meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mbtc, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @paars Er zijn nu bijna 140 reacties. Op een vorige woning in dezelfde straat waren er 166 reacties en werden we 5e in de wachtrij.

We staan midden december alweer 3 jaar ingeschreven voor een eengezinswoning in die wijk dus het zou toch zo onderhand eens moeten gebeuren.

Het werkdagje gaat weer beginnen! fijne dag allemaal :)

2. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Goeiemorgen dames!

Allemaal lekker geslapen?
    Vandaag een spannende dag chantal:D !

@ paars.
    zo gaat het hier ook meestal. kost ook allemaal geen drol
    tot dat je bij de kassa staat hahaha Dan valt het weer vies tegen :p maar wel gezellie :D

Meiden allen een fijne dag toegewenst!

onder tussen ben ik druk aan het duimen voor chantal haar huis!
    :D:D:D

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Lijstje 1987 meiden:
    - mama DD, Utrecht, 2e kindje, ronde 14, NOD 20 november
    - blike1987, Friesland, 1e kindje, ronde 3, NOD 20 november
    - madeliefje1987, zuid-holland, 2e kindje, ronde 2, NOD 21 november
    - mbtc- noord-holland, 1e kindje, rond 4 NOD 22 november
    - paars, Friesland, 2e kindje, ronde 3 , NOD rond 23 november?????
    - bezig bijtje, gelderland, 1ste kindje, ronde 11, NOD 27november
    - leonietjjuh, Drenthe, 1ste kindje, ronde 6, NOD 27 november
    - linbabylin, Friesland, 1e kindje, ronde 4, NOD 5 december
    - 8Chantal8 , Noord-Brabant, 1e kindje, ronde 2, NOD 7 december
    - Lottie, Gelderland, 2e kindje, ronde 1, NOD 17 december pas:(
    - Rrianne, Groningn, 1e kindje, Ronde 4, NOD (geen idee)
    -Fryskfamke22, Friesland, 1e kindje, Ronde 10 NOD(geen idee)
    -Leentjuh, Gelderland, 1e kindje, Ronde Veel, NOD 2 december

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goedemorgen

ben benieuwd of vandaag eindelijk m'n monnikspeper binnenkomt!! Duurt wel n beetje lang:(. Hoop zo dak m'n nod mag aanpassen in n datum die wat dichterbij is:)!

Chantal
    helaas is dat tegenwoordig bijna overal die wachttijden:(. Wij maken voorlopig nog geen kans, zitten nu in n woning die gesloopt gaat worden (sinds 1 nov;)), dus is echt spannend of we optijd iets nieuws kunnen vinden... Maar je staat al op nr 5 steeds, dus komt vast snel goed!!

5. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @8chantal8 het zou toch wel eens tijd moeten worden idd na 3 jaar. hopen dat het er toch snel van komt!

wij zouden ook wel graag een nieuw huis hebben, maar ja om in deze tijd je woning te verkopen is ook niet alles. we moeten hier zeker nog wel 2 jaar blijven wonen. en op dit moment is het alleen maar drama alles lekt aan alle kanten en wil elke dag wel een makelaar bellen.
    gelukkig hebben we een ruim 3kamer appartement dus wel kunnen wel even voort met een eventuele kleine!

@lottie, als je in een woning die gesloopt gaat worden moeten ze jou toch alternatieven aanbieden of ligt dat nu aan mij? bij ons in de regio is dat zo en meestal krijg je nog een soort van oprot premie er bij. is misschien het informeren waard??

x

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Als je hier in een sloopwoning woont krijg je ook urgentie/een alternatieve woning iets in die richting. Je krijgt in ieder geval een andere woning. deze moet je dan wel accepteren, je kan hierbij niet kieskeurig zijn en wachten op een volgende.

Ik zie de reacties vanmiddag al oplopen op ''onze'' woning.
    dus ik ben er bang voor.
    Heb in mn hoofd de meubels al geplaatst en natuurlijk al een kamertje wat de babykamper in spé zou worden.

Ben net thuis van het werk, een half dagje vandaag.
    gelukkig want heb erg veel last van de blaasontsteking. dus lig op de bank in joggingoutfit!

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    mbtc en Chantal

Nee dat geldt niet voor ons. Dit is op basis van de leegstandswet. We woonden hiervoor in n groot chalet op een vakantiepark, maar doordat er veranderingen zijn mochten we daar niet meer wonen. En omdat we nog niet lang genoeg ingeschreven stonden maakten we alleen kans op lotingwoningen. Wij hebben dus echt mazzel gehad dat we ingeloot zijn voor deze woning, anders stonden we op straat (lang verhaal;)). Maar doordat we er dus min of meer zelf voor "gekozen" hebben hier te gaan wonen hebben we hierna geen voorrang of wat dan ook. Dus dat is behoorlijk balen. Wat jullie noemen geldt als je al in een woning woont en dat er dan besloten wordt dat deze gesloopt gaan worden. Maar bedankt voor de tip hoor:)

Chantal
    Balen dat je zo'n last hebt van de blaasontsteking!! Hopelijk werkt de antibiotica snel!

Hier
    Heb de monnikspeper nu net binnen:D:D Ben erg benieuwd!

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @ Lottie, klopt dan kom je daarvoor niet in aanmerking, maar wat een geluk dat jullie dan nu deze woning hebben gekregen. Lotingmodel kennen we hier ook maar je begrijpt.. helaas nooit het geluk dat we er kans op maken.
    Dus wij reageren nu vooral ook op aanbodmodel ( via inschrijftijd red.)

Zit echt in spanning vandaag joh, er is ook nog een optie om voor een appartement te gaan.. maar daar twijfelen we beide nogal over.
    en bij twijfel niet doen zeggen ze he ;)

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Chantal
    Ja, dat was zeker geluk!! Hier is het zo dat iedereen evenveel kans maakt op de lotingmodel woningen! Maar dat zijn dan wel alleen de woningen die gesloopt gaan worden;). We hadden de "mazzel" dat er in de zomer minder mensen zich inschreven en toen zijn wij eruit getrokken. Anders stonden we op straat...
    Als je twijfelt, dan idd niet doen. Ik ben zo blij dat we niet in een appartement of flat terecht zijn gekomen, heb bij mn vriendin gezien dat t geen doen is met een kleintje. Vooral in een flat niet met de kinderwagen enz...;)
    Hopelijk hebben jullie snel een huisje

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Hoi Hoi,
    Ja precies! dit appartement heeft dan wel een lift , + dat het op de eerste verdieping ligt dus dat is te doen. maar geen buitenruimte, nouja op een balkon van 2mx1,5m

Vind het voor een kleintje eigenlijk wel belangrijk om naar buiten te kunnen.
    We zijn niet van plan om hierna weer te verhuizen naar een huurwoning dus willen er wel 3/4 jaar in blijven.

> nog steeds op de bank hangen... waarom doet de strijk zichzelf niet ?!

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    bij ons ligt het eraan of ik in zsm weer werk heb. Als ik weer werk kunnen we voor n koophuis kijken, anders niet. Dussssss.

Ja he...stom strijkwerk...moet zichzelf strijken!!
    Ik heb nogal nekpijn, dus ik laat alles even:p. Kleine mannetje heeft last van de prikjes, dus weinig geslapen...

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    wat een dagje weer zeg. Hoe is het met jullie ?
    Ik ben zo in de zenuwen, vanavond de uitslag op de site te vinden op welke plaats we in de wachtrij staan.
    Helaas hebben vriendlief en ik er beide geen gevoel bij dat we kans gaan maken. maar ach positief blijven! :)

we hebben samen besloten deze ronde over te slaan qua klussen aangezien ik echt last heb van de blaasontsteking.
    en het zou dan niet met plezier zijn, meer van moeten want nu is mn ei! en dat is niet de manier waarop we het willen. dus pas weer ergens eind december weer een kans voor ons!

maargoed ontpillen gaat natuurlijk gewoon door en dat kan vast meer goed dan kwaad :D

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    *zwaait*

hier ben ik weer:D Naar een dagje hard werken hihi.....Ben erg druk geweest vandaag! Jeetje wat een mist ook trouwens:( Gewoon dood eng om te rijden:( Onderweg 3 auto's in de sloot tegen gekomen:$

chantal, en weet je het al? SPannend zeg! Hoop het zo voor jullie!
    Balen dat je niet kunt klussen maar indd wel het beste zo:)

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Nou die mist! verschrikkelijk. Durfde zelf ook alleen zachtjes aan te rijden hoor.

Weet nog niks... vanaf 19.00 was einde reactietijd.
    en dan word het verwerkt en komt het straks op de site ..
    + mail wanneer je 1e bent en deze aangeboden krijgt

dus ik zit echt in spanning. we willen zó graag in deze wijk dus dat is extra zenuwslopend. maar gevoel zegt helaas :x

15. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    Spannend chantal!!!
    ik hoop het voor jullie.

Hoe is het met de andere meiden?
    ik zit nu op dag 23.. gistermiddag heb ik last van steekjes in mn baarmoeder. en gister avond ineens menstruatie pijn en duizelig. ben ook ontzettend moe. vooral na het werk.. heb ik normaal nooit last van!
    ook erg spannend maar ik ga ervan uit dan het tussen mijn oren zit haha

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @paars, spannende kwaaltjes! even afwachten dus

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Klinkt wel heel erg spannend:D
    Maar ik weet inmiddels helaas uit eigen ervaring dat je lichaam je erg voor de gek kan houdern, dus ik roep niet te hard meer hoor!

Ik zit (na ff gekeken te hebben hahaha zo weinig ben ik dr nog maar mee bezig:)) op dag 19 vandaag van de 28 dagen verwacht ik (3DPO) nu dus...nog 11 te gaan (al heb ik meestal maar een LF van 12 dagen! dus nog "maar" 9 dagen dan, maar ik hou altijd mooi 14 dagen na ei aan:p

18. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    @ chantal

Is het al bekent?

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ik hoo zo dat ze niet reageert omdat ze een feestje aan het vieren zijn;):D:D:D:D:D

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    paars & bezigbijtje

het staat er nog niet op! snap er helemaal niks van :(
    normaal tussen 8 en 9 staat de lijst online..

is het een goed teken, dat als je eerste word je het ineens niet ziet ? lijkt me sterk...

Deel Deze Pagina