meiden ik merk nu al vanaf 18.00uur dat ik "last" in mijn onderbuik heb met opstaan, lachen, hoesten&niezen Zal het komen door de tarwekiem olie capsules dat ik een betere doorbloeding heb daar? (Nu een maand in gebruik) En dat ik daardoor de weg van het eitje ofzo beter zal voelen? Wat een innesteling of iets kan het nu nog niet zijn Het is best wel een iritant gevoel... hihi... achjah dan doet het z'n werk wel. Kreeg namelijk ook al van meiden te horen dat mijn hevige eisprong pijn ook kon komen daar een beter doobloed gebied...8) we zullen zien
@8chantal8 soms werkt de technologie niet altijd mee. misschien staat het er morgen ochtend pas op. hoe zenuwslopend het ook kan zijn... duim wel voor je hoor! heb de hele dag niets gedaan (zit nog steeds in de zw) dus je denkt die heeft tijd zat om haar huis op te ruimen, en nu heb ik in ene opruim woede. ahhh normaal heb ik dat alleen als er visite komt, of op zondag middag.. x
Nou heb ik weer zeg! ALTIJD staat de lijst er savonds op. behalve nu antwoord op je vraag kan ik je helaas niet geven, geen ervaring mee eerlijk gezegt. Iemand anders misschien ?
Hihi, dat soort dingen heb ik indd ook altijd! Gewoon oneerlijk Ik denk dat het door de caps. komt.... wel iri hihi.... heb helemaal geen zin om al die nep kwaaltjes te voelen! En zo vroeg al helemaal niet
@chantal: en en en ? nu dan?? Hoe was jullie film avondje? ik voel me niet lekker beetje raar op de maag.. maar de rode duivels zijn er nog steeds niet dat is dan weer een goed teken natuurlijk !
Goedemorgen allemaal! Heb slecht geslapen, steken in mn onderbuik gehad, veel moeten plassen * auw auw blaas * Vriendlief is net gaan werken en ik ben nog aan het wakker worden, en nee hoor.. nog geen uitslag op de site van de woningstichting @fryskefamke , de bios is verzet naar vanavond. Vond het gister echt iets te gevaarlijk met die mist. het zat helemaal dicht. al vond mijn wederhelft natuurlijk weer dat ik me aanstelde heb ik het toch gewonnen en word het vanavond
Goedemorgen gisteren perongeluk meteen 2 monnikspeper pillen tegelijk genomen haha. Oeps! Zat nie op te letten wat de dosering was. @paars hopelijk zit t niet tussen je oren, maar in je buik hihi @Chantal en en en? Ow nog niks dus @bezigbijtje lijkt me sterk eerlijk gezegd. Misschien voelt t deze keer gewoon n beetje anders. Even opletten hoe t de aankomende dagen voelt.
helaas we staan op positie 5 pech dus. we twijfelen nu over een appartement. hebben beide twijfels dus denk dat het een nee word. einde inschrijftijd is tot vanavond 19.00 ga zo richting werk. heb al sinds ik vanochtend opstond buikpijn, gisteravond hele erge steken. komt vast allemaal van de blaasontsteking af.
Ik ben weer even aan het bijlezen, heb gister helemaal geen tijd gehad om op zp te kijken. @ chantal: ooh jemig zenuwslopend hoor. Hoop dat de lijst er snel op staat en dat je een huisje hebt!! @bezig bijtje. Ik had ook wel een last van me buik en dat vooral ook met de dingen die jij zegt. maar ik had dan het idee dat ik me eispron had want was elke keer precies op de dag dat ik me eisprong ook had uitgerekend. Maar nu zie ik bij jou dat je die waarschijnlijk al hebt gehad. En wat zijn die monnikspepers eigelijk? heb ik nog nooit van gehoord. Ik zit op het moment alleen aan het foliumzuur. Zitten jullie nog aan andere dingen?
@chantal was een beetje lang bezig met mijn berichtje dus had niet gezien dat je al had gereageerd, ik moet nog een beetje wakker worden hahaha. Maar Balen hoor! Ik neem aan dat je nu via een woningbouw aan het reageren bent. Je kan ook altijd nog bij makelaars kijken. Hebben wij ook gedaan. OP funda.nl kun huurhuizen zoeken.
Linbaby ik heb t sinds gisteren. Had op inet gezocht naar iets tegen lange cyclussen. Heb jij niet nodig dus haha. Het wordt ook gebruikt voor andere dingen hoor. Verder gebruik ik een speciale multivitamine voor als je zwanger wilt worden of als je al zwanger bent.
Meiden, heb een tweede streep!! Zit nog vier dagen voor mijn NOD, en hij is nog erg licht maar hij zit er wel!! Zelfs mijn vriend zag em (nou en dat wil echt wat zeggen!!! )
ohhh blike1987 wat supper!!! mogen wij meegenieten met een fotootje van de test alvast voorzichting gefeliciteerd @lilbabylin , funda etc valt voor ons af omdat je dan toch zit aan contracten m.b.t huurperiodes en vaak zijn deze huurwoningen van duurder. We hebben nu ook een huurwoning van de woningstichting, wel 3 kamers en best ruim maar het is gewoon een slechte buurt geworden de laatste jaren. woont iemand van jullie in een appartement ? de twijfels zijn groot. maar we willen ook geen maanden meer wachten tot verhuizing.
@blike1987 oooeeh wat spannend nou ik ga je alvast voorzichtig feleciteren dan!!! En zo snel ook want je zit nu in ronde 3 toch? @ chantal ja oke dat snap ik dan wel.. ik denk dat zoon appartement ook maar voor tijdelijk is want mocht je nog een baby willen kan past dat al niet echt meer. hoe was de situatie nu ook alweer? hoeveel kamers hebben jullie nu? Ik zou gewoon afwachten op een huisje via de woningbouw het zal nu toch niet meer zo lang duren lijkt mij. @lottie bedankt voor je reactie, nee ik hoef dat inderdaad niet.. mijne zijn redelijk gelijk
whhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa BLIKE! wat leuk! oeh nu hoop ik zo dat hij elke 2 dagen donkerder gaat worden.....!!!
Tja een appartement, ik ben dr in eerste instantie ook voor gaan kijken, maar we kregen een tip over het huis waar we nu in wonen (5 onder een kap, middenwoning, voor en achtertuin, boven 3 slaapkamers) en was net zo duur, tjah MIJN mening is dat wij heel blij zijn dat we het niet gedaan hebben toen!!! Het is het geld meestal niet waard als je vergelijkt met een gewoon huis, maar ja in jullie situatie... moeilijk moeilijk,,,
iemand reageerde over dat het waars. niet door tarwekiem. zou komen, maar daar is dat juist voor he Die slik ik nu sinds 1 maand zodat de doorbloeding beter is, dus dat je dingen beter voelt kan dan indd ook... ik voel het namelijk soms ook echt in me benen Ik zeg natuurlijk niet dat ik zeker weet dat het daardoor komt, maar als ik zo op internet rond lees, hoor/nou ja lees ik het meer. En hele positieve verhalen ook! De meeste zijn binnen 4 maanden zwanger geraakt, tjah of het geluk is of nit.... ik vond het t proberen waard. (Werkt ook voor HEEL veel andere dingen en mijn homeopaat vond het ook goed idee dat ik dat zou gaan nemen) Ik slik dus sinds 1maand tarwekiemolie capsules (dit alleen omdat we nu al langer dan die 10 maandan bezig zijn!) en wij slikken beide vitamines. Ik gravitamon zwanger/zwanger worden (tip van mijn dieetiste8) kende het niet eens hahaa) en mijn schatje slikt multi extra voor de man..... verder hebben wij nooit iets anders gebruikt
Blike spannend!!! Foto!!!!! We willen meegenieten! En heeeel voorzichtig gefeliciteerd! Chantal ik ken wel mensen om mij heen die hun app juist uit gingen omdat ze n kindje wilden of omdat er n kindje opkomst was. Moeilijke keuze hè!?
Bezigbijtje ow dan ben ik in de war met iets anders. Ohhh weet het al ik had teunisbloemolie toen hopelijk helpt het!