All, wat doen jullie vandaag? Het is nog mooi weer geworden, dat had ik vanmorgen niet gedacht! Heb net lekker met de hond gewandeld, die is hier loge haha........ En 't huis gestoft.......... en net gezogen......... en zo wat dingetjes... Mannetje is formule 1 aant kijken ... En als dat afgelopen is, gaan we naar een verjaardag van z'n nichtje.... Ik ga zo ff strijken denk ik... en nog een wasje ophangen........
Hallo hallo!! Ik ben er ook weer maar wel met een heel verhaal! Begin even bij het begin! Vorige week donderdag ben ik begonnen met spugen. Jammer genoeg bleef het niet bij de ochtend maar hield ik echt niets meer binnen. de eerste twee dagen nog wel drinken gelukkig maar daarna zelfs dat niet meer. Ik heb die zaterdag medicijnen gekregen om te stoppen met spugen omdat ze anders bang waren voor uitdroging ook moest ik stoppen met werken. Zo gezegd zo gedaan (baalde natuurlijk enorm!) Ik slik medicijnen tegen epilepsie en die moet ik twee keer perdag in kunnen nemen anders zou het voor de beeb ook kwaad kunnen. Maar ik bleef spugen en hield niets meer binnen. Maandag een hoop onderzoeken gehad. Met ons ukkie ging het geweldig die groeide als kool en had geen last van mijn gekots. Mijn bloed en urine waren op zich ook nog oke dus mocht ik weer naar huis met een pilletje extra. Woensdag ging het zo slecht met me dat ik verward was en nog steeds spuugde. Ik ben toen opgenomen in het ziekenhuis en aan het infuus gelegd. Gelukkig begon ik donderdag wat op te knappen en mocht ik omdat ik de dag erna toch echt zou trouwen 's avonds om acht uur naar huis. Ik heb andere medicijnen gekregen en die lijken te helpen! Daar waren alle voorbereidingen al in volle gang en waren mijn familie en vrienden al zo druk! Super lief! We hebben het dus sinds mijn zieken huis opname aan mensen verteld en afgelopen vrijdag op de bruiloft hebben we het aan de rest verteld! We hebben een geweldige dag gehad! Echt zo gaaf! Het feest daarna was ook echt top! Ik voel me momenteel nog wel slap maar verder geen ik nog meer twee keer per dag over en dan vooral 's morgens dus de rest van de dag eet en drink ik me vol! Sorry voor mijn lange verhaal maar wilde het graag even kwijt Nieuwe meiden welkom! Ladys ik weet niet of ik je wel gefeliciteerd heb maar anders alsnog van harte!
@sellie: dankjewel! En wat een prachtige foto van jullie bruiloft! Wel erg vervelend dat je zo moest spugen..gelukkig hebben jullie wel een leuke trouwdag gehad. Hoop dat je je eten een beetje binnen kan houden vanaf nu. @mams leuk hoor aan je ouders @sanksy: nuttige dag zo te horen! alles weer helemaal schoon en aan kant! @all. Namen..pff lijkt me lastig hoor! wij hebben al heel lang een lijstje waar we steeds namen die we mooi vinden opzetten...haha maar ben erg benieuwd of er ook DE naam tussen staat.
Ladys, ja best wel.... goed besteed! Sellie, jeetje... wat naar allemaal... gelukkig gaat het nu beter met je! Wat fijn dat jullie bruiloft zo mooi was! All, hey meiden! Wat een weeeeeeeeeeeer prachtig! Ga zo meteen de ramen wassen!
@sellie, jeetje wat een verhaal. gelukkig toch nog je bruiloft door kunnen laten gaan en wat zagen jullie er mooi uit! en natuurlijk extra speciaal dat jullie kleintje er al bij was!! gaan jullie nog op huwelijksreis?? x
Sellie, jeejtje wat een verhaal zeg! En dat zo kort voor de bruiloft! Pffff wat zul jij in de stress hebben gezeten! Fijn dat het nu wat beter gaat en jullie dag toch nog heeeeeel mooi was!
@ Sellie, jeetje wat vervelend allemaal joh! Hoe voel je je nu? Misselijkheid wat minder of? En natuurlijk nog van harte, nu officieel de vrouw van. Fijn dat je ondanks de toestanden toch een fijne dag hebt gehad, jullie zagen er prachtig uit! @ Ladys1987, haha ja namen. Wij hadden idd ook zo'n lijstje, inmiddels zijn we er zo goed als uit. Ik twijfel stiekem nog een btje tussen 2 namen. @ Sansky, idd prachtig, maar pfff mij echt wle een btje te warm hoor jeetje.
Hallo meiden, ben hier al ff niet meer geweest ! zoooo slecht ! @Sellie arme jij !! moet je ook nog weer voor controle heen? of is dat verder niet nodig? wat een plaatje zeg !! echt heel mooi ! vond het al zo gek dat ik je niet meer zag op hyves... maar nu snap ik het ! rustig aan meisise Knuffff !!! @all !! hoe is het weer vandaag bij jullie geweest? ook zo benauwd !! hier is het nog steeds vies benauwd ! maar nog geen drup regen gehad zal straks wel komen ! @nieuwe dames Welkom allemaal !! Gister alle baby kleertjes gewassen ! wat een prachtig gezicht op de droog molen zo lief ! al die mini sokjes !!
@Rrianne ben stiekum ook wel een beetje benieuwd naar jullie namen ! ook omdat jullie ook een klein vriendje krijgen
@ Frysk, prive-krabbel dan maar? Pfff, het was hier ook vreselijk benauwd. Gatver. Moest de hele dag werken, nu ook echt even aan het bijkomen. Jij de dag een btje door gekomen? @ Beckje welkom @ All, Spannend morgen hebben we de extra echo in het zh. Moet zeggen ben er redelijk rustig onder en mijn gevoel zegt even niks meer, geen goed gevoel, maar ook geen slecht gevoel. Enige wat we kunnen is het over ons heen laten komen en duimen dat alles goed is.
@Rrianne. prive bericht is okej hoor !! pffff was vandaag warm op het werk ! gelukkig hebben we in de winkel airco ! maar in de bakkerij is het snik heet pfffffff ! de lucht begint hier nu echt zwart te worden ! zal wel niet zo lang meer duren voor het hier los breekt! Ooooh wat spannend allemaal ! ik duim heel erg met jullie mee ! niks aan al die onzekerheid ! hoelaat moeten jullie heen? over 6 weken krijgen wij die echo ook al ! wat gaat het toch snel he !! pff
we moeten trouwens om half 11 heen. Kunnen eerst nog een btje uitslapen en na die tijd lekker een dagje samen vrij.
@beckje: welkom hier! @rianne: Spannend morgen weer een echo! Lekker daarna een dagje vrij. @all...wat een weer he! Vandaag wist ik soms niet waar ik t zoeken moest met die hitte. Nu is het niet meer zo mooi weer. Stormt behoorlijk.
Wij krijgen morgen de 20 weken echo! Joepieeeeeee de poepieeeeeee Wat gaat de tijd hard he! Die tussen 12w6d en 19w6d vind ik het langst duren! Afspraak... we hebben ook al een afspraak staan voor 2,3 EN 4d echo = met 28 weken! Leuk allemaal he! Nu heeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen dat ons beebje gezond is!