rrianne van harte gefeliciteerd met jullie zoon. ik zie helaas geen foto. hoe is het verder met de zwangere hier, nog geen tekenen van een aankomende bevalling?
hoe was het op controle? bij mij is het momenteel even spanning. 5 dagen overtijd en ik test niet. haha. ik stel het testen nog even uit.
Hey Rrianne, wat een mooie jongen heb je zeg!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!! en wat fijn dat alles zo goed en snel is gegaan! Ga lekker genieten nu!!! XXXXXXXX
@kelien Jaaa dat zag ik jeetje knap hoor dat je het zolang kunt afwachten !! Controle was weer goed. Volgende week weer. maar dan in het ziekenhuis. gaan ze even kijken of ik nog tot 42 weken door kan en mag lopen. al hoop ik dat die afspraak voor volgende week niet door gaat
Meiden bedankt voor jullie lieve reactie's. Kelien, ik heb ze in mijn prive-album staan, moet je me even toevoegen. Spannend, al vijf dagen over tijd. Duim voor je meid. Sansky, gaat alles nog steeds goed met je? Beginnen de zenuwen al een btje te komen? Nee, nooit verwacht dat het zo snel zou gaan en dat het zou beginnen met het breken van de vliezen. Er was geen eens tijd meer om naar het ziekenhuis te gaan, heel bizar hoor. Frysk, een dikke knuffel voor jou. Hou je nog een btje vol! Heb respect voor je meis. Ben trouwens bevallen op de baarkruk, kon ook voor mijn gevoel niet anders. Had rugweeen, die kon ik liggend echt niet opvangen. Duim voor je dat hij zich snel meld
@Rrianne Thanx Lieverd, jij een dikke knuffel terug ! hoe is het met jullie? en met de kleine man? vandaag officeel 41 weken omg ! pfff ik hou het nog wel vol . alleen die nachten... ik kan gewoon niet in slaap komen. zit nu ook alweer beneden. lig al wel lekker op de bank met mn dekentjes over en steeds rugpijn ! maar het zal wel weer niet door zetten.... vond je het wat die baarkruk? lijkt me zo onwijs handig haha weet niet waarom.. ! schijnt nogal pijnlijk te zijn rug weeën.. ben benieuwd wanneer onze kleine komt !!!
Rrianne, hey wijffie gaat alles goed daar? Hoest met de kleine man? Ik krijg wel al een beetje zenuwen ja.. En waar ik wel mee zit is: Het is altijd een wens geweest van mijn moeder om bij onze bevallingen aanwezig te zijn.... bij mijn zus is het op het laatste moment niet door kunnen gaan vanwege een keizersnede.. Ik wil haar die kans zoooo graag geven, als ik ook niet natuurlijk ga bevallen (wat ik wel verwacht hoor) dan word ik gek, ik vind dat dan zo erg voor haar Oke, dus jij bent op de baarkruk bevallen.. Geen tijd voor het ziekenhuis? Jeeeetje.. hihi.. Wie had dat ged8.. en dat voor de 1e he!
@ Frysk, vervelend hoor dat het allemaal zo rommelt en niet doorzet. Ik had het de laatste twee week ook heel erg, veel harde buiken en ongi-krampen. Het zegt allemaal helaas niks nee en het wachten duurt zo lang he. Eén troost het kan nu niet lang meer duren. Heb je de extra echo al gehad? En een strippoging of iets? Of wacht je geduldig af? Baarkruk vond ik idd wel fijn, alleen ben daardoor wel flink gescheurd, maargoed kwam ook omdat ons ventje met z'n handje naast zijn hoofdje is geboren. Duim nog even voor je door hoor! Sansky, hmmmm, dat zou idd niet leuk zijn, maar uiteindelijk net zo vervelend voor jou als voor haar. Als ik het goed begrijp wil jij haar er ook graag bij hebben. Komt vast helemaal goed meid! Zag op hyves net een mooie foto voor bijkomen van je buikje. Ben enorm nieuwsgierig of je een jongentje of een meisje op de wereld gaat zetten. Hier gaat het hardstikke goed. L.ars groeit inmiddels goed (eerst aardig wat afgevallen). BV loopt ook goed, alhoewel ik het liever afkolf dan vanuit de borst geef. Mijn tepels zijn vlak waardoor hij alleen met een tepelhoedje kan drinken. Heb het gevoel geen tepel meer over te houden hahah, aauuuuu. Verder is het een ontzettend tevreden mannetje. Zelfs de nachten gaan super, moet hem 's nachts wakker maken voor voeding. Papa & mama worden maar verwend. Nu ligt hij heerlijk op mijn borst te slapen. Kortom; Helemaal gelukkig met mijn gezinnetje.
@Rrianne wij hebben dinsdag die extra echo en controle in het ziekenhuis. ben benieuwd... werd rond 4 uur ineens wakker. zou even plassen, maar kon niet uit bed komen, zulke steken in mn piiiiieeep.. deed echt mega zeer... dus na een poging gedaan te hebben maar weer in bed gekropen. toen deed het niet meer zeer... maar volgens mij kreeg ik daarna heftige weeen ofzo... 3 of 4 keer achter elkaar.. mn buik was ineens ook heel hobbelig... onderbuik was ineens mega opgezet, net of ik het hoofdje echt goed voelde pfff best pijnlijk... maar het is nu weer over... net even wat gegeten, dus zal zo maar weer even op bed Wat fijn dat het zo goed met jullie gaat ! en wat betreft de voeding... je kan het toch ook net zo goed afkolven?? als ik jou verhaln zo hoor.. ben ik toch echt jaloers hoor !! heerlijk geniet maar lekker van jullie gezin
@rianne: gefeliciteeeerd met jullie zoon! Geniet van deze bijzondere tijd! @fryske....pfff hoop dat jullie ook snel jullie kleintje zien! Nog even meid...het kan in iedergeval niet heeeel lang meer duren! @kelien:spannend hoor! knap dat je het zo goed kan volhouden! @sanksy: mijn moeder is ook bij de bevalling. Vind ik wel een prettig idee (nog wel) en mijn moeder wilt er heel graag bij zijn. @all: afgelopen woensdag hebben we de 20 weken echo gehad. Alles was goed en ben helemal verliefd op ons kleine meisje!. We zijn er nu ook over uit welke kinderwagen het gaat worden: de bugaboo met licht roze kap! We twijfelde tussen de bugaboo en de joolz. Nu even goed kijken waar de wagen het voordeligste is! Fijn weekend allemaal!xxx
@lady we wachten rustig af.. het is niet anders he haahah!! is dat die zwart met roze?? zie ze idd hier ook wel eens voorbij komen ! wij hebben de mutsy gekregen van schoonouders ! wat onwijs goed nieuws dat alles goed is met jullie kleine meid!! had je ook nog even extra gevraagd of het geslacht nog klopte
Hai dames vorige keer uitgebreid gereageerd maar is denk ik overheen gelezen dus hou t nu kort. M wordt ook wakker dus ga er zo uit. L ligt op m'n buik te slapen rrianne fijn dat alles goed gaat! Dat met je tepels moet je ff doorheen, mijne zijn 2 weken kapot geweest. Goed insmeren, af en toe aan de lucht laten drogen en na de voeding n koud washandje erop werkt super!! Is heel normaal hoor de eerste weken! Ik ben blij dat ik nu niet hoef te klungelen met n hoedje! Werd er gek v toen. Vooral in t openbaar is t onhandig.. Hopelijk heb je iets aan de tips
Hallo Dames!!! Sommige van jullie kennen mij vast nog wel hihi ik heb bij deel 1 nog wel veel mee gepraat. En ik lees af en toe nog wel eens met jullie mee. Maar omdat het bij mij nog steeds niet is gelukt.. zie mijn banner en iedereen zomaar zwanger werd voelde ik me een beetje een buiten beentje en was ook wel confronterend. Maar vind het nog steeds leuk om soms mee te lezen. Dus @ lottie Gefeliciteerd met je mooie zoon! Ook een hele leuke naam! En fryskefamke die van jou kan er ook elk moment uikomen! Echt spannend hoor! Hoop dat ie nu wel snel komt zie dat je al 10 dagen overtijd bent. En natuurlijk de rest van de dames ook gefeliciteerd die al bevallen zijn! Moet vast een heerlijke tijd zijn. xxxx
@LEMI hahahah ik zat echt te denken.. hmm wie is dat dan hahahaha! thanx meissie !! @kelien jij ook bedankt Hoe gaat het hier met jullie?
Mams He lieve mams, hoe gaat het met je?? Zijn de handjes op je avatar de handjes van Mylan? Trek je t allemaal nog n beetje? Liefs Lemi. (weet nie of je doorhebt wie ik ben? Naam is veranderd)