meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mbtc, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    was 1 zonder weken... mn schoonzusje had deze nog liggen:) vond het onzin om nieuwe tekopen met aantal weken als ik maandag al voor een echo ga. toch:D

2. sellie6

sellie6 Actief lid

2 jan 2011
    236
    0
    0
    .
    .
    Wat rot voor jullie Sansky! Het was zo fijn geweest! Ik hoop dat je toch snel van een gezonde en fijne zwangerschap mag genieten!

3. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Hoi meiden!

Bedankt voor jullie reacties allemaal!!! :)
    Doen ons goed.

Ik heb ook goed nieuws!
    Het bloed is gister laat in de middag gestopt..
    Vanmorgen begon het ''officiele'' (als ik het zo mag noemen) bruin-verlies.
    Dit is goed nieuws voor ons, want........................

Ik heb met de eerste urine vanmorgen een test gedaan, en deze was geheel NEGA, en dus kunnen we weer verder en dit alles afsluiten.

4. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    @Lottie,..... sorry meid, maar ik kan niet ''meten'' hahaha...
    Mijn mannetje zei, toen ik het voordeed met m'n vingers, dat het ongeveer 2 cm is geweest, hooooooooguit 3.
    (vruchtzakje)

Moest ik je toch even laten weten.

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sansky
    Wat fijn!!! Het kan wel zijn dat je een maand geen eisprong hebt, dat komt vrij vaak voor na een vmk. Dan weet je dat:). Maar dat komt weer helemaal goed.

Whahaha, ik kon eerst ook niet meten hoor:p. Grappig dat je erop terug komt.

6. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0

Ja grappig he, ik denk toch even zeggen hihi..

Oohw, dat is wel minder he.
    Ik hoop dat het niet maanden gaat duren..
    Ik was al blij met een nega test vanmorgen hehhh..... dat zegt toch dat we het achter ons kunnen laten.
    Ik voel me vandaag emotioneel gezien, al een stuk beter!

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sansky
    Nee meestal niet hoor:). Meestal sla je 1x een eisprong over, maar het hoeft niet altijd zo te zijn:). Aan je nega test kun je btw ook zien dat je nog maar heel pril zwanger was, anders duurt t toch wel wat langer voor ie weer nega is.
    Gelukkig voel je je alweer wat beter:)

Hier
    Pfff...morgen aan mn schoonouders vertellen...spannend...

8. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0

Oke, we blijven hopen op een 2e wondertje :)
    Gelukkig heb ik nu ook geen pijn.
    Hopelijk blijft dat ook weg.

Ja, ik d8 dat ook, dat als ik veel langer zwanger was, dat het nog wel in mijn lichaam aanwezig was.

Oooh.. spannend hoor!
    1 Iemand vertel ik het niet meer vroeg.
    Die heeft het er zelf naar gemaakt.
    Zo.. dat moest 'k ff kwijt, hihi.

Succes dan voor morgen Lottie!

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sansky
    Wat en wie bedoel je? Ben nou toch wel erg benieuwd;). Wij moeten het wel vertellen, want mn schoonouders willen zsm een reisje boeken voor in september! Oeps!! En dat kasteel is heel snel vol, dus ze wilden nu al gaan boeken.

10. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0

Oooh oke!
    Nou, niet van hier op het forum of zo hoor.
    Van mijn man's kant van de familie, 1 persoon.
    Daar wacht ik lekker heeeeeeeeeeeeel lang mee, als ik weer zwanger zou zijn.

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hmm, die reageerde niet leuk?

12. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0

Jawel, juist wel.
    Maar achteraf toen het mis is gegaan, toen zei ze iets, waarop het wel leek, alsof ze totaal ''gevoelloos'' was.
    Echt een opmerking van: ''het was ook veel te vroeg om het te vertellen''.
    Ik vind dat iedereen dat zelf kan bepalen wanneer ze het wel of niet vertellen.
    Wij hadden ervoor gekozen, om het al te vertellen..... en dat het mis kon gaan, tuurlijk daar hielden wij ook rekening mee vantevoren.
    Maar ik heb jullie toch ook uitgelegd dat het fijn is, als je het verteld, en het gaat mis, dat je dan ook steun en medeleven van anderen kunt krijgen?
    Dat is toch fijn en beter, als dat iedereen zich afvraagt wat met je is? En je moet het achteraf toch nog gaan vertellen, wat er aan de hand is??

Nou, in ieder geval, wij hebben er geen spijt van.
    Ik heb hier ook met m'n moeder over gepraat, en zij geeft me ook gelijk, en vindt ook dat we hier goed aan hebben gedaan.
    Maar goed, die ene persoon heeft het gezegd....... en de volgende keer reageer ik anders, ik heb nu niet veel erop gezegd, maar de volgende keer als we weer zwanger zijn, dan is hij/zij de laatste persoon die het hoort.

Zo :)

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sansky
    Tsss lekker dom. Dan zou ik nu ook lekker lang wachten hahaha. Zo ben ik ook:p. De een is er anders in dan de anders...Sommige vinden het juist fijn als mensen het weten zodat ze erover kunnen praten als het evt mis gaat. Ik heb dat zelf niet, daarom zou ik t liever ook nog niet vertellen. Maar ja het zijn maar mn schoonouders, dus zo'n ramp is het niet;).

14. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0

Jup.. daarom :)
    Ik ben eens benieuwd hoe Ze reageren als jullie het vertellen!
    Is jou vriend/man ook zo trots dat jullie in verwachting zijn?

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik ben ook wel erg benieuwd. Vorige keer moest mn schoonvader een traantje weg pinken en mn schoonmoeder moest huilen hihi. Ze hadden verwacht geen kleinkinderen te krijgen:). Nu zal de reactie wel anders zijn denk ik.

Mn mannetje beseft het nog niet echt volgens mij;). Eerst de echo maar eens afwachten. Hij heeft wel steeds dat ie zegt "denk om kleintje" als ik bijv. te weinig eet en drink;). Of als ons zoontje op mn buik zit te duwen.

16. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0

Oooh lief.
    Dat is zo mooi he, die reacties, zo emotioneel als ze dan zijn.
    Ik heb het gedeeltelijk al echt een plekje kunnen geven (ook dat wij er geen schuld aan hebben en zo) we hebben (oa. ik natuurlijk, ik had het in m'n buik) er alles aan gedaan om zo gezond mogelijk te leven.
    Ik merk nl. dat het een plekje heeft gekregen, omdat ik er nu al goed over kan praten en zoals hier dan ''typen'', ik heb de andere dagen al zitten janken achter de pc als ik iets las of schreef.
    Ik merk nu goed het verschil.

Jaa.. ik merkte dat met de kleine van m'n man, zoooo bezorgd, hij hield de deur open voor me als ik na binnen kwam, hij raapte iets op van de grond als het viel..... hij bleef de hele dag bij me, als er maar niks gebeurde.

We vertellen hem nu ook nog niks (woont niet bij ons)...
    Ik wacht even met of we snel zwanger raken of niet..... we kunnen het altijd nog vertellen.
    Hij begrijpt het dan denk ik niet echt.
    Hij is nog wat jong........
    Nee, we wachten nog even,... germmmm..

17. Tinnetje

Tinnetje Niet meer actief

Hallo!
    @ Sansky
    Mensen die zulke opmerkingen maken snappen er ook niks van.
    Je bent op zo'n moment ook zo blij dan is het logisch dat je denkt "ik vertel het gewoon".
    Als ik nu zwanger zou zijn zal ik lang moeten wachten met vertellen omdat anders mensen zich ermee gaan bemoeien.
    En er zijn nu al mensen die zich met onze relatie bemoeien dus ben er een beetje klaar mee.
    Je bepaald zelf wat je doet met je eigen leven maarja, het liefst zou ik het ook van de daken schreeuwen als het zo is, maar ik vertel het pas verder als ik ook echt een buik heb.
    Jammer eigenlijk dat het zo geheimzinnig moet :(

@lottie
    Leuk leuk aan je schoonouders vertellen!!
    Ze reageren vast goed joh!
    En wat ik net al zei, je bepaald zelf wat je doet in je leven.
    Jullie zijn er blij mee toch?!
    En daar gaat het om!
    En ja, als ik ooit zwanger word dan zal mijn schoonmoeder waarschijnlijk wel goed reageren denk ik zo.
    Ken er eigenlijk niet ( 1x gezien )
    Maar mijn ouders gaan echt niet blij zijn, dus die zullen het ook als laatste te horen krijgen denk ik.
    Of gewoon niet, kom ik daar aan met een baby op me arm ;) :p
    Neeee laat ik dat maar niet doen, maarja vind het jammer dat ik zo weinig mensen naast me heb staan die mij ook echt respecteren en accepteren zoals ik ben.
    Maarja.

Laat ff weten hoe ze reageerde! En lief dat je mannetje zulke lieve dingen zegt!
    En hij heb gelijk! Goed eten en drinken, hoop zo dak me rijbewijs haal deze maand dan gaan we samen naar de mac ;) hahaha

Iedereen een fijne avond!
    Mijn kerel laat nog even op zich wachten dus moet gaan bedenken wat voor gezonde dingen ik ga eten.
    Ben de hele week al bezig om niet te snoepen, maar als m'n kerel er niet is dan roept de snackbar zo hard!:p

18. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Sansky, wat fijn dat je het al een plekje hebt kunnen geven! Lijkt me erg moeilijk. En; ja negatieve reactie's van anderen zul je altijd krijgen. Iedereen heeft altijd overal een mening over.
    Snap je beslissing, dat wordt degene die het het laatst hoord;).
    Vorige jaar oktober heeft een collega van mij ook een miskraam gehad, ze was 8 week zwanger. Ze was 2 maand later weer zwanger:D en inmiddels een hele mooie dochter op de wereld gezet. Misschien geeft dat je weer wat moed.

Lottie, spannend zeg! Ben benieuwd wat hun reactie is:D. Hoe ga je het vertellen?

19. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Tinnetje, lijkt me moeilijk zeg. Dat jou ouders er niet blij mee zullen zijn. Wat is hier de reden van als ik vragen mag?
    Als jullie er maar klaar voor zijn, dat is het belangrijkste. Junkfood roept mij ook al de hele week. Zitten in een verhuizing en iedere avond denk ik ook weer; patatje? Pizza? Chinees?
    Hmmm lekker... maar we eten vandaag gewoon spaghetti hahah.

20. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0

Hey, wat vervelend dat ze zich zo bemoeien met jullie relatie en/of andere bezigheden.
    En wat jammer, als je zwanger bent, zou je graag willen dat anderen het ook erg leuk vinden en heel blij voor jullie zijn.
    Je bepaald idd zelf wat je doet en wat niet en het is idd je eigen leven ja.
    Als je dat maar weet ;)

Deel Deze Pagina