poeh ja zowiezo gaan we het aan niemand vertellen nog... zal wel moeilijk worden vooral nu.... Zal het einde van de maand/ begin volgende maand aan mijn ouders en broers/zussen vertellen... de rest van de familie met kerst denk ik!
Dag dames Jeeh wat schrijven jullie snel, ik ben nu alweer vergeten wat er allemaal is geschreven.....sorry Nou mijn spuit is gister gezet om mijn eitje te laten springen nu dus 2 lange wachtweken... Aller eerst @ blike gefeliciteerd meid geniet ervan.... @chantal balen van jullie 5de plaats hopelijk snel een mooi huisje voor jullie nou hoe gaat het met de rest van iedereen, allemaal aan het wachten op jullie ei en in de wacht weken, succes dames liefs
` Helemaal mee eens.... vind dat je wel heeeel negatief doet hoor lieve mbtc.... Natuurlijk kan het fout gaan, en denk je daar over na. Maar dat betekend niet dat het fout gaat! Blike geniet ervan meid!!!
Heey meiden!!! Zo wat hebben jullie gekletst zeg! moet het allemaal nog even goed bij lezen.. maar wat ik wel heb gelezen is dat blike een posi test heeft! Super zeg!! gefeliciteerd! nu op naar een echo waar een mooi kloppend hartje is te zien! @ chantal ik begrijp dat het huis niet is doorgegaan.. jammer zeg! had het zo gehoopt voor jullie! Hier verder niet zoveel nieuws begin wat pijnlijke borsten te krijgen maar ja dat had ik in ronde 1 ook bij de eisprong dus dat zegt natuurlijk niets!
kletskonten zijn we met zn allen jah hier is mijn nieuwe site eindelijk af ben zo blij hihi.... heb erg last van van allerlei gevoeltjes in me buik.... ik DENK zelf dat het komt EN van me darmen EN door die tarwekiem olie...
@ Blike!!! Wauw Gefeliciteerd meid wat geweldig !! en dat al 4 dagen van te voren haha Lekker gaan genieten en lucht je hart hier maar lekker !
@ Chantal. Wat klote zeg, zat er steeds aan te denken vanmorgen.. hoop dat jullie een leuke film avond hebben welke film zijn jullie geweest? Sint of harry potter
@Blike De HA heb je nergens voor nodig hoor, je moet een verloskundige bellen Veel leuker ook hihi. En idd, gewoon genieten...druk maken heeft totaal geen zin! Heb ik veel te lang gedaan tijdens mn zwangerschap...doodzonde!!! Leentjuh Succes met wachten!
hey meiden, ik zeg ook wil absoluut niet negatief doen. alleen heb ik helaas de laatste tijd te veel de 20% gehoord dat fout gaat. tuurlijk moet je er niet aan denken dat het fout gaat. en dat is ook absoluut niet het gene wat ik uit wil dragen. wil het enige wat ik zei als laatste is ook positief blijven denken en alvast een beetje voorgenieten moet je zeker doen maar ga niet al te hoog op die roze wolk zitten. als je niet al te hoge verwachtingen heb (over het algemeen) kan het resultaat alleen maar mee vallen enne ja nogmaals sorry want wil echt niet negatief zijn! zwanger worden is wat we allemaal wel graag willen! en een voorspoedige zwangerschap natuurlijk!! x
haaajjj lieve meiden,, Jeetje ik heb me toch lekker geslapen! Dat middel is bijna een wonder middel hahaha wat slapen betreft.. Wel ben ik weer opgestaan met die rot darmen.. dat is zo iri! Dat geborrel en geprut... heb dadelijk een cursus hoop dat niemand dr last van heeft hahaha.... Verder niet veel te melden... me temp is nog hoog maarjah die zakt altijd pas 12dpo we zitten nu " pas " op 5dpo,, al schrok ik daar beetje van hahaaa.... nog maar 1 weekje te gaan! Ik merk dr weinig van zeg, de tijd gaat snel deze maand!
@ bezigbijtje.. weet je zeker dat die rommelende darmen van dat spul komen? ik wil je natuurlijk niet gek maken maar ik had dat ook ontzettend bij mijn eerste zwangerschap
@bezigbijtje & paars, die rommelende darmen kan idd wijzen op een zwangerschap. mn vriendin heeft dat ook die is nu 10 weken zwanger en heeft de hele dag het gevoel dat ze een opgeblazen buik heeft. veel last van gas. meiden wat denken jullie? 22ste in mijn NOD nu al testen of wachten? heb dit weekend wel aardig wat feestjes in de planning. met meestal flessen prosecco die worden open getrokken. tuurlijk kan ik me ook inhouden. aan de andere kant wil ik het wel graag weten. heb de hele week al een beetje een rommelende buik. steekjes onderin mijn buik. afgelopen dagen licht misselijk. x
Nou ik zeg dan ook testen hoor! haha @ frysefamke, was een hele gezellige avond. Bij SINT geweest. nu weer een nieuwe werkdag en dan bijna weekend, heerlijk we zijn in dubio shoppen of ikea .. waarschijnlijk word het dat eerste
@ mbtc Ja ik snap het ook wel.. maar zelf denk ik dat je altijd lekker positief moet blijven want gaat een zwangerschap wel mis de klap komt toch wel even hard aan denk ik. Ennnnnn ik zou ook al gewoon testen hoor!!! en mocht het wel negatief zijn dan zondag nog een keer hihihi... Oh ja dames ik ga aankomende zaterdag naar Derek ogilvie! is daar iemand van jullie al eens heen geweest???
Linbabylin, ben er nooit geweest. Ben zelf ook niet de persoon voor dat soort dingen hoor. Lijkt me heel interessant maar ook een beetje het vreemde gevoel voor het onbekende.
@babylin nee nog nooit geweest. vind het altijd wel interessant wat hij allemaal weet te vertellen. zou er zelf niet zo snel heen gaan. maar een tante van mijn man is er wel eens geweest en die vond het helemaal geweldig!! dus heel veel plezier!! x
Paars: Mij krijg je zomaar niet meer gek op dit gebied hoor hihi heb al zoveel gevoeld deze 10 vorige rondes.... dat ik echt merk nu heel relaxt te zijn.... Alles wat ik in mijn buik voel, denk ik dat het door me darmen komt of door de tarwekiem olie capsules hihi... Linbabylin: wat gaaf!!! Nee nog nooit geweest... Blike: Ik ga pas testen als dag 14 mijn temp nog hoog is, die zakt ALTIJD dag 12 ga nu snel eten