meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mbtc, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @ all..

hier zijn tot op heden nog geen duiveltjes !
    het weekend maar weer een test doen.
    het wordt dinsdag alweer 8 weken pff....

@ chantal..

en hoe eng was sint:p ! schijnt nogal een enge film te zijn:p

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Film was wel gaaf hoor, zitten wel wat schrik-effecten in. maar echt eng zou ik m niet willen noemen, er zitten ook wel wat lach momenten in. wel een aanrader!

3. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    oke Cool :p

wij Downloaden eigenlijk alleen maar film haha ! dus mn mannetje zal van we week even kijken of Sint er tussen staat:D

Ps: wat is het rustig hier geweest vanavond....

ben een paar uurtjes weg geweest.. en maar 1 bericht erbij gekomen :p !

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hey dames

vandaag was de derde dag met monnikspeper. Nog geen vruchtbaarslijm helaas!! Krijg ik meestal al ongeveer 3 dagen voor nod

mbtc
    wil geen spelbreker zijn, maar al zou je nu negatief testen dan kan je alsnog niet drinken!!!!! Je kan dan alsnog zwanger zijn, want je test dan te vroeg;)

Linbabylin
    een vriendin v me is geweest! Spannend! Wil ook wel!

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hallo lieve schatjes.....

Hier ben ik weer, na een mega beroerde nacht:x
    eerst 1.5uur over gedaan voordat ik eindelijk sliep! En toen vanmorgen wakker met/door een flinke steek die na 5sec weer weg was (FIJN! dat ik daarvoor wakker moest worden;):p) en niet meer in slaap kunnen vallen omdat ik daarna ineens mega honger kreeg.... uit eindelijk toch maar wel tot 8uur blijven dutten en draaien hahha ik vertikte het eruit te gaan op de enigste dag dat ik uit zou kunnen slape8)

Zit nu te wachten op mijn lieve kleine neefje van 7maandjes die komt vandaag de hele dag bij mij:D Zooo gezellig! Melis je wandelwagen staat al klaar hoor;)
    (hihi familie denkt dat ik die voor mijn neefje elke keer van me buren leen:p)

Hier gaat alles super ik denk geen seconden, nee dat lieg ik misschien maar geen minuut per dag aan dat ik op het wachtbankje zit, dus dat ik misschien daardoor iets voel... (al voel ik ook niet veel, en wat ik voel schuif ik op de middeltjes:D)

heerlijk!

6. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Ja ik sta wel echt open voor het onbekende maar ik verwacht niet dat hij bij mij kom. Ik zou het wel leuk voor me zusje en me moeder vinden. die hebben namelijk allebei een dierbare verloren. Maar ach we zien het wel. Ik vind het leuk om een keer mee te maken.

@ BB wat vervelend zoon nacht...Ze zeggen wel eens zoon steek ineens kan wel wijzen op een innesteling hihihi spannend!
    Maar moet ik zeggen heb ik vorige maand ook gehad en niet zwanger hoor. dus ja je weet het niet.

Oh ja die film Sint! lijkt mij ook leuk.. misschien dat ik die volgende week ga zien.

@mbtc.. al getest????

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Hihi, dat soort gedachtes ben ik niet meer gevoelig voor, ik heb echt alles wat een vbrouw maar kan voelen rond deze tijd al gevoeld... dus ik let er allemaal niet meer op;) Was alle vorige rondes ook vals alarm;) maar I KNOW...:p

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Hooi, weer een nieuwe dag, en de blaasontsteking word eindelijk minder *jeej*
    Vandaag heeft vriendlief een snipperdag en ik werk tot 15.00 dus een fijn lang weekend.

bezigbijtje, wat een kwaaltjes, zou er gek van worden joh!

verder weinig bijzonders te melden tot nu toe, ben nog steeds aan het wakker worden en dat in de eerste pauze van de dag :D

9. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @babylin, nee nog niet getest. gister al in slaap gevallen voordat mn man thuis was. vandaag komt hij ook laat thuis dus we gaan morgen ochtend samen testen. hij wil er graag bij zijn.
    en ik weet dat als hij negatief is dat het alsnog wel positief kan worden.

x

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Hhi, ach ben dr al helemaal aan gewend;)

Fijn dat je blaasont. nu minder aan het worden is, je eitje al voorbij?
    Hoop het nog niet;):D

11. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    heeey Lady´s.

Alles goed hier? vandaag weer een lange dag gehad Pff
    druk druk druk! en hoe was jullie dagje???

ik zal het weekend maar weer testen.. lang durige kwestie hier whahah !

moet vanavond ook nog weg bah ! ben zooo moe :S
    @chantal!
    Meid wat fijn dat je ontsteking weer minder aan het worden is
    ! doet zooo zeer he:S

12. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @frysfamke,
    zal voor je duimen!
    en ik hoop dat je avond niet al te lang duurt kan je straks lekker gaan slapen en van het weekend genieten!

jullie nog plannen voor het weekend of is t lekker rustig?
    ik denk het eerste weekend dat wij het rustig hebben is in 2011 :(

@chantal hoop dat je blaasontsteking snel over is (duurt dan ook lang met 2 3 dagen aan de medicijnen en heb nergens meer last van) hopen dat je ei nog niet is geweest. dan kan je weer klussen zonder ongemakken!

x

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @mbtc , Wij hebben een redelijk rustig weekend, vanavond een filmpje kijken, morgen een dagje shoppen en zondag rustig aan.
    heerlijk, vanaf volgend weekend tot eind dec hebben wij het ook druk!

loop nogal op de zaken vooruit maar vroeg me af hoe jullie het gaan doen als er een beeb is, ga je minder werken, stoppen met werken en opvang of opa's oma's?

Ik kwam er straks op met een collage toen ze zei de kleine is bij oma. toen dacht ik van tjaa.. hoe gaan wij dat doen.

mijn moeder werkt nog halve dagen en vader is al wat meer op leeftijd en helaas niet meer op en top gezond dus zei zouden beide geen gehele dag kunnen oppassen. enkel voor als wij een feestje/verplichting etc zouden hebben voor een paar uurtjes.

met mijn schoonouders hebben wij geen contact meer door omstandigheden. wij zijn beide geen voorstanders van opvang in het eerste jaar.

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    mijn schoon ouders zien we wel gewoon, maar wat dit onderwerp betreft roepen ze al jaren dat ze NIET op willen passen (moet ook kunnen hoor, maat wat hun betreft is het alleen maar denken aan zichzel....

Mijn moeder werkt de ochtende... en ik ddan 4 middagen (20uur)
    Ze roept al aantal jaren dat zij wel een middagje wil opvangen:)
    dus dat betekend voor ons dan dat ons kleintje 3 middagen nog naar een kdv (die bij mijn bso hoort;)) zal gaan...

1ste jaar is niet slecht hoor voor een kleintje om naar het kdv te gaan, weerstand enzo, en ze zien/leren er veel, ook bijvoorbeeld dat er andere mensen zijn als alleen de ouders...:) MAAR ik vind wel dat kindjes vanaf 8maanden meer aandacht krijgen dan die onder de 8maanden.... maar of dat per definitie slecht is... tjah!
    Las laatst onderzoek dat het niks kwaad doet kwa "later" bij de kindjes van een kdv of niet van een kdv is geen verschil....

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    vanavond lekker niksen zouden gaan sporten maar beide heel weinig behoeften aan:):)

morgen lekker keer saampjes vrij normaal moet mijn schatje werken, maar hij heeft erg zere rug door het werken:( Dus morgen rustig dagje, de avond gaat hij voetballen en ik kijken8)

En zondag middag gezellig nieuwe huisje van vrienden bekijken... dus vrij rustig weekend:D

wij zitten december alleen helemaal bomvol,maarjah wie niet8)

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    heb de hele namiddag/avond al zere buik, met lopen voel ik zowat elke stap... En met zitten voel ik ook "iets" tis niet echt zeer maar wel aanwezig.... MAAR IK LAAT ME NIET GEK MAKEN8)

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Klopt hoor ik ook veel in de omgeving dat het qua weerstand enz. ook zeker goed is.
    maar wij hebben allebei zoiets van WIJ nemen een kindje dus vinden ook dat we dit niet moeten ''dumpen''
    om het maar even heel lomp neer te zetten dan :)

wel vind ik het na bijv een jaar / 1.5 jaar wel weer goed zodat ze ook wat meer met andere kindjes omgaan

natuurlijk van latere zorg allemaal, eerst eens zien of het allemaal lukt! maar was wel benieuwd.

straks ineens telefoon van een vriendin van me, wil vanavond stoppen met de pil. zomaar uit het niets haha
    ofja ze wilde al langer maar nog wachten etc. en nu ineens de knoop doorgehakt.
    had wel even zoiets van goh.. waarom bel je mij speciaal ?
    we zien elkaar niet vaak meer sinds ze 60 km verder zijn gaan wonen. maar vind wel leuk.
    heb wel eerlijk gezegt dat t mij beter lijkt de strip af te maken.
    ze zit op pil 5, dus net ongi geweest. dan gaat alles toch door de war lijkt me, maarja hun keuze he

@ bezigbijtje , krijg de kriebels van al die gevoeltjes die jij hebt hahah.. zou het dan toch ?!? ga je testen over 8 dagen ( zie k in je banner ) :D

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

hIhih, tjah maar geen een ouder wil graag zijn/haar/hun kind dumpen lijkt me, maar in deze samenleveing moeten bijna in alle gezinnne beide ouders wel werken... dus er zit weinig anders op....:(
    Ik werk maar 20 uur en zal dit dan ook blijven doen... maar dat hebben we financieel ook echt nodig hoor! Vriendlief werkt 5 dagen in de week van h8-h6 en dan ook nog eens de zaterdagen om de week en bij hem kan/mag er van de baas geen middagje ofzo in mindering.... eerst baalde ik dat ik mijn kindje 4 middagen moet weg brengen 2.5 dag leek me beter, maar nu zie ik er wel voordelen in:D
    Ik hoef mijn kleintje straks niet het bed uit te rukken omdat mama moet werken, we kunnen rustig aan samen opstarten enzo en dan om 13.00uur/14.00uur zal ik haar/hem naar het kdv brengen en ga ik meteen naar het werk dat 1min verderop in een gebouw zit:p

hihi ja ik word dr niet echt warm of koud meer van hoor.... mijn lichaam zou de 1ste prijs winnen in NEPkwaaltjes:p
    ik heb het soort gevoel in me buik die ik altijd ongeveer 1/2 dagen dvoor me ei heb...;) maarjah die is toch echt al geweest....8)

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    daarom ei geweest en nog kwaaltjes, wie weet maar snap dat je niet meer gaat hopen dan kan het ook minder ''tegenvallen''
    maar ben stiekem wel benieuwd hoor!

vriendlief zit hier op de laptop nog wat te werken :( dus ik kijk the voice en hang ook maar met de laptop op schoot

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

hihi ik kijk het via de laptop, en ben op deze site,,,

vriendlief is aan het xboxen8)

Deel Deze Pagina