@sansky ! ik vind het heel erg knap van je dat je nog niet gerookt hebt.. en als je dit zo kan vol houden, kom je er straks veel sterker uit hoor ! je kunt het !!
Kom op Sansky je kunt het!! @ de zwangere (misselijke) meiden: Wat rot dat jullie zo misselijk zijn hoop dat jullie je snel weer beter gaan voelen! Wij gaan vanmiddag in ondertrouw en dat is best spannend want zo komt onze bruiloft toch behoorlijk dichtbij!
Dank je wel!! Je hebt vandaag je ego he! Spannend hoor, zal aan je denken om 16.00! Veel succes en plezier!
We halen wat gebak en gaan bij mijn oma op bezoek in het ziekenhuis en daar komen mijn ouders ook en vanavond waarschijnlijk samen ergens eten. Maar ik ben een beetje grieperig dus kijk nog even hoe ik me voel.
Thnxxx meiden!!! Zo voel ik me al iets beter Dat helpt me toch wel. Dalijk is wat minder, moet zo meteen bij een kettingroker in de auto stappen .... Och ja, sterk blijven! Sellie! Wat spannend. Ik weet nog precies hoe dat voelde... hihihi Wij waren de datum dat ik positief testte: 1 jaar geleden in ondertrouw gegaan Een half jaar getrouwd
@Sellie. Wat leuk zeg Gefeliciteerd !! geniet er maar lekker van want ondertrouw is al heel speciaal @sansky BAH dat is vies ! vooral als je zelf niet meer rookt !! Sterkte !
Hello ladies! Frysk Jeutje, ben je zo misselijk? Ik vind het helemaal niet erg haha, is een goed teken namelijk. Weet je iig dat er iets gaande is en het is voor een geweldig doel Misselijk Hier ook veel misselijk en weinig trek, maar ik hoef bijna niet te spugen omdat ik erg goed oplet wat ik eet en hoe laat enz enz. Alleen val ik daardoor wel af...oepsssss Bb Van de week sprak ik bezigbijtje even en ik moest de nieuwe zwangere dames feliciteren van haar Sansky Wat een dip, dan komt misschien je ei er wel aan morgen over overmorgen. Wat zeggen de testjes? Je temp stijgt namelijk NA je ei Sellie Fijne dag vandaag Sansky2 Goedzooooo je kan het!
Ojaaa en nog belangrijk nieuws vind ik...had ik al verteld dat ik het hartje al zelf heb gehoord 14 feb????????? Das echt vroeg! Echt geweldig, heb t opgenomen. Verder vandaag de afspraak voor de 20 weken echo gemaakt
Idd een mooie dip he hihi.. Ik denk ook dat ik snel m'n ei krijg. Ik hou het in de gaten, de ovu's zeggen nog niet zo veel. Maar kan ineens gebeuren he. Spannend
@Lottie, wat gaaf zeg.... heb je dat gedaan met zo'n ding waar je dat thuis mee kunt doen? Sorry, ik weet niet wat precies, maar heb er al eerder van gehoord. En dan op Valentijnsdag Hey Zuster Lottie, even een goeie vraag voor jou Is het haalbaar dat ik mijn nod op 5/3 heb?? Ik weet het allemaal niet omdat ik zo onregelmatig ben. Maar ik wil toch ERGENS staan Anders maak ik d'r 3/3 van hihihi, das een heeeeeeeeeleeeeeee mooie datum..
@lottie. Voel me idd af en toe behoorlijk beroerd maar overgeven hoef ik niet.. zou misschien wel eens goed zijn. Goh hoe was het met BB? lief dat ze ons feliciteerde. echt super van het hartje ! hoop dat het bij ons ook te horen zal zijn !!
Sansky Een Angelsound ja. Had ik bij de vorige zwangerschap gekocht. Ja idd, op valentijnsdag haha, bedacht ik me ook pas de dag erna Als je testjes echt nog niet donkerder worden dan is het echt niet te doen om een nod datum te gokken helaas. Je zal denk ik nog ongeveer 2-7 dagen moeten wachten voor je misschien meer weet. Vervelend is dat he?
Frysk Het gaat wel goed met haar volgens mij. Ze is wel weer ongi geworden gisteren. Ga jij ook zo'n angelsound kopen dan? De vk luisterd namelijk pas na 12 weken dacht ik...als t niet nog later was. Het is wel fijn, want nou kan ik af en toe zelf even luisteren als ik me zorgen maak
Oke is goed, dan wachten we weer...... Hahaha, jaa word je gek van. Oh jaaa! Angelsound.. klopt, nu klinkt het me bekend. Leuk man!
@lottie, Balen dat ze ongi geworden is. Angelsound ga ik idd kopen lijkt me wel heel erg gaaf idd ! vanaf wanneer kan je normaal gesproken het hartje horen dan ?
Frysk meestal rond 12 weken! Sommige rond 10-11 weken. Ik heb m bij vosmedisch ofzo besteld toen. Moet je maar googlen hij werkt super! Maar als je weet hoe en wat scheelt misschien ook zoeken, kan je altijd tips geven over hoe je m moet gebruiken
lijkt me wel heel erg gaaf.. en idd, je kan op elk moment van de dag ff luisteren fijn idee ! zal ff met mn mannetje overleggen welke ik moet bestellen zijn nogal wat verschillende soorten in !