werk is leuk, wel een beetje veel wat ik allemaal moet weten, moet ook administratie doen maar het is echt een puinhoop weet niet waar ik moet beginnen... @sansky, snap dat je schrok hoop niet dat er iets ergs aan de hand is.. x
Hoi meiden.. Ik maak me zo ongerust, ik probeer het niet te doen, maar kan het niet tegenhouden. Heb ook weer lang wakker gelegen. Nu heb ik net de Gyn gebeld voor alle zekerheid. Want net bij opstaan had ik wat meer bloedverlies en niet echt meer bruin, maar iets roder, er zat niks bij of geen gekke dingen. Ik weet het ook niet. De Gyn zei dat ik me niet ongerust moest maken, en het even in de gaten moest houden of het ging stoppen of dat het meer werd, en anders moest ik terugbellen. Pfff..
Sansky balen meid, snap dat je je druk maakt... Zou ik ook doen als ik t zelf was, maar wat ik al zei...zolang het niet net zo erg is als een menstruatie is het nog niks. Maar t moet idd niet erger worden. 1 op de 5-10 vrouwen heeft bloedverlies in de zwangerschap
@sansky, hou het in de gaten! maar wat lottie zegt is waar heb het zelf ook al wel gelezen dat sommige vrouwen bloed verliezen tijdens zwangerschap. hou je rustig, stressen is ook niet goed voor dat kleine frummeltje! x
Oke Hehhh..... rustig Ik hoop ook dat alles goed is! Mijn mannetje zegt ook al, nu hou je rustig, misschien is het helemaal niks! Ik blijf toch hopen dat het dan allemaal wel goed zit. Thnxx meiden!
Jemig bijna iedereen is hier al zwanger!!!! Nou bij mij nog niks hoor..Ik mag eind volgende week ergens gaan testen.. Maar denk ook dat het deze maand niet raak is.. heb me ei gemist met de ovulatie testen dus ik snap er niks meer van.. Heb wel al sinds dat ik waarschijnlijk mijn eisprong heb gehad pijn aan me borsten en jeukende nippels hahaha maar dat was alleen gister. Van daag beetje buikpijn gehad maar is nu ook wel weer over.. Nou ja we zullen wel zien.. ben nu druk bezig met een babyshower te organiseren voor een vriendin die nu 30 weken zwanger is. Heel erg leuk, maar soms ook een beetje moeilijk hoor.. Ik hoop dat ik snel zwanger mag worden. En zo ja dan kom ik dat hier ook nog wel even melden! xxx
@lin, tijd niet geweest. leuk zo'n babyshower, snap dat het moeilijk voor je is! hopelijk is het bij jou ook snel raak!! x
ik heb onze blike hier ook al een poos niet meer gezien iedereen begint ons een beetje te verlaten heb ik het idee Vandaag ff wezen neuzen Wat is dat leuk !!! mn eerste I LOVE PAPA sokjes heb ik zo mega schattig !!
@frysk, die heb ik vandaag ook gekocht!! mannetje en ik zijn vandaag 4 jaar samen en ik dacht toch ff een kadotje. zag die sokjes en dacht die ga ik geven met een lief kaartje er bij. enne ik ben niet van plan om jullie te verlaten!! afgelopen dagen is t idd wel rustig hier.... x
Hoi Meiden, Had de afgelopen dagen niet zoveel te melden en druk met verhuizen. Hoe is het hier? Veel zwangerschapskwaaltjes? Vandaag naar de Gyn geweest; Heb geen eisprong, oorzaak is nog onbekend. Waarschijnlijk heeft met mijn schildklier te maken en ondergewicht. Ben nu doorverwezen en oorzaak wordt verder onderzocht. Bloedonderzoek is al gedaan, maar krijg waarschijnlijk pas over 3 maand uitslag. Dus gaat allemaal nog lang duren. Inwendig onderzoek viel mee, maar werd erg ongemakkelijk omdat ik door een jongen/man van mijn eigen leeftijd werd bevoeld hahahh, maargoed het is achter de rug Temp is nog steeds hoog 37,0. Heb nog steeds bloedverlies, maar zet niet door.
@rianne, geen eisprong, wat balen! hopelijk weten ze snel de oorzaak maar 3 maanden duurt we erg lang!! kwaaltjes, moe, af en toe klein beetje misselijk, last van borsten, heel erg koud, af en toe nog steekjes in mn liezen en dat ik het eigenlijk wel. valt (nog) wel mee eigenlijk! x
Hallo allemaal, Wil jullie even meelezen?? Ik heb toch gemeld dat ik gisteravond tegen 22.00 uur bruin bloedverlies had? (oud bloed) Vanmorgen toen ik opstond, rond 09.30 uur helderrood bloedverlies. Dit heeft wel even geduurd, nog laat in de middag (5 - 6 uur)... Maar vanmiddag tegen een uur of 3?! ben ik een ''bloedstolsel'' verloren, of een ....?? Ik heb het niet bewaard, had ik het maar gedaan.... ik was helemaal overstuur en verdrietig, ik kon het hier nog niet melden... Ik heb morgen een afspraak staan om 08:40 uur (aan de tel. d8 ze een mk) Ik heb het nog even aangekeken en heb om 18:00 uur naar de vk gebeld.......(ik heb ook helemaal geen last gehad van erge krampen/buikpijn wat dan ook, alleen gister zo'n erge rugpijn overdag) zij, zei dat ze me nog terug zou bellen, omdat het niet ''spoed'' was, en omdat ik geen buikpijn, boedverlies meer heb?! En ze zei dat ik maar een afspr. moest maken voor morgen (niet gezegd dat ik die al had staan) Wat als ik nu had gezegd, ik hou het niet uit van de pijn en ben nog veel aan het vloeien, had ik dan wel terecht gekund???? Ik word gek van de onzekerheid! Eigelijk heb ik al een beetje afscheid genomen, want ik ben bang dat het mis gegaan is. Ik ben zo verdrietig, HELP!
@sansky, weet even niet wat te zeggen. heel erg veel sterkte in ieder geval! als je een stolsel bent verloren zou het zomaar kunnen dat je helaas een mk heb gehad. maar vanmorgen had je nog geen pijn, is dit later in de dag dan gekomen? x
Sansky verlies je nu nog bloed?? Kut meid, ik duim voor je dat y t geen vmk is! Morgen dus echo? Sterkte dikke knuf!!
@ Sansky, Neeeeeee! Wat ongelovelijk k * t. Duim voor je, dat je morgen maar positief nieuws mag krijgen. Lijkt me erg moeilijk. Je bent zo blij dat je zwanger bent en dan nu dit.... Bhaa
Ja, eerst de eendenbek, toen zijn vingers (bhaaaa) en toen de inwendige echo. Alles dr op en dr aan geloof ik. Maar het is achter de rug.
Ja gelukkig deed die eendenbek nie zeer? Hoor altijd dat t vreselijk is! Maar op de echo zag hij geen gekke dingen dus?