meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mbtc, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sansky
    we wonen een uurtje bij elkaar vandaan met de auto

Frysk
    dacht ik al;). Jaa 7 vond ik ook veel beter klinken dan bijv 4.5 of 5.5!! Het hartje van eje beebje hoort nu te kloppen! Wist je dat? Gaaf hè:D!?

2. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Oh, das toch knap als je elkaar dan kent..
    Het kan natuurlijk ook zijn dat jullie elkaar hebben leren kennen, en dat een van jullie is gaan verhuizen of zo..

Maakt ook niet uit ;)

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sansky
    Lief bericht! Ik hoop voor jou dat je snel ook weer op de roze wolk mag!!

We hebben bij elkaar op school gezeten;)

4. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0

Dank je wel! :)
    Oh leuk ;)

5. sellie6

sellie6 Actief lid

2 jan 2011
    236
    0
    0
    .
    .
    Nee klopt ik ben nog niet aan het klussen. Eerst donderdag de afspraak bij de gyn afwachten en dan kijken we verder.
    Maar mijn kriebels (figuurlijk) zijn wel weer terug hihi

6. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @sansky !!

Aaaah sweet !! ik gun het jullie ook heel erg !! we blijven voor jullie duimen dat jullie ook maar snel een plak beeb mogen krijgen:)

@lottie

Jaa ik las het idd op internet ! echt heel wonderlijk allemaal.
    heb vandaag wel een redelijke dag gehad :) qua misselijkheid. maar hoef nog niet over te geven ! hoe voel jij je verder lievie ? nog steeds zo moe en misselijk ? of wordt het al beter?

@ALL

Meiden slaap lekker allemaal ! en morgen gezond weer op :D
    En alvast een fijne dag morgen.. al kom ik morgen vroeg wel weer ff langs :p

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Frysk
    gelukkig spuug je niet. Hier valt de misselijkheid nu erg mee! Wel nog weinig trek. En idd wel nog super moe!!!
    Gisteren weer hartje geluisterd:)

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hee ladies,

pfff vandaag is de misselijkheid weer lekker dramatisch, stond vanmorgen op de weegschaal en ben al drie kilo afgevallen...
    Pfff zo eerst maar eens aan het werk, kijken of dat wat gaat ;)

9. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0

Oh wat vervelend voor je meis, probeer wel goed te eten he voor 't kleintje in je buik ;)
    Succes! (op 't werk)

10. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @tinnetje,
    ja baan bevalt goed is erg leuk! heb leuke collega's en de kindjes zijn ook om op te vreten!
    heb van hogerhand gehoord dat ik het erg goed doe. volgende week drukke week ivm voorjaarsvakantie. moet elke dag om half 8 beginnen pff wens mijzelf veel succes moet echt 2u opstarten en rustig eten anders gaat het fout.
    ik heb ze nog niet verteld dat ik zwanger ben zit nog in mn proeftijd en heb nog geen zw verklaring van de vk.
    wil het ze pas na 12 weken vertellen al begint mn buikje voor mijn gevoel nu al wel optevallen. heb gemeten en ben al bijna 2.5 cm in omvang bijgekomen.

x

11. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Hoi Meiden,
    Eindelijk weer tijd voor een berichtje. Lees af en toe via de tel mee, maar kan het niet bijhouden. Hoop gauw weer internet te hebben en gewoon weer actief mee te kunnen kletsen, want mis het wel hoor!.

Hoe is het met iedereen? Hoop dat het goed met jullie gaat.
    Van de week de HA aan de telefoon gehad, bloeduitslag; PCO. Had dus niks te maken met schildklier of ondergewicht, HA had hier in elk geval nisk van gehoord.
    Vandaag en dip-dag, nog steeds bloedverlies, voel me hier zo vervelend door. HA adviseerde me trouwens om pas over 2 week een verloskundige te bellen (hoefde niet meer via het ZH), wat denken jullie?

12. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Hey :)
    Zou leuk zijn als je binnekort weer komt kletsen hier..
    Uhm.. wat je verder verteld.... geen idee :( (sorry :))
    Hier gaat ie wel goed.
    De zwangeren onder ons zijn misselijk :(

@All, zo heb net mijn ovu's binnen gekregen :D
    Heb er uiteraard al 1tje gedaan hihi..
    Moet nog ff 5 min. wachten op de uitslag.......
    De rest van de dagen hou ik dan nu ook maar 14:00 uur aan..

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Rrianne
    je mag t zelf weten. Als je nu belt en t gaat mis dan moet je afbellen en anders wacht je af hoe t gaat en bel je over twee weken. Vaak vinden ze t prettig als je op tijd belt ivm inplannen:)

14. Tinnetje

Tinnetje Niet meer actief

Hallo!

@sansky
    Ja ik was aan het zoeken via google om een leuk forum te vinden over zwangerschap en alles wat daar bij hoort.
    Dit forum is redelijk actief dus dacht ik meld me hier aan.
    Sommige andere forums word heel weinig gepost namelijk.
    Dus ik lekker rondsurfen en kwam ineens dit topic tegen, leuk! Ik ben ook van 1987 :D
    Toen zag ik Lottie en een afbeelding van poezen, dus ik dacht nou het zal toch niet?
    Toen zag ik de geboortedatum van haar zoontje en toen wist ik het zeker.
    Nog ff getwijfeld of ik hier wel moest gaan posten maar Lottie vond het niet zo'n groot probleem als ik dat zou doen en dus ben ik hier :$
    En ja inmiddels alweer een paar jaar dat we elkaar kennen!

@lottie
    Ik heb bij heel veel bedrijven gesolliciteerd maar vandaag gesprek gehad en moet toch perse fulltime werken, had 2 bedrijven waar i op gesprek mocht komen maar helaas, is parttime en moest het dus afbellen vandaag.
    Lekker handig..

@MBTC
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt! Is best wel belangrijk anders ga je ook niet blij naar je werk denk ik.
    En als je bang bent dat ze je buikje zien, gewoon wijde kleren aan.

@Rianne
    Balen dat je geen internet thuis hebt, op je mobiel is soms zo'n gedoe, klein beeld enzo.

@blike
    Misselijk voor het goede doel!!

Nou hier is mijn stressdag redelijk goed afgelopen ;)
    Nu lekker weekend vieren bij m'n vriend.
    Fijn weekend iedereen!!

15. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Hm... ;) ff schrikken zeker hihihi..
    Wel leuk dat jullie elkaar al zo lang kennen.
    En als je het beide geheim houdt, is het geen probleem, toch?
    Ik heb tijdje terug de ''locatie'' weggehaald... ik denk dan is het juist makkelijker om erachter te komen wie ik ben :$

16. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Hallo dames !!

Wat is het hier stil geweest vandaag :p

iedereen op de latten ofzo:p

brrr is het bij jullie ook zo koud !!!!

Vandaag weer aan het werk geweest. druk druk druk !!

Fijne avond verder

en nog een goed weekend !!

17. Tinnetje

@ sansky

Lottie en ik kennen elkaar dan IRL maar ik ken verder geen andere vrienden van haar of familie of iets, dus kan ook niet zo snel iets per ongeluk vertellen.
    Maar sowieso vertel ik niks aan mensen en er zijn maar 2 mensen die weten dat ik hier schrijf.
    Verder hou ik ook veel geheim omdat ik bang ben dat mensen me vinden en dat er dan problemen komen.
    Ik zou graag willen uitleggen waarom er dan problemen zouden kunnen komen maarja dat kan dus weer niet :)
    Alleen m'n gebruikersnaam is misschien iets te duidelijk omdat ik die nickname wel vaker gebruik.
    Maarja als iemand me ooit vind hoop ik dat ze het gewoon tegen mij zeggen, net zoals ik dat bij Lottie heb gedaan.

Verder is het hier wel stil zeg!! Iedereen lekker weekend aan het vieren!
    Ik zit wel met het volgende dilemma.
    Het UWV wil misschien dat ik ga werken/leren maarja niet echt een handige keus lijkt mij als je voor een kleintje gaat.
    Zit je midden in je opleiding en dan?!
    Dus wil eigenlijk gewoon werken maar ga die mensen niet vertellen van "we zijn bezig voor kids" dusja vind het zo stom om een opleiding af te wijzen omdat dat natuurlijk super belangrijk is..

En verder ben ik heel erg blij maar kan dus niet vertellen waarom, maar ben heel blij dus doe gezellig mee met blij zijn zou ik zeggen :D:cool:

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Tinnetje
    weet ik waarom je blij bent?? Of heb je me dat nog nie verteld:(;)?!
    Er zijn meer mensen die n opleiding doen tijdens de zwangerschap maar dat kost heel veel doorzettingsvermogen en is best zwaar! Dus idd wel iets om goed over na te denken!

En idd, je kent verder geen mensen in mijn buurt, dat scheelt;) en dan nog had je vast je mond gehouden als ik t had gevraagd:)
    maar wie weten dat je hier schrijft dan?? Want diegene kent mij misschien ook en vind t gewoon niet fijn als bekende van jou of mij ook mijn dingen lezen;) dus ben benieuwd..

Hoest verder?

All
    hoooooi

19. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Haaai allemaal :D !

komt weer wat leven in de brouwerij !!! :p
    Gezellie !!!!!

20. Tinnetje

Jaaa Lottie je weet waarom ik blij ben ;)
    P weet dat wij hier schrijven, maar dat jij hier schreef wist ze al, heeft ze iig niet van mij.
    Van mij weet ze het omdat ik het verteld heb dat ik bezig was etc.
    En J weet ook iig dat ik hier schrijf maar heeft geen belang bij zwangerschapsforums :D
    Maar dat is het nadeel aan dit soort forums, dat als iemand je herkent dan kan die persoon gelijk alles zien en lezen wat je geschreven hebt.
    Altijd nadenken dus voordat je iets post.

Verderrrrr wacht ik gezellig op m'n ongi, die komt waarschijnlijk als het beter weer is, een graadje of 25 , met een regenboog en een onweersbui.
    Dat allemaal op 1 dag :cool:
    Ik heb geen idee vorige x duurde het 210 dagen voordat ik een bloeding kreeg dus nu is het wachten.... en daar ben ik slecht in :D

Deel Deze Pagina