Angelsound is n hele bekende, vrij goedkope en fijne wordt aangeraden door velen heb toen ook goed gezocht. Je kan beter niet elke dag luisteren, schijnt irritant te zijn voor die kleintjes ik probeer om de 2-3 dagen
Hee allemaal, Alles was goed!!!!!!! Was zooo zenuwachtig dat ik gewoon moest huilen toen de VK zei dat alles er goed uitzag en het hartje klopte! Junior is nu 2,3 cm groot!! jaja! en we hebben hem/haar al zien bewegen! Kijk, hier is junior! Bekijk bijlage 130654
@blike ! Wauw wat een mooie meid ! en zo duidelijk allemaal he ! Geweldig .. snap best dat je moest huilen !
@lottie.. Ja die bedoelde ik ook ook daar heb je ook nog verschil in.. ook qua prijzen enzo.. welke heb jij dan?
Goeiemoggel Wat gaat dat snel met jullie banners he.... Voor je 't weet zit je weer een week verder in je zwangerschap. En jullie zijn nu echt in de meerderheid he??
Jaah! Kom maar op, hoor Ik sta klaar met armen wijd open voor te vangen! Kun jij eens naar m'n temp. kijken? Ik denk nl. dat ik m'n ei heb gehad of zo ??? Ik voelde vanmorgen wat steekjes links in m'n lies.
@sansky, dat zou inderdaad kunnen, nu moet je nog even een paar dagen afwachten of je temperatuur nog gaat stijgen en ook hoog blijft, dan krijg je vanzelf je kruis en dan weet je het zeker! Goed geklust?
Ja idd..... ik ben erg nieuwsgierig, wat hij gaat gaat doen de komende dagen. Ik was ff vergeten dat hij dan ook hoog moest blijven, ha ha ! Jaa, ik geloof wel dat we goed geklust hebben ja. Gisteravond hoefde het voor mij niet zo, maar toch gedaan. Misschien maar goed ook! En voor de rest gewoon om de dag. Dus zit altijd goed denk ik.
Frysk zal straks ff kijken welke k precies heb. Sansky sorry meid, je ei is niet geweest dan stijgt je temp nl. minimaal 0,2 graden boven je normale temp en je ovus moeten positief zijn......
Sansky ja maar ik vergat te zeggen dat dat niet t belangrijkste is. Het zou normaal gesproken kunnen als je temp. bijv morgen nog meer stijgt, MAAR je hebt geen posi ovutest gehad die zou echt posi moeten zijn voor n eitje. Ik ga eerst LH naar je strooien en als je ei is geweest HCG
Nee, maar misschien gisteravond?? Toen heb ik niet getest.. Is goed, doe dat maar gewoon! Alles helpt
@blike, misselijk, moe, en erg last van een soort trekkende pijn laag in mn buik, aantal cm onder mn navel tot paar cm boven schaambot. weet niet wat het is. alsof er een band heel erg strak om je word getrokken, verder gaat het wel goed hoor. en met jou? x
@All, zo ik heb maar eens dipsticks (ovu's) besteld, en nu bij Zwanger&Kids, en niet bij Babyboomshop.. Ik had die 2 met elkaar vergeleken, en die van de Zwanger&Kids zijn een paar euro goedkoper, dus ja, waarom meer betalen dan nodig is? Ik heb nog 4 van CB liggen. Maar dan ga ik eerst die dipsticks gebruiken als ze binnen komen. En doe ik ter bevestiging de CB, dan zit ik altijd goed