ik aan de drank ??? ik rook niet en drink niet Gvd mn peuk is in mn glas bier gevallen Nee hoor grapje ik ben echt heeeel zuinig op kleine ukkie
Zo.. mannetje is net na bed. Ik ben nog klaarwakker. Vannacht heb ik ook de halve nacht wakker gelegen, dus daar heb ik nu echt weinig zin in. Daarom blijf ik nog even wakker. Had nog honger, dus heb ff 2 bammetjes gegeten
Ik weet het niet, ik mag in ieder geval over 3 weken bij deze Gyn terugkomen zei ze. Ik heb idd heel erg veel geluk met 6 wkn. Ze zei, ik denk dat we misschien dan wel al iets kunnen zien.
@sansky, okey wel fijn gevoel dat je gechecked word lijkt me @frysk & mannetje wat gezellig dat hij mee kwam kletsen @all pff slecht geslapen weer moest om half 3, half 4 en half 5 naar de wc. word er gek van! x
Mbtc haha wees blij is n goed teken! Ik kan amper nog eten, slaap maar n paar uur per nacht... Maar dat wondertje maakt voor mij iig alles goed!!!
@lottie, vanmorgen wel misselijk maar na ontbijt was dat al over. gelukkig. en af en toe het gevoel dat je maag omdraait van binnen en beetje krampjes en rommelig gevoel. maakt heel veel geluidjes ook. maare je bent druk met die ooievaar rondsturen he x
Mbtc meestal wordt de misselijkheid erger tussen 6-7 weken. Ik vind t niet zo erg NOG (), voelt wel echt zwanger meteen! Rommelende darmen had ik ook rond 4 weken. Nu nog af en toe n dag. Khad de ooievaar alleen naar jou en Frysk gestuurd hoor hihi en daar bleek het te werken! Ik verstuur m op aanvraag ahahha
hahahaha je moet er geld voor gaan vragen, of mensen bij je langs laten lopen voor de enige echte ooievaar x
gister, had ik dat niet neer gezet? maar gister ben ik begonnen, heb nog geen contract getekend maar denk dat ik eerst een contract voor 3 maanden krijg. dus maak me wel een beetje zorgen. en zit ook nog steeds bij t uwv (morgen weer heen ) en zij hebben gezegd dat ik eigenlijk nog niet zwanger mocht worden. nou ze hebben pech! x
Mbtc zou kunnen maar had gisteren veel aan m'n hoofd dus niet alle even goed gelezen denk ik. Hoe beviel het? Weet wel dat je schreef dat je een 3mnd contract denkt te krijgen en je daarover zorgen maakt. Lees altijd alles, maar nu blijkbaar nie goed. Ow lees nu de rest v je stukje en klopt dus wel wat ik las alleen dus nie dat je ook al echt begonnen was. Schijt aan UWV, zou t ze nog niet vertellen
@lottie, geeft niet hoor, soms lees ik ook ergens overheen en ben je te druk met een aantal dingen tegelijk (we zijn wel vrouw maar kunnen van die 3 dingen die we tegelijk doen niet alles onthouden ) nee ik ga ze het zeker nog niet vertellen, maar krijg je een mailtje 2 dagen van te voren, het is NIET vrijblijvend en als je niet komt word dat gelijk doorgegeven aan uitbetaling ww. komt op mij nogal dreigend over. nu moet ik morgen gaan speeddaten met uitzendbureau's ofzo. ben er nog niet helemaal uit of ik er nog een baan naast ga nemen.....dus denk dat niemand mij wilt haha... maar 1e dag, heel erg leuk, meeste kindjes kende ik al van de meeloop dagen. en ja wat meer het is gewoon heel erg kort die 3.5u voor je de kinderen heb opgehaald en gegeten komen de eerste ouders al. dus druk hectisch maar heel erg gezellig! gister nog wel een inval collega er bij. die zei nog oh lekker een jonge meid er bij zonder gezin. we hebben de laatste tijd zoveel zwangeren gehad en verlof zal wel fijn zijn voor de kinderen een vast gezicht (ik dacht nog, je moet eens weten als het allemaal goed gaat ga ik ook dit jaar nog met verlof....) x
@mbtc, wat fijn dat je 1e werkdag goed beviel. @Lottie, hoessie met jou? wat las ik, misselijk? overgeven? Ik heb vandaag een vervelende rugpijn.... brrr..... echt vervelend. En vanmorgen was 'k wat misselijk. Vannacht om 02:00 uur naar bed gegaan (na 2 boterhammen gegeten te hebben) en nog niks geslapen...... Ik ben KAPOT..! Vanavond na het eten lekker warm douchen en trainingspakkie aan en lekker bankhangen
Bah wat is het rustig hier! (hihi)... Niks meer te vertellen? Ik ben ff bij aan het komen.. Was heeeeeeeeeel diep aan het slapen op de bank .......... Zo moe was ik.
@All Meiden, ik heb een dringende vraag. Ik hoop dat jullie snel reageren. Ik wilde net gaan douchen en toen zat er bruin (leek wel oud) bloed/afscheiding in mijn string (rook ook vies) ---> sorry voor de details. Dit was echter wel weinig. Nu ben ik bang dat er iets mis is? Kan iemand mij antwoord geven? Was net helemaal overstuur.
heey lieve sansky ik weet ook niet wat het is.. maar ik hoorde dat zoiets kan gebeuren als je net zwanger bent... miss nog wat oud bloed... ik heb er gister niet meer op gekeken.. hoop dat het nu weer weg is ! Rustig blijven he ! @lottie Hoe issie lievie wel echt heel raar van die ooievaar he.. @mbtc Vond jeje nieuwe baan wel leuk verder ? is toch altijd ff spannend he
Sansky is heel normaal en komt bij heeeel veeeel vrouwen voor in de zwangerschap. Zolang het maar niet evenveel of meer is dan bij een ongi en geen stolsels bij zitten. Snap dat je schrok! Geen zorgen dus. Misschien een idee om wat meer over zwanger zijn te lezen?? Ze hebben leuke boeken erover. Rest ik moet nog terug lezen..
Mbtc zo werkt t UWV, ik begrijp t wel. Er wordt namelijk ontzettend veel misbruik van gemaakt. Dus als je niet komt opdagen zal het vast niet zo belangrijk zijn denken ze. Vind het wel logisch, al is het niet fijn voor degene die wel serieus meewerken. Fijn dat je t wel naar je zin hebt op je nieuwe werk tinnetje hoe gaat t nu met je?