@rrianne, oeh das schrikken,dat bloedverlies.... hopenlijk is alles goed met jullie baby! @sansky, spannend spannend spannend voor jou meis!!!
Damesssss, als ik w8 tot ik (volgens FF) 14 DPO zit..... kom ik uit op 21/3.. Ik wil dan gaan testen. Zouden jullie dat ook doen? Of ervoor of erna? Als ik vroeger test, heb ik de kans dat ie wit is, toch? Dat lijkt me echt weer een teleurstelling..
haha nou dan heb je aan mij een slechte, ik begon op 8 DPO al te testen terwijl ik wist dat die dan nog niet positief kon zijn
haha dan zou ik inderdaad wachten tot je NOD... als je zwanger bent moet je test dan wel positief zijn (uitzonderingen daargelaten)
Hoi Meiden, ff vluchtig gelezen! Word even een ego-berichtje. Ben namelijk helemaal hieperdepiep van de zenuwen. Net gebeld voor een echo. Kon evt. vanmiddag al terecht. Het enige waar ik aan dacht, zo snel mogelijk uit deze onzekerheid. Helaas kan vriendlief niet mee. Maar we vonden het nu allebei het belangrijkst om te weten hoe het met ons guppie is. Dus vanmiddag om 13.00 een afspraak gemaakt. Op het werk deden ze ook neit moeilijk en ze gingen het voor me regelen, hoef nu pas om 3 uur aan het werk ipv 12 uur. Vind het zo spannend.... Mannetje zit ook hieperdepiep te zijn op het werk, mailt me om het kwartier en dat nog wel op zijn verjaardag. Nu ff douchen, boodschappen doen, echo en dan aan het werk. Hoop jullie vanavond ff op de hoogte te kunnen houden, huis zit vol voor zijn verjaardag. Maar meot lukken. Fijen dag allemaal, hoop dat het goed met jullie gaat! x
Meid! Ik hoop voor jullie dat alles in orde mag zijn met jullie beebje.. Doe rustig aan, en laat idd wel iets weten! Ik leef met je mee........... dit moet zenuwslopend zijn, pff.. Gefeliciteerd met je mannetje.. Ennuhm, vergeet ons ff, en denk even aan jezelf Je laat wel iets weten he! Ik duim voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@all, ja klopt ik vraag alleen naar de zwangere. maar dat komt omdat ik geen klik voel met sansky,. heb er tijden niets over gezegd maar ik voel me de laatste tijd hier behoorlijk genegeerd daarom post ik ook niet zo veel meer hier in dit topic. terwijl ik dat toch wel erg jammer vind want ik ben juist dit topic gestart om in contact te komen met meiden van mijn leeftijd die in de zelfde fase zitten. en ik kan jullie melden dat ik niet de enige ben die er zo over denkt, ik ga geen namen noemen hier maar denk dat jullie dit wel mogen weten. ik vind het al tijden niet zo gezellig meer. misschien komt het ook wel door mn hormonen hoor dat ik me "achtergesteld" voel. maar dat mag geen excuus zijn en wil het ook niet daarop gooien. dus ik denk dat het beter is als ik me terug trek hoe jammer ik het ook vind om "mijn" topic te verlaten. want heb hier een leuke tijd gehad maar heb het gevoel dat hier geen plek meer is voor mij.
Nou zeg... Je voelt geen klik met mij? Dus daarom vraag je niet hoe het met me gaat? Dat kun je ook doen zonder dat je een klik met mij hebt, hoor! En je bent idd heel weinig hier.. Als je je ook eens wat meer liet horen, dan vroegen er ook meer meiden naar jou!? Je eigen topic, ja dat is heel vervelend. Dat vind ik echt jammer voor je , maar jij komt toch minder vaak hier om de hoek kijken? En je zegt dat je niet de enige bent, die er zo over denkt. Maar je noemt geen namen. Nee, maar je bent wel zo.. dat je het dan TOCH even moet zeggen, dat je niet de enige bent! Bb? Die is al wat langer weg nu.... of bedoel je haar soms niet? Ik denk als iemand datzelfde voelt als jij, niet dat zij nog gezellig hier mee wilt kletsen dan, ..? Of wel... Ik vind dit heel erg jammer....... van jou besluit,... Nu voel ik me de boosdoener...? Of heb ik het verkeerd? Ik vraag toch ook hoe het met je gaat, dat je een mooie echo hebt gehad.. etc... En jij? Naja, je moet het zelf weten, het is jou beslissing.. Het is erg jammer. Het gaat je goed!
Even een ego-berichtje.. Vandaag enorm gebeten en gekrabt door een kat... mijn hele hand is opgezet en doet vreselijk pijn. Toch voor de zekerheid de Vk gebeld en moet nu morgen bloedprikken voor toxoplasmose en dan over twee weken weer... en dan maar hopen dat het niet gestegen is Ben nu zooo bang dat ik besmet ben, kan wel janken