Hallo dames... Ben het hele weekend druk geweest dus heb weer veel gemist zie ik.. hahaha @ BB ik heb daar ook last van opvliegers veel zweten en vooral snachts en sochtens.. En dat heb ik meestal een paar dagen naar me eisprong, ik denk omdat de temp dan omhoog gaat. Als ik eenmaal ongie ben geworden dan zakt het weer af
@ mbtc babydump?? ken ik niet vertel vertel ik ben wel 1 stand tegen gekomen met allemaal kinderwagens! En mooie dat daar waren we zeiden meteen tege elkaar, als het zover is ! gaan we hier 1 kopen maar de baby dump ben ik niet tegen komen... zijn ook zoveel hallen xxx
Ik ben wel aan het werk ja, maar hoe. ben steeds erg duizelig , geen idee waar het van komt. maarja nog paar uurtjes tot weer heerlijk op de bank relaxen!
@frysfamke, als je in beverwijk bent op de meubelboulevard zit ergens in het begin (voor ons het begin) de woonexpress. daar een paar winkels verderop zit de babydump. maar je bent dus lekker over de zwartemarkt heen gewandeld? wij wonen er zo dichtbij maar gaan eigenlijk nooit..maar je hebt er zeker veel stands voor kinderen. als je ooit een klein babypakje (voor kerst of een bruiloft e.d) nodig hebt moet je daar zeker een keer gaan kijken! wij hebben daar voor ons neefje die bruidsjonker was een mooi pakje gekocht met stropdas en alles erbij voor nog geen 30euro! @8chantal8 vervelend die duizeligheid. hopen dat je straks lekker op de bank onderuit kan zakken!! hier nog geen ongi. voel het ook nog niet echt aankomen. heb tegen me zelf gezegd dat als woensdag nog niet is dan weer testen. voel me wel een beetje gek(lichte buikpijn een beetje het gevoel of je schrikt maar dan onder in mn buik, licht misselijk maar niet braken ofzo, en mn tepels voelen de hele dag al koud aan echt geen prettig gevoel!). dus zit stiekem wel een beetje te hopen op een positest. maar het is afwachten.. x
@ mbtc haha kijk zo bekend ben ik daar nou ook weer niet wij zagen daar idd ook van die pakken voor kleintjes! zoo schattig, en was idd een 25 euro ofzo.. maar het is voor ons zn 1,5 uur rijden dus we gaan ook niet elke week natuurlijk hier ook nog steeds geen ongi.. ! wat die kinder wagens daar kosten? geen idee maar om er ff bij te neuzen was wel ff leuk
even afreageren hoor.. Omdat morgen pas mn testjes in huis zijn van zwanger&kids en ik toch hoop vanavond te kunnen klussen ivm mn ei dacht ik net in de pauze ik ren ff naar de kruidvat voor een ovu testje Kom ik daar aan is het een grote zooi in die hele winkel, maargoed, loop ik naar het schap.. staat er een 2 meter hoge en breede volgeladen pallet nét voor het schap waar ook onderop de testen liggen! dacht shit heb ik weer in die 15 min pauze nu ook nog dit gedoe. dus ik loop naar een medewerkster : Ik heb een ovulatietest nodig maar er staat een pallet voor.. WAT HEB JE NODIG? ( .. zucht.. ) Ik ; een ovulatie test.. liggen bij de zwangerschapstesten OH ... JA... FF VRAGEN Komt er denk ik een filiaalleider ofzo naar me toe, ja sorry kan nu echt niet. als ik het steeds opzij moet zetten ben ik vanavond om 10 uur nog niet thuis. Ik zo dus ? ik kan nu niks kopen omdat je de pallet niet even een meter wil opschuiven ? ja helaas morgenochtend 9 uur weer zegt ie doodleuk. Nou ik dacht krijg de t*****! dus uiteindelijk zonder resulataat terug op werk! misschien vanavond toch maar klussen.. wilde alleen bij een goede posi test aangezien dat gedoe met mn blaas afgelopen week
@8chantal8 ARGH!! zo'n persoon wil je toch wat aandoen?? wat is er gebeurd met klant is koning?? jij je pauze kwijt en hij niets verdiend?? @frysfamke, heb eigenlijk geen idee heb daar niet echt naar gekeken toen ik daar was. maar denk dat het op de zwartemarkt wel goedkoper is hoor. maar bij gardo hebben ze nu wel grote uitverkoop in velserbroek en amsersfoort. gaan kinderwagens (die je kan ombouwen naar buggy) van 500 voor 250 de deur uit. dus als die ongi niet komt kan je daar nog gaan kijken x
Hey meiden. Ga zo bijlezen. Ik had altijd sensitest ovutesten en die bevielen me prima. Echt heel erg prettig in gebruik en ook altijd duidelijke knaltesten. Nu heb ik voor het eerst zwanger en kids omdat die nog goedkoper zijn, maar ik vind het teststreepje n beetje raar. Bij sensitest zag je amper wat voor mn ei en als mn ei eraan kwam werd ie 1 dag donkerder en de dag erop knalpositief. Heb nu 4 testjes gedaan met zwanger en kids (in twee dagen, smorgens en savonds) en daar zie je al best een duidelijk streepje. Maar echt niet positief en ze zijn steeds hetzelfde. Weten jullie of die gevoeliger zijn en of ze dus altijd een duidelijke streep geven? Chantal Ik ben nu thuis. Ben nu sinds een tijdje werkzoekende. Zoek niet heel actief hoor. Over de verzekering. Ik was niet verzekerd voor kraamzorg toen ik zwanger werd. Dit was bewust. Als je berekend wat je voor je aanvullende pakket kwijt bent en wat je kwijt bent voor de dagen kraamzorg, dan is het aanvullende pakket duurder in bijna alle gevallen!!!!! Dus even goed uitrekenen mbtc Huh wat apart dat jij nu pas zelf hoeft te betalen??? Ik ben ook niet getrouwd, maar vanaf mn 18e moest ik zelf gaan betalen.... Chantal Wat een ***!!! Belachelijk zeg...hoezo je klanten wegjagen!!!
@chantal. Belachelijk! ik werk ook in een winkel... maar die hoefde ik niet te doen bij mijn klanten echt schandalig! wat een moeite om het ff opzij te zetten toch... ik was er ook niet weer gekomen. @ mbtc ik zag ook dat er in elke provincie een babydump is hihi ! groningen en friesland zit er ook 1.. maar mn testen blijven negatief.. dus mn hoop is eigenlijk al opgegeven.. wordt er schijt ziek van pff
@lottie, de verzekering die mijn ouders hebben en die ik nu zelf heb is het zo dat kinderen tot 30jaar gratis basis zijn verzekerd en alleen aanvullend betaald. en daar kregen wij ook nog korting op. (mijn vader werkt in de zorg en heeft een collectieve verzekering) dus tot je 30ste (tenzij je eerder gaat trouwen of emigreren of andere uitzonderingen) ben je gratis verzekerd. ik ging in september trouwen en betaal dus pas zelf vanaf oktober. bij andere verzekeringen is dat idd 18 jaar. @frysfamke oke dat wist ik ook niet van de babydump. (vind het altijd zo'n vage naam haha) balen zeg dat al die testen negatief blijven! misschien toch eens langs ha? al zegt die gewoon blijven testen tot ongi er is. (zei de mijne ook toen ik half jaar geleden met pil stopte je lichaam moet ontpillen bij de een duurt het langer dan bij de ander. voelde me ook niet anders maar wel 6 zwangerschappen voor nop gedaan! elke keer zaten ze me bij de DA aan te kijken van zo alweer 1?? na 6 weken werd ik toen eindelijk een keer ongi. nu gelukkig wel regelmatig!) en ik snap dat je daar schijtziek van word! hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid linksom of rechtsom.... x
ik ben al vanaf eind januarie van de pil af.. zal wel niet meer ontpillen zijn lijkt mij... laat me dan maar ongi worden ! of een positieve test.. want deze onzekerheid is ook niks. heb wel eens gelezen dat het kan zijn dat er te weinig hcg aangemaakt wordt. en dat sommige gewoon geen positieve test krijgen.. alleen via een bloed test.. ach we wachten gewoon af.. zit niks anders op pff
@ fryske famke. Hier in friesland zit een babydump. in Grou zit deze. Is echt een leuke betaalbare winkel hoor! mijn vriendin die zwanger is gaat er altijd heen. En nog steeds geen ongie??? wanneer is of was je nod??
@ Fryskfamke, balen van je testen! sinds januari gestopt lijkt me dan toch geen ontpillen meer, maarja je weet het niet he.. @ Lottie , ook fijn toch lekker thuis met de kleine. Ben donderdag vrij dus dan ga ik de cz eens bellen hoe het allemaal zit en inderdaad eens rekenen Babydump ook hier eindhoven, echt leuk om eens te gaan kijken. Ben er paar maanden geleden geweest met een vriendin. je word wel hebberig van daar rondlopen haha over een klein half uurtje weer richting thuis eerlijk, beetje uitzieken nog
@linbabylin mn laatste ongi was 28 september.. was steeds al wat onregelmatig..maar voel me er nu gewoon niet lekker van.. is morgen alweer 8 weken geleden.. en mn laatste test gistermorgen was weer negatief.. heb getest met de 2 voor 5 euro Xxx
oh ja nu kan ik me wel weer herinneren. zo ja dat is wel lang hoor.. maar je hebt nog niet eerder zo lang gehad? En heb je wel een eisprong gehad?
ik heb geen idee of ik een eisprong gehad heb.. ben nog steeds elke maand ongi geweest... zolang als dit heb ik nog niet eerder gehad.. moet toch maar ff naar de huisarts:S
@frysfamke, dan kan het geen ontpillen meer zijn idd. misschien doet de huisarts wel gelijk bloedtest als je verteld hoe het zit. x
Meiden ik heb vanmiddag een test gedaan van zwanger en kids.... 3 minuten stond er een mooi roze streepje.. helemaal beduust naar mijn vriend gegaan... ik heb gelijk een aantal zwangerschapstesten in de kruitvat gekocht.. kruidvat test 2v5 gelijk een streep... clearblue digitaal ZWANGER 1-2!!!!! Ik ben dus zwanger en zit hier vol ongeloof naar de testen te kijken het voelt heel apart net alsof ik het niet geloof bij de eerste was dit heeel anders!! ik vind dit ondertussen toch heel moeilijk om hier te melden om dat hier meiden zijn die al zoo lang bezig zijn en ik gun het jullie zo!! hier ook nog een kortingscode zwanger en kids NSTY10QSXC (geldig tot 01-01-2011). liefs,