meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mbtc, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @frysk, wanneer was je ook al weer bij gyn geweest? is toch niet zo heel erg lang geleden? aL 6 weken zo, en toch niets gemerkt? ik ook niet hoor, mannetje was overtuigd maar ik niet.

geniet er lekker samen van!

@sansky, dan ben jij minder lang zwanger dan je dacht. kom je ook bij de oktober mamma's.

x

2. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @sansky blijf je nu onder behandeling van gyn? (normaal moet je gewoone circuit in als je geen medische indicatie verder hebt, moet je naar vk praktijk...)
    zie dat je met 6 weken weer echo krijgt mazzelaar, ik moet echt wachten tot 10 weken!

@sellie zie je mee lezen, hoe is het met jou??

x

3. sellie6

sellie6 Actief lid

2 jan 2011
    236
    0
    0
    .
    .
    Ik heb net op pag 260 een berichtje geplaatst met update.

4. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @sellie, zonde dat je het nog moet uitstellen. vandaag begonnen met nieuwe baan. krijg contract voor 3 maanden dus denk dat ik die straks ook weer kwijt ben :( maar als ze erg tevreden met je zijn kunnen ze je houden en eigenlijk mogen ze je contract niet niet verlengen vanwege een zwangerschap of verlof.

x

5. sellie6

sellie6 Actief lid

2 jan 2011
    236
    0
    0
    .
    .
    Nee klopt ook idd maar ik werk in de dierverzorging (werk met apen) en daar zijn heel weinig banen in. Over heel nederland denk ik zo'n 100 banen en een paar honderd mensen die mijn baan graag zouden willen.
    Ik denk ook dat het allemaal wel goed zou komen maar wil het zeker weten want ik vind mezelf nog jong zat om die paar maand te wachten. Mijn wens is nog niet zo groot als sommige van jullie:)

6. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    is iedereen al naar bed ofzo? wat rustig hier!

x

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mbtc
    dat mag niet maar doen ze wel;) zijn genoeg andere dingen die ze kunnen verzinnen om je contract niet te verlengen. Heb t helaas ook meegemaakt en vele anderen ook:(.

Selie
    hoe vind je het dat je nog langer gaat wachten?! Ennehh het perfecte moment bestaat niet om n kindje te krijgen:). Hoeft ook niet:). Leuk dat je wel blijft meekletsen

8. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @lottie, ja ik maak me ook zorgen heb nu net nieuw contract en voor 3 maanden maar. dus ben heel erg benieuwd en zit te denken wanneer moet ik het ze vertellen??
    het mag niet maar ze doen t wel idd

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik heb waarschijnlijk ook n tijdelijk baantje en vind t super moeilijk dat k nu niks kan zeggen. Voelt raar! Gelukkig is t ook niet iets wat ik wil blijven doen;)

bij m'n vorige baan gaven ze gewoon de economie de schuld... Terwijl er al snel nieuwe werden aangenomen;) erg idioot altijd...

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Oja ik vertel t pas zo laat mogelijk. Zal jou makkelijker afgaan omdat t je eerste is hihi. Dan groeit je buikje minder hard. Ik zou t als k jou was zo lang mogelijk uitstellen. Dan kan jij je bewijzen zonder vooroordelen en als je dan alsnog niet mag blijven kan je er weinig aan doen

11. sellie6

sellie6 Actief lid

2 jan 2011
    236
    0
    0
    .
    .
    Nee klopt het perfecte moment bestaat ook niet maar een meer ideale situatie wel. We hebben maar 1 slaapkamer en dat zou voor het eerste jaar natuurlijk niet uitmaken maar daarna willen we graag verhuizen. Ik heb mijn baan ook nodig voor een nieuwe hypotheek.
    We staan hier beide achter en kunnen nog even lekker wennen aan het idee en oefenen ;)
    Daarnaast is het nog afwachten hoe het verder bij de gyn gaat lopen.
    Wie weet scheurt er een rubbertje;)

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sellie
    ja snap ik:) zeker als je nog niet zo'n grote wens hebt zou ik lekker rustig aan doen! Dan kunnen jullie idd beide wennen aan t idee en oefenen;)

13. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    hier even de man van friesfamke,
    alles is wel hier. alles is klaar. laat de kleine over 8/9 maand maar komen. Jullie nog iets beleefd?

14. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    whahah mannetje heeft een borreltje teveel op :D

niet best ! :p

15. sellie6

sellie6 Actief lid

2 jan 2011
    236
    0
    0
    .
    .
    Goh dat is ook niet leuk dat jullie daar rekening mee moeten houden!

Ik hoop dat je zo goed bevalt dat ze je snel een langer contract aanbieden!

Lottie wat naar dat je er op die manier uit bent gezet, echt oneerlijk.

Bij mijn baan is het gevaar dat apen ziektes en parasieten bij zich kunnen dragen die schadelijk zijn voor de baby dus ik moet het direct vertellen ivm voorzorgsmaatregelen.

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Whaha die man v jou is nie wijs:p beetje zp-en;).

Oja mannetje v Frysk...hier alles goed!!! Ik neem je vrouw mee shoppen over n tijdje:D ennehh ik had die ooievaar langs gestuurd bij jullie huisje:)!

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sellie
    ik moest t ook aan twee personen vertellen ivm werk met medicijne die schadelijk zijn. Zij namen dan stiekem wat dingen over;).
    Jij moet t idd ook gelijk zeggen als je zwanger bent:)

18. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    heey lottie, Hier weer m van Fryskfamk.
    Als je gaat shoppen Betaal jij dan of moet ik mee met de pin?
    Vertel me gauw ik houd alles in de gaten:>:>

19. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    whahaha dit is echt niet best:p

Wat een lol hebben we hier op de bank :p

zal de spanning wel zijn denk ik

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik ben nogal blut hihi, dus ga jij maar mee dan:p mag je onze tassen dragen;)

Deel Deze Pagina