk niet zo lekker gaat!
    Ik heb je niet op Hyves geloof ik!?

Ladys
    geniet lekker vd schopjes:)!!

Rrianne
    ah gelukkig voel je m weer meer!

Kelien
    lekkere vakantie gehad?

Sansky
    gaaaaf die sticker! En wat lachen op Hyves haha. Omdat je m niet wilt laten zien denkt iedereen dat je weet of t een j of m is haha.

Nachten
    waren hier maanden lang HEL!! Nu gaat t stukken beter! Dus nog even volhouden lieve meiden!!! Voor je kleintje eruit moeten is een stuk minder erg hoor! Sommige mensen zeggen dan "wen er maar aan, straks moet je eruit voor de baby". Nou, dat gaat echt vanzelf vind ik:)! Komt goed!!

Bevalling
    lekker in bed!! Echt fijn! Kan je je benen
    vastgrijpen;)

Mams
    las je verhaal gisteren in je topic. Fijn dat het jullie wat rust geeft! Hebben jullie de kleine begraven of hoe gaat dat? Heel veel sterkte nog!

13. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    Frys jeetje dat gaat snel zeg!!! nou nog ff dan is jullie mooie wonder er!!! kan nu al niet wachten hahahahaha....
    Ja ben nu echt aan het genieten, heb ook al een klein buikje...ben erg klein dus de vk zei dat het daardoor sneller naar voor komt, maar vind ik niet erg hoor laat trots zien dat ik zwanger ben;)
    Iedereen mag het weten!!!!!!!!!!

mams hey hoe is het met jullie?
    Was zo geschrokken toen ik het las en ook je topic gelezen.
    Maar gelukkig dat het niet aan jou lag ff een zorg minder.
    Hoop dat jullie de 27ste meer te weten komen.
    Sterkte nog!!!!!!!!!

14. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @petit

Lekker showen idd :D !! vooruit met die buik. al voel ik me nu af en toe net zn kermis atractie, iedereen in de winkels maar naar me staren;) dan denk ik alleen maar.. nog eventjes...... :p

15. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    #435 kelien87, 9 okt 2011
    Laatst bewerkt: 9 okt 2011
    hallo allemaal
    ben al lang niet meer hier geweest. schrijf nu ook mee in een topic waar meiden evenlang als ik met de pil gestopt zijn.
    en daar krijg ik wat meer moed van. hier is iedereen al zwanger of bevallen. ben natuurlijk heel blij voor jullie begrijp me niet verkeerd maar het is wat confronterender.
    ik heb gister van mijn zus te horen gekregen dat het bij haar ook niet zo goed zit met de baarmoeder en dat het de vraag is of ze kindjes kan krijgen dat gaan ze nog onderzoeken. zijn toch veel vrouwen in de familie die er problemen mee hebben, dus ik heb met mijn vriend afgesproken dat als het deze ronde niet raak is dat ik me wel even ga laten nakijken. heb geen zin nog een half jaar in spanning te zitten en er dan achter te komen dat het bij mij ook mis zou zijn. wil het gewoon even zeker weten hoe het bij mij zit. op dit moment ben ik nog in afwachting van een duidelijk streepje of een menstruatie. die vage testen word ik gek van.

wil mams nog heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie zoontje. wel fijn om te weten dat het niet aan jou lag.

16. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Lotte, dank je wel :D hij is ook gaaf ! Ja onzin he, op Hyves.... dan denken ze gelijk dat we weten wat het is..... :x af en toe vind ik dat niet meer leuk hoor, we weten het ECHT niet.. grrr :p

Ennuh graag gedaan hoor, ik vind et echt een leuke naam ! :)

Rrianne, ik heb een fotootje gezien ??? Klopt dat????
    HOERAAAAAAAAA ! Gefeliciteerd met jullie zoontje ! :D:D:D

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sansky
    kan ik me voorstellen dat t soms irritant wordt!!
    Nog even en dan kunnen ze nie meer zeuren;)

rrianne
    jaaa ik zag het ook maar twijfelde omdat ik hier niks las en op Hyves verder ook niks!
    Gefeliciteerd!!! Hoe is t gegaan??? En alles goed met jou?

18. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Hoi Meiden,
    even kort een berichtje! Zateravond om 23.13 ben ik bevallen van onze zoon L.ars. Is allemaal ontzettend snel gegaan. 19.15 braken de vliezen, om 21.00 had ik 7 cm ontsluiting en om 23.13 had ik onze kleine jongen in mijn armen. Alles gaat goed, BV begint wat op gang te komen. Hij heeft alleen wat last van krampjes, de ziel! Adrenaline is inmiddels helaas uitgewerkt, vandaag echt flink bijkomen, maar ben echt helemaal in de wolken. Wat een prachtig gevoel dit allemaal.
    In mijn album staat een foto, zal zo nog een paar uploaden.

Hoop dat het goed gaat met jullie allemaal. Frysk begint er bij jou al wat te rommelen? Hoop voor je dat hij niet lang meer op zich laat wachten!

19. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Rrianne, wat geweldig voor je meis...
    Boohh wat is dat snel gegaan bij jou :D dat had je vast niet verwacht!

Gelukkig gaat het goed met jullie..
    Ik heb het gezien, wat een mooi kereltje heb je op de wereld gezet! :D
    Goed gedaan, hoor !
    Geniet van elkaar !!!!

Xx

20. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @Rrianne

Meissssssie Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon :D !! en wat is het idd snel gegaan allemachtig :O !

het is hier al zn 2 weken steeds aan het rommelen.. buikpijn rugpijn.. dus ik weet niet meer wat ik er van moet denken hahahha verder is hier alles nog rustig :p

Deel Deze Pagina