Sunshine, kan me voorstellen dat je daar heel onzeker van word. Kop op meid, als het echt ernstig was geweest hadden ze je niet laten gaan!! PetitCherry...Er teveel mee bezig zijn, lijkt kolder maar ik denk dat er wel een kern van waarheid in kan zitten. Bij ons 3e ronde raak waarvan de 1e 2 echt ons suf hebben geklust. De 3e ronde 1x, 2 dagen voor mn ei en beiden het idee dat deze cyclus weggegooid was... En bingo!! Het was raak Meid, lekker ontspannen en klussen voor de leuk, het komt heus wel! Hier gaat alles verder prima, wel wat misselijk sochtends. Niet overgeven ofzo maar een heel weeig gevoel in de maag. Ook blijven mn (.)(.) groeien, de bh die ik vrijdag heb gekocht begint ook al te knellen!! hahahahaha Wel prettig met dit warmere weer is dat ik gewoon de linnenbroeken met elastieken rand kan dragen zonder dat mensen vragen gaan stellen Heerlijk!! Overigens denk ik dat we schoonmoeder binnenkort toch moeten gaan bellen. Ik heb al van meerderen de vraag gehad of ik zwanger ben en mijn moeder heeft ook al een x de vraag gehad of ze weer oma word. MENSEN IK BEN NOG NIET EENS 7 WEKEN ZWANGER!!! hahaahahahahahahahahahah
Nou meiden we hebben schoonmoeder net gebeld(in scandinavie)om het nieuws te vertellen..Alles behalve hoe ik het had willen doen maargoed, ze was iig heel erg blij. Begin vd avond ging de telefoon...Vriendin belde..Zij was gebeld door iemand en die had gevraagd of ze al wist dat ik zwanger was.Want dat had ze op de verjaardag van dr vriend gehoord van ONZE overbuurman(waar we geen contact mee hebben overigens) Dr was uitgebreid over gesproken en ik zou al zo'n 12 weken onderweg zijn... Jullie begrijpen dat ik nu dus flink verdrietig ben.. Voor de 2e keer word ons de mogelijkheid om iedereen naar wens op de hoogte te stellen, zo vroeg in de zwangerschap al afgenomen.(Bij onze zoon soortgelijk verhaal) Ik snap het ook niet, niemand die wij op de hoogte hebben gesteld heeft contact met betreffende buurman. En wij hebben het hem zeker niet verteld. Maargoed, manlief is nu dus een rondje familie aan het doen en ik ga morgen maar eens aan de ronde in mijn familie.. Kan wel janken...
Raar hoe iedereen dat toch kan weten terwijl je het aan niemand vertelt hebt en vooral die buurman dan? Misschien straal je het gewoon uit? ik ben zwanger!!! ghihihi Maar komt wel goed joh.
@ Sunshine mama, jeetje wat een spanning! Hoe is het nu met je? Kan me voorstellen dat je je er moeilijk rustig onder kunt blijven (ben zelf net zo hoor), zal ook mede door onze hormoontjes komen. Hou moed meid, komt helemaal goed! @ Petitcherry, ik ben vorig jaar mei gestopt met de pil, rond de zomervakantie zijn we er toen 'echt' voor gegaan, was erg onregelmatig ongesteld, uiteindelijk in Januari zwanger geraakt! Ondanks dat me in eht ziekenhuis verteld was dat zwanger worden zonder hulp wrsch niet ging lukken. @ Sansky, kan je ketting niet zien, maar vind ze erg leuk, heb er laatst ook al emt één in mijn handen gestaan. @ Mams, vervelend joh! En zeer vreemd dat de buurman dit weet en rond bezuind. Kan me voorstellen dat je heir flink van baald.
Ik ben er inmiddels al achter wat er gebeurd is... Het is maar hoe vergezocht je het kunt vinden he... Een vriendin van mij had vermoedens dat ik misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn. Had het hier met haar moeder over gehad. Die moeder ging gezellig bij dr zus op de koffie (mijn overbuurvrouw dus) Hadden een gezellig babbeltje over dr dochter en diens vriendinnen(oa ik dus) en de kindjes. En zij liet dus, tegen mn buurvrouw, ontvallen dat haar dochter een vermoeden had dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Betreffende buurman(woont nog bij zn ouders thuis maar is 5 jaar ouder dan ik dus absoluut geen buurjongen hahaha) heeft dit dus opgevangen en ervan begrepen/gemaakt dat ik zwanger ben. En aangezien er over gesproken werd zou ik alwel zeker 12 weken zijn. En hij heeft dat dus op die verjaardag hardop aan de groep meegedeeld. Echt super ver gezocht...En echt lullig... Bah. Publiekelijk ga ik er nog geen aandacht aan besteden, alleen de mensen inlichten die we willen inlichten(familie en goede vrienden)zodat die het iig van ons horen ipv de plaatselijke roddelpers... en de rest komt dan wel.
@ Mams, jaaa, als mensen een vermoeden krijgen, dan gaat het echt als een lopend vuurtje, hot news! @ Sansky, hij is idd erg leuk! Ik heb die van proudmom om gehad met het balletje. Alleen had ik toen al zoveel geld uitgegeven aan kleding, dat ik die er van mezelf niet meer bij mocht doen, hahaha nu spijt!
@Rrianne: Ooo thx dat geeft een goed gevoel! ik heb mijn eigen cyclus nu meer door hahahah, dus op naar de volgende maand en kijken of het dan raak is. @Sansky: Wat een mooie ketting zeg!! hij is echt prachtig.
Hallo Dames, @mams, wat vervelend zeg! Echt balen dat het zo gelopen is. @rianne, Jah het is nog allemaal spannend. Vanmiddag terug naar het ziekenhuis, dus ik tel de uren af nu... @ Sansky wat een mooie ketting zeg!! @ petitcherry, ik hoop dat het raak is de volgende keer!
@ Petitcherry, tempen heeft mij wel heel erg geholpen, misschien is het ook wat voor jou? @ Sunshinemama, hoop dat je wat meer duidelijkheid krijgt. Heel veel succes vanmmidag. Laat je weten hoe het afgelopen is?
Dames, hier goed bericht! Net terug uit het ziekenhuis. Uitgebreide echo gehad. Alles was in orde. Hartje slaat nog wel over, maar verder geen afwijkingen gevonden. Dus het hartje doet gewoon zijn werk. Alleen (waarschijnlijk door de onrijpheid) slaat ie dus over. Nu krijg ik elke week een hart echo om het in de gaten te houden. Het zou vanzelf weg moeten gaan, maar mocht het na de geboorte nog steeds aanwezig zijn, wordt ons kindje nagekeken door de kinderarts en opgenomen voor 24 uur om het goed te kunnen controleren. volgens de gyn gaat het echt vanzelf weg, maar de vraag is alleen wanneer. Kindje groeit verder perfect, ligt helemaal op schema! De gyn nu was super aardig, en heeft alles duidelijk verteld. Jammer dat dat maandag niet goed is gegaan, want dat had zoveel zorgen weg kunnen nemen.. Hoe is het verder hier? Iedereen druk bezig met weekend vieren?
@ Sunshine mama, wat fijn dat alles goed is met jullie kindje en jullie goed in de gaten worden gehouden! Moet een hele geruststelling zijn. Hoop dat je er nu weer een btje van kunt gaan genieten. Hier gaat het goed, idd lekker van het weekend genieten. Huis is al aan kant, dus verder neit teveel doen vandaag Lekker luierdagje.
ik lees en schrijf morgen weer even bij, maar had even een vraagje. ik heb sinds enkele dagen heel veel pijn bij de sex. zo'n stekend gevoel in de onderbuik wat ik ook met de sex voel als ik mijn eisprong moet krijgen. kun je als je zwanger bent pijn krijgen tijdens de sex? weet iemand dat? ik moet nog 4 daagjes geduld hebben maar ik hoop zo dat dit kan duiden op een eventuele zwangerschap. ook ben ik de laatste tijd wat draaierig en word ik een beetje shakerig tegen het eind van de middag. pff wat duurd wachten toch lang.