meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mbtc, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sansky
    Ziet er niet leuk uit he zolang wachten op een ei? Vond mijn eigen banner ook nooit leuk...zeker niet in het begin, toen was mn cyclus 55-64 dagen:(. Hopelijk krijg je iig een ei. Je ging geen ovutesten gebruiken toch?

2. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!

Ja, das helemaal lang!
    Nee, word je niet vrolijk van..
    Maar nu moet ik er om lachen, nu ik het zeg hahaha :D
    Ach jaaa!

Ik ga wel ovutesten gebruiken..
    Kijk wel ff wanneer, ik heb dagen genoeg voor uit te kiezen!
    HAHAHAHA

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Heb je wel eens vruchtbaar slijm opgemerkt? Als je daarop let dan verspil je niet onnodig die testen:). Dan ga je testen als je merkt dat het dunner/wateriger wordt.

4. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Ah oke! dan ga ik dat eens in de gaten houden..

5. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @sansky

Je bent geen zeur meid hoor !!! niet zo raar over jezelf denken :p maar ook ik snap je gevoel wel hoor !

@lottie !

Waaauw mooie foto !!!!! Geweldig zeg ! al al best ''groot ! '' mannetje wou ook meteen jou echo ff bekijken hihi:D !

@mbtc !

Ben heel erg benieuwd hoe je schoonfam gaat reageren :D
    spannend hoor :D

6. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0

Thnx ;):).. gelukkig! Hihi..

7. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    @mbtc, hoe reageerden ze? Je hebt het vanmiddag verteld toch?? :D

8. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    @All, misschien nog tot strakkies en anders tot morgen, we gaan even bij m'n ouders op bezoek :D

X

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Frysk
    hihi lief hè:)!? Hij is 1,52 cm!! Haha
    hoe gaat t met je? Al misselijk? Alles goed?

Mbtc
    vertel:D!!!

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doei sansky fijne avond:)

11. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @sansky fijne avond meid ! en wie weet tot straks..

@lottie !
    Ik voel me eig wel heel erg goed.. niet misselijk.. wel af en toe s morgens beetje weeïg op de maag.. maar misselijk niet:) lief jou kleine kuikentje !!!!!

12. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Hoi Meiden, even vluchtig terug gelezen. Zit bij mijn ouders (hebben thuis voorlopig geen internet).

@ Lottie, waauuuuuw wat een mooie echo:D. Heb voor m'n beeldscherm zitten kwijlen;).

@ Mbtc, ben benieuwd wat hun reactie was.
    @ Sansky, heb je je temp kaartje weer weggehaald?
    Ik meet ook altijd rectaal (ach ja, je moet er wat voor over hebben).
    Hoe is het met de andere meiden?

Bloedverlies wordt minder, vanmorgen 37,2. Testen, ik weet het niet. Heb geen enkele klacht, voel me prima en totaal geen zwanger gevoel. Hoor altijd om me heen, dit voel je gelijk (niet aan de klachten maar gewoon op gevoel ofzo). Ik heb dit totaal niet. Ook ben ik bij de Gyn geweest, had die dan niet wat moeten zien denk ik dan? Ik heb me wel voorgenomen, dat als het bloeden is gestopt en m'n temp nog hoog blijft, ik dan toch ga testen.

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Frysk
    fijn dat je je zo goed voelt:) je bent wel stil
    sinds je t weet dat je zwanger bent haha;)

Rrianne
    hihi dank je:D hopelijk mag je snel naar zo'n mooie echo v jezelf kijken!!

Onzin dat je t "weet" als je zwanger bent hoor;) dat zeggen mensen vaak achteraf;) das nie eerlijk:D. Ik dacht ook niet zwanger te zijn. Twijfelde zoals elke andere keer. Je temp is te hoog
    voor ongi, dus dat is t sowieso niet;)

14. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @lottie

Haha lievie dat heeft er niks mee te maken :p ik ben op het moment erg druk met werk ect, en mn mannetje heeft een nieuwe hobby poker op internet ! dus 9 van de 10 keer is de laptop bezet:p

probeer zoveel mogelijk gewoon hier te zijn hoor :p
    Wees maar niet bang :D

Hmmm mbtc heeft lange gesprekken hahaha :p
    ben benieuwd !!!!!

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik ben nie bang hoor, mis je gewoon:D;)

xx

16. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @frysk,
    ja ben net pas thuis. eet elke woe bij schoonouders. daarna rondje zwagers schoonzussen gedaan en dat duurt ook altijd wat langer dan je denkt.

nou we hebben het dus verteld voor het eten bij schoonouders hadden het pakje al op tafel gelegd. duurde heel erg lang voordat ze tijd hadden.
    toen ze het had uitgepakt had ze het gelijk door schoonvader pas toen het briefje was gelezen.
    daarna schoonmoeder naar boven en kwam ze terug met een kado. een knuffel en een rammelaar met bijtding in een. heel erg leuk.
    na het eten bij zwager langs. neefje had drinkbeker laten staan dus die gingen wij wel even brengen. ze hadden geen tijd maar neefje nam mij mee naar binnen en wilde wat laten zien.
    man had briefje aan zwager gegeven onder het mom van uitnodiging verjaardag.
    na veel getreuzel van ons werd het briefje gelezen. neefje mocht nog even opblijven en wij ff een bakkie doen. ze zeiden gelijk tegen neefje tante heeft een kindje in der buik, oh nee dat is niet handig straks gaat hij de hele tijd roepen kindje in buik! haha
    daarna naar schoonzus had net nichtje op bed zwager was nog niet thuis. maar die had al een vermoeden. het briefje vonden ze ook heel erg leuk.
    iedereen reageerde dus wel enthousiast maar ook terug houdend. want ja 12 weken zijn nog niet om natuurlijk.

schoonvader heeft het de werktitel Moniqueje gegeven. bij neefje en nichtje had hij gelijk dus ben benieuwd of hij gelijk krijgt met een meisje.
    daarna zei hij van het zou me nix verbazen als het er 2 zijn. ik denk 1 is wel genoeg hoor tegelijk!

jullie zijn weer op de hoogte!

x

17. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @lottie.

haha zal proberen wat vaker hier te komen:p wil niet dat je me gaat missen:p mannetje is vandaag naar de bouwbeurs.. dus de laptop is vanmiddag lekker van mij :D

@mbtc.

Nou hartstikke leuk toch ! haha was zo benieuwd hoe het verlopen was. dan is het wachten altijd lang he :p

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mbtc
    beetje warrig om te lezen hihi maar klinkt alsof t iig goed is gegaan:D willen jullie weten wat t is strax?? Ik denk nu dat jij n jongen krijgt.

Nub
    ik oefen trouwens als nub expert dus als jullie n echo rond de 12 weken hebben strax dan kan ik proberen te kijken wat t is! Voor degene die t leuk vinden;)

cb
    moet om 11:00 met kleine man bij cb zijn. Benieuwd wat ie weegt!! En hij krijgt hele nare prikken waar ze aardig ziek v kunnen worden:(

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Frysk
    waarom maak je geen banner!??!?

20. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @lottie, sorry idd een beetje warrig maar zat nog vol adrenaline.
    ze reageerden allemaal erg leuk nu zondag mijn ouders en broers/zussen nog.

wij willen niet weten wat het word we wachten wel rustig af. het kan natuurlijk zijn dat mn schoonvader geen gelijk krijgt met moniekje. we wachten het gewoon rustig af!

x

Deel Deze Pagina