meiden uit 1987 die zwanger willen worden? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fryskfamke22, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Sansky, Achjaa lekker is anders. Hahah ja die bolle buik en hij wordt nog veel groter!:D

@ Sunshinemama, hoe is het met je? en de kleine?
    Voor mezelf beval ik natuurlijk liever thuis, maar voor de veiligheid van ons kindje wil ik toch graag naar het ziekenhuis. Dus denk dat ik kies voor een ziekenhuis bevalling. Dan weet ik in elk geval zeker dat ik op de goede plek ben mocht er wat gebeuren (althans voor mijn gevoel).

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    He lieve dames!!

Heb geen pc voorlopig, dus de berichten zullen wat korter zijn;).
    Hoe is het hier?

Mijn vakantie was lekker:). Zijn wel n week eerder weg gegaan ivm de nieuwe woning. We zijn daar nu druk bezig. Alles is wat anders gelopen, dus we kunnen er nog niet wonen. Maar komt goed;)

ik ga even vanaf deel 2 bijlezen:)

xxx

3. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Lottie, gezellig dat je dr weer bent. Hoe is het met je?
    Genoten van de vakantie dus, heerlijk! Nu druk aan het klussen, heel veel succes/plezier. Dat het maar een mooi huisje mag worden:D

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai Rrianne
    Ja vakantie was lekker:) lekker warm;).
    Met mij gaat het wisselend, maar komt ook wel erg door het weer hoor merk ik.
    Hoe is het met jou? Heb gelezen dat je nog bloedverlies hebt gehad maar alles goed is met je ukkie! Wel schrikken steeds.

5. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Lottie, had je veel last van de warmte?
    Hier gaat het ook goed, op wat lichte klachtjes na. Hoort er allemaal bij:D. Bloedverlies idd nog een x gehad, maar is alweer een dikke maand geleden denk ik! We gaan er vanuit dat we dat nu gewoon niet meer tegen komen. Wil het wat lukken met jullie huisje?

6. Sunshine Mama

Sunshine Mama Actief lid

2 jun 2011
    395
    0
    0
    Verpleegkundige Ziekenhuis
    Eindhoven
    Hoe het gaat? Ja, moe moe moe en nog eens moe.. In combinatie met nesteldrang. Dus dat zorgt soms voor tegenstrijdige gevoelens. haha..
    Met de kleine beeb gaat het goed, ik voel hem goed! Ik heb vanmiddag weer controle van het hartje. Dus ben benieuwd.

W.b bevallen, ja als ik geen medische indicatie had gehad, dan had ik vast hetzelfde gedacht als jou..

@Lottie, wat toevallig, zie nu dat we beide hier kletsen, en bij de september mama's ;)

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    We hadden een schaduwrijk plekje, dus dat scheelt! Maar als we ergens heen gingen dan was ik wel snel uitgeput haha.
    Wel raar gevoel dat je gewoon niet meer alles kan!

Met het huisje gaat het nu beter;). 1 slaapkamer is behangen en moet nog geschilderd worden en de andere 2 slaapkamers moeten nog helemaal gedaan worden. Daar zijn wel de kozijnen en plinten geverft. Beneden is nog niks gedaan. Ben zo benieuwd wanneer we erin kunnen! Ben bang dat t nog wel even duurt!

Ja had het toen gelezen idd, gelukkig daarna geen bloed meer verloren! Heb je nog een echo tussendoor? En hoe voel je je verder?
    Las dat je de naam waarschijnlijk hebt? Ben benieuwd;)!

Liefs

alle anderen
    waar zijn jullie:)?

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sumshine mama
    ohjaaa haha toevallig! Wat leuk ook:D!

9. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Sunshine mama, hahaha herkenbaar. Je wilt zoveel maar je lichaam wil helaas niet altijd mee werken,
    best frustrerend af en toe! Owww dat is een fijn gevoel dat je jullie kindje goed voelt. Ben benieuwd
    hoe de controle is afgelopen.

@ Lottie, aaah dat is lekker. Kan op moment ook niet geweldig tegen de warmte. Dus vind het nog niet eens zo'n
    ramp dat het hier in NL niet echt geweldig weer is. En idd soms best moeilijk te accepteren dat je niet meer alles zo makkelijk kan als voorheen. Ja we hebben eind juni nog een extra echo gehad voor de 2 cyste's
    in zijn hoofdje, hier was niks meer van terug te vinden, dus helemaal blij!
    Fijn dat het opschiet, alhoewel het nooit snel genoeg gaat voor je gevoel. Wij zijn ook druk bezig, nu met onze slaapkamer,
    N. heeft vandaag veel kunnen verfen, morgen de plinten nog en dan zijn we weer een heel eind. Valt altijd best tegen he, hoeveel werk dr eigenlijk in zit?
    Heb je al een btje een idee voor de babykamer?
    Wat betreft zijn naam, jaa daar zijn we zo goed als over uit, alleen twijfel ik stiekem toch nog tussen 2 namen hoor.
    En jullie, zijn jullie dr een btje uit?

10. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Speciaal voor frysk. Mijn buik met het 'I love my baby' shirt. Hahahah hou totaal niet van zulke printjes/teksten etc (leuk bij een ander, maar niet voor mezelf zeg maar), maar dit shirt trok elke x mijn aandacht.

11. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @Rrianne:D

Mooi hoor !! is toch een hartstikke leuk shirt ?? :D

Wat gaat het toch snel he bij iedereen !

Geniet maar lekker van je prachtige buik :D !

12. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Frysk, jaaa gaat ontzettend hard allemaal, maar mag van mij nog wel harder gaan hoor. Ben zo ontzettend benieuwd naar ons lieve kindje. Zeg net tegen N. wil ons kindje weer zien, zit weg te zwijmelen bij 3d-echo's hahaha.

@ All, We gaan zo op weg naar Friesland. Hebben van de week een nieuwe auto gekocht, jaaaa een 5-deurs, leek me zoveel makkelijker met oog op de kleine. Zo meteen kunnen we hem ophalen.

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Rrianne
    dat vd cystes had ik ook gelezen ja! Gelukkig is dat nu goed.
    We weten wel welke kleuren de babykamer krijgt ja:)
    naam weten we nog niet. Heb nu geen pc dus kan ook geen geboortekaartje maken! Wel irri;). Staat je goed hoor dat shirt:D!!

14. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @Rrianne

wij hebben met een week of 2 nog een medische echo, denk niet dat er nog echt veel te zien zal zijn hahaha zo groot is de kleine dan al :p maar toch wel weer even mooi om te zien :D

Waar hebben jullie de auto gekocht :p naar friesland klinkt ver :p maar voor jullie is het maar een eindje he :D Wat fijn een Grotere auto :D ! is jullie kamertje al helemaal klaar?

15. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Lottie, leuk! Hahah geboortekaartjes, heb me er van de week ook al even mee bezig gehouden. Maar pfff, wat is er veel keus.
    Hahah wat betreft het shirtje hij is wel grappig ja. Draag hem alleen in huis;)

@ Frysk, voor zwangerschapssuiker toch? Je mag in elk geval blij zijn dat je niet het onderzoek met die vieze rotzooi (suikerdrankje) hoeft te doen. Altijd leuk om even weer naar je mannetje te kijken:D
    In Surhuisterveen, haha idd om de hoek joh. Half uurtje rijden.
    Kamertje is zo goed als af, alleen de aankleding moet nog en de plinten. Jullie zijn ook al een eind toch?

16. Sunshine Mama

Sunshine Mama Actief lid

2 jun 2011
    395
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo Dames,

Hoe is het hier?
    Nog steeds wel rustig zo te zien ;)..

Met mij gaat het goed! alles is weer gepoets en opgeruimd, dus de nesteldrang heeft even plaats gemaakt voor rust :D
    Nog een paar dagen en dan hebben we de 34 weken gehaald!!! Ben zo trots op mn lichaam en op onze uk!

Geboortekaartjes, jah wat een keuze he? Niet te geloven gewoon.
    Wij hebben woensdag de proefdruk opgehaald, en zijn nog steeds tevreden! Zaten ook hele leuke enveloppe bij, dus wij zijn eruit.
    Heb de meeste enveloppe al geschreven.
    Succes met kiezen ;)

Shirtje heb ik ook, maar dan in het zwart.. Dan zie je mijn eigen vetjes op mn heupen niet zo goed :p haha!
    Ik ben ook niet zo van de teksten, maar deze vond ik ook erg leuk idd! (ook buiten de deur durf ik hem aan ;))

Fijn ook een grotere auto. Als het allemaal goed is, hebben wij hem over 4 weken! Kan niet wachten..

Hebben jullie foto's van jullie kamertjes? ben wel nieuwsgierig..

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sunshine mama
    goed bezig!! En echt super dat je ukje het zo goed doet!!
    Nog even en je mag je kleintje vasthouden!!

Geboortekaartje
    jah helaas kan ik m dus niet uitzoeken nog;).

Kamertjes
    dat idee had sansky ook genoemd ja om foto's te showen:D is wel leuk! Ons kamertje is alleen nog niet af;). Maar wil die van jullie wel graag zien hoor;):)

18. Sunshine Mama

Sunshine Mama Actief lid

2 jun 2011
    395
    0
    0
    Eindhoven
    Nog effkes he? Voor jou ook! :)
    Geboortekaartje hebben we uitgezocht bij de drukker. Hij had veel mappen, en ik heb er 8 ofzo mee naar huis gekregen. Uiteindelijk daar 1 van uitgekozen.

Kamertje, tja ik heb nog niet eens een foto van hoe het nu is. Zal ik morgen eens maken :cool:

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Bij de drukker is wel veel duurder dan via inet toch? Ik kan er niet teveel aan uit besteden namelijk;). Ik heb trouwens ook heel handig m'n adresboekje in een verhuisdoos zitten;). Hopelijk vind ik die op tijd..

Jaaa eerst was ik de eerste die hier zou bevallen (als alles normaal loopt dan;)) en nu jij waarschijnlijk;) spannend!!

20. Sunshine Mama

Sunshine Mama Actief lid

2 jun 2011
    395
    0
    0
    Eindhoven
    Ik had eigenlijk geen idee of het via de drukker duurder was, maar vond het makkelijker kijken/zoeken naar een kaartje dan via mijn scherm. Maar van het kaartje wat we hebben uitgezocht ben ik wel gaan kijken op internet wat het dan kost. En met dat kaartje maakte het niks uit. Maar verder heb ik niet rondgekeken op internet..
    Wij hebben een kaartje besteld van buromac Buromac - Baby Folly - Geboortecollectie.

Adressenlijst hebben wij afgelopen week geupdate, ik mis er nu nog 4.. Dus dat is netjes he? haha
    Dat wordt nog zoeken dus voor jou!

Ja ik ben benieuwd met de bevalling.. Ben er stiekem toch veel mee bezig hoor. Maar ik werk nu ook niet, dus heb ook alle tijd om eraan te denken :p

Deel Deze Pagina