Sansky wat klote zeg...Heel veel sterkte! hoe kan ze nou 8 weken zeggen als er niks zat En n week voor je positest had je nog n negatest, dus het is onmogelijk. Dat weet de gyn zelf ook echt wel als ze tenminste v je nega test wist nou ja maakt niet uit...het blijft kut!! Sterkte!!
Jaa, echt kut. Ik heb verteld van nega testen en nega bloeduitslag. Ze is uit gegaan van laatste menstr. 4 Dec. Ik begrijp het nu helemaal niet meer. Maar ze overleggen het nog. Ik hoor nog met hoeveel weekjes ik de * heb gehad. Maar ik weet nu wel, mijn lichaam heeft me niet in de steek gelaten. Ik heb al die tijd goed gevoeld, dat ik wel degelijk zwanger was. Ik heb het denk ik ook goed gehad, dat ik langer zwanger was. (al moet het laatste nog besproken worden) Ook heb ik het goed gehad, dat ik een vmk kreeg.
Owww zo. Dat betekend niet dat je 8 weken was hoor anders zou ik ook al 8 weken zijn, maar uiteindelijk gaat het om je eisprong (weet er inmiddels aardig wat van). Bij de vk en gyn gaan ze uit v je laatste menstruatie als er verder niks duidelijk is. Maar dat klopt nooit bij n onregelmatige cyclus. Dom van dr!! Dat je zwanger was had je idd goed en t laatste ook, maar aan je test te zien en de negatest zou je nu 5 weekjes zijn geweest. Echt kut!!
@sansky, wat kut, en erg balen. heel erg veel sterkte met dit verlies! doe rustig aan en probeer het een plekje te geven. x
Dank je, meiden. Allemaal! Ja zeg maar MAN Hij houdt zich goed, maar heeft ook verdriet ja. Het gaat nu goed, moet ik zeggen. Er zullen nog wel moeilijke momenten komen, weet ik zeker. Maar we zijn er over aan het denken, wanneer we weer gaan ''oefenen''..., we denken wel snel. We hadden ons er al op ingesteld, en al ''afscheid genomen'' om het zo te noemen. Zo waren we al van het ergste uit gegaan. Ik kan er nu gerust over praten. Normaal ben ik geen echte prater, meer een opkropper, maar het gaat me goed af! Al hou ik wel in m'n achterhoofd dat ik het nog moeilijk KAN krijgen.
Man dan... Maakt toch niet uit? Kan t niet v iedereen onthouden hoor haha. Praat met zoveel mensen op dit forum Gelukkig gaat het nu wel. Hopelijk een plakbeebje wanneer jullie er aan toe zijn
Maakt ook niet uit hoor! is niet erg?? Ja, we hopen het. Ik zei net al ergens anders: dit jaar is het jaar van het konijn. En dat ben ik... dus ik geloof er ''heilig'' in, dat het ons gaat lukken om een plakbeebje te mogen ontvangen.
Ohh.. leuk Hier gaat 't wat beter met bloedverlies. Net van 1 - 1,5 uur nog 1 druppel in maandverband. En tijdens het plassen niks meer. Hopelijk is het klaar nu, ik hoop het! Had net weer zooooo'n rugpijn, heb warmtekussen gepakt, en had buikpijn, nu eigenlijk nog een beetje. Hopelijk is het snel over, dit is erg vervelend.
Je wordt er zo mee geconfronteerd hè denk ik als je er last v hebt en bloed blijft verliezen? Hopelijk houdt t snel op net gewandeld met de kleine man, hij kan al een heel stuk lopen zo schattig
Ja is ook zo... Geen bloed zou beter zijn. Oooooh ik snak naar een sigaret. 1tjeeeeeeeeeeeee ? pfffff wat zwaar nu.
Volhouden meis, niet roken anders is t straks weer moeilijker om te stoppen. Koop lolly's als afleiding hihi. Je kan t! Frysk hoe is het met je? Voel je je zwanger? Ik niet zo haha Rrianne alles goed? Andere dames die ik vandaag nie heb gezien hier hoooi alles ok?
@sansky !! Lievie heel veel sterkte ! las het bericht vanmiddag in mn pauze..maar kon er helaas niet op reageren ! Hoe voel jij je nu verder ondanks alles @Lottie euhmm hoe zal ik het vertellen haha, heb zere (.)(.) !! en die kleine krampjes ect heb ik nog wel wat in mn buik.. vooral als ik zoals vandaag hele dag gewerk heb.. en beetje lage rugpijn door het staan.. verder weet ik het eig niet hoe het is om me echt zwanger te voelen haha:d zal maandag wel komen denk ik
Frysk duurde bij mij ook ong 20 weken hoor voor ik me zwanger voelde. Voel me nu ook nog niet zwanger. Pas toen M wat meer begon te schoppen. Gelukkig voelde ik m met 17weken al voor t eerst!
Sansky, Bhaaaa. Vervelend nieuws, dus toch! Enorm k * t. Hoop voor jou en je mannetje gauw op een plakbeebje en dat je dit maar gauw achter je mag laten. Sterkte Lottie, gaat goed. Hoe is het met jou? Ongi zet niet door, vandaag al de hele dag geen bloed verlies had.
ben alleen vandaag wel heel erg moe.. eig nog niet eerder gehad Pff voel me wel wat anders maar dat zal wel komen omdat ik gewoon weet dat ik zwanger ben... Heb gister nog ff een test gedaan met Clear blue digitaal stond eindelijk een keer : ZWANGER hihi
Frysk jaaa maar moe zijn is een vd meest voorkomende kwaaltjes dus goed teken jippie!!! Hoeveel weken gaf ie aan?