meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mbtc, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @frysk, misselijkheid gaat wel... Vriendlief had zaterdag een ontbijtje op bed voor me gemaakt, omdat ik jarig was... maar halverwege een croissant moest ik naar de WC sprinten.. echt heeel zielig voor hem. :( Maar over het algemeen gaat het echt een stuk beter met mijn misselijkheid! gelukkig! Val in ieder geval niet meer af, dat is al heel wat!

Hier begin ik af en toe iets van een zwangerschapsbuik te zien, maar helaas zitten er nog genoeg vetjes zodat het wat langer duurt voordat het mensen echt gaat opvallen ;)

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Blike
    nog gefeliciteerd:D lief ontbijtje op bed!! Ik kan ook nie meer tegen croissantjes haha

3. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Dankje :D

4. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Sellie, wat een naar nieuws! :( Sterkte!

Lottie, gaat het 'n beetje?
    Mijn temp. is idd zooo mooi!
    Hihi..

Mbtc & Blike & Frysk en de rest :p bedankt voor jullie lieve felicitaties!! :)

All, vandaag gebeld met de Gyn. 1/4 Krijg ik een echo ;)...

5. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Tinnetje, hey meid.... wat vervelend dat de Ha zegt dat jullie nog zo lang moeten wachten.
    Ben jij zo regelmatig dan?
    Omdat ik vaker lees, als je echt onregelmatig bent, je vaak sneller mag gaan!

Bedankt voor je felicitatie! :)

6. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Blike, alsnog van harte gefeliciteerd! :D

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sansky
    wat lekker snel weer:D!! Fijn!!
    het is normaal na n prikpil/pil dat t heel lang duurt voor je ongi wordt. Daar kan n ha niks aan doen.

8. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @blike

Wat fijn dat de misselijkheid iets minder aan het worden is:)
    maar idd Croissant luchtje is soms best scherp...
    Gefeliciteerd nog met jou verjaardag:) haha blike toch:p je mag nu je ''vetjes'' als excuus gebruiken whahah :D

@lottie
    tuurlijk gaan we dan shoppen :D Deal is Deal toch :D als het een klein mannetje wordt ben je goedkoop uit :p haha !
    ik loop vandaag de hele dag te kokhalzen :S dacht dat het beter ging :(

@sansky
    Graag gedaan meid:D vind het super dat je weer bij ons bent komen zitten :D ! kan niet mooier :D !! Wat fijn dat je 1 april een echo hebt :D heerlijk !!! zo snel wel fijn idd :)

9. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @all,
    sorry soms reageer ik gewoon erg heftig. ligt niet aan jullie maar meer aan mijzelf. dan zit ik te lang met dingen en dan komt het er in ene allemaal erg rot uit.

lottie sorry ik dacht echt dat je het tegen mij had over alleen ff een persoonlijk dingetje zetten zonder verder informeren naar anderen.

maar goed zal jullie even vertellen waarom ik af en toe een beetje bitchy ben en sneller de bom laat barsten. ik heb nogal een rot jaar achter de rug en heel erg veel vriendinnen van mij hebben mij laten barsten door de situatie waar ik in zat. in het zelfde jaar ging ik ook trouwen en er kwamen welgeteld 2 meiden (de gene die het organiseerden) op mijn vrijgezellenfeest.
    daarnaast is er erg veel geroddeld achter mijn rug om en krijg ik te horen dat ik niet geschikt ben voor vriendschappen en dat ik altijd alles stuk maak. dat is zo vaak gezegd dat ik het ben gaan geloven. en heb ook soms het gevoel dat er achter mn rug word geluld niet alleen hier maar overal dan zie je ze kijken, of schrijven in dit geval ;) dus soms als ik dan word genegeerd dan denk ik zie je wel hier is het ook al zo terwijl ik juist "ongedongen" contact wilde hebben met meiden van mijn leeftijd omdat ik hier in mn eentje zit al 3 jaar in een dorp waar ik niemand ken en ook niemand leer kennen. dus ik voel me af en toe best wel kut en down. gelukkig heb ik een hele lieve man die mij laat inzien dat het ook allemaal wel leuk is en dat er ook leuke vrienden zijn helaas zijn dat allemaal zijn vrienden en allemaal mannen zonder vrouw of vriendin dus heb ik er nog "nix" aan en die 2 vriendinnen van mij wonen erg ver weg en heb ik er geen puf voor om nu tijdens mijn zwangerschap hen op te zoeken. dus sorry er zijn veel dingen die ik niet alleen op jullie ten onrechte heb afgereageerd maar ook op mijn man.

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @ MBTC,
    Allereerst wat knap zeg, dat je dit hier allemaal zo dapper op durft te schrijven!!
    Wat moet dat rot voor je zijn geweest meid, dat er op je vrijgezellenfeest maar twee meiden kwamen, maar je moet maar zo denken meid! Je hebt twee goede vriendinnen toch?!
    Herken wel een beetje wat in je verhaal hoor, ben zelf ook vanuit mijn thuisstad naar dit dorp verhuisd en heb hier ook niet echt vriendinnen.
    Komt wel goed meissie *dikke knuffel*

11. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @mbtc...

Ik snapte al niet waarom het zo ging, maar las oook een stukje dat ik niet op jou reageerde op mn buik??? heb ik jou toen niet uitgelegd wat ik ook tegen lottie zei vanavond... dat ik nog geen foto's gemaakt heb.. en dat ik daar nu nodig mee moet beginnen whaha :p ik ben voor mn eigen gevoel best veel naar je toe gekomen, ook reageren op je foto's ect.

maar ik ben heel erg blij dat het niet alleen door ons komt :D
    maar de reden is natuurlijk erg genoeg voor jou.. en snap best dat je daarom ook af en toe best alleen gaat voelen met niemand in je dorp die je kent, dat heb ik hier ook eig wel.. maar ik heb ook geen behoefte aan mensen op de koffie:) werk ook 36 pw dus dan is het ook anders misschien..
    ik heb wat familie hier wonen dat is opzich wel fijn

Ik zou het heel fijn vinden als je toch af en toe komt kletsen, want wij zijn toch een hecht clubbie geworden en daar hoor jij ook bij meid :D !

12. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Jeetje meiden wat is er veel gekletsd:D, gezellig!

@ Blike, Nog gefeliciteerd, owwww kan me voorstellen dat je je erg lullig voelde. Maar, hij begrijpt het vast;) en zal jou heel zielig hebben gevonden!

@ Sansky, wwwwaaaaahhh! wat fijn voor je/jullie! Gefeliciteerd meid. Vind het echt onwijs leuk voor je/jullie. GENIETEEENNNN!

@ Sellie, jeetje wat een rot nieuws! Heel veel sterkte.

@ Lottie, jaa goed, heb vandaag een hele goede dag gehad:D Voelde me super, geen kwaaltjes niks. Echt even van genoten. Hoe is het met jou meid? Las dat je wat in de put zit? Vervelend, knuffel voor jou. Als je er over wilt praten, ik (wij, denk dat het ook voor de rest van de meiden geld) ben er voor je.

@ Tinnetje, leuk weer wat van je te horen. Kan me voorstellen dat je het er af en toe moeilijk mee hebt! Dat is het ook. Hoop dan ook dat je cyclus gauw weer een btje op de rit komt.

@ Frysk, wel foto's maken hoor meid. Nu vind je het misschien niks, maar het is veeels te leuk voor later. Doe het anders gewoon lekker voor jezelf.

@ Mbtc, jeetje wat een verhaal. Kan me voorstellen dat je je hierdoor enorm klote voelt. Ook hier is je verhaal herkenbaar, in de loop van de jaren lijkt het wel of onze vriendengroep ook steeds kleiner wordt. Af en toe vind ik dit enorm jammer, maar aan de andere kant denk ik ook; het zal we zo moeten zijn en het hoort misschien ook een btje bij onze leeftijd (als je snapt wat ik bedoel) en bij het leven horen. Als we straks kindertjes hebben; wordt het contact leggen wel weer een stuk makkelijker en ontmoet je weer overal mensen.

13. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @all, dank je voor de reacties.
    heb enorm getwijfeld of ik het wel op zou schrijven.
    heb ook niet enorm behoefte dat de deur bij me plat word gelopen ofzo maar mn man heeft wel veel vrienden en wilt regelmatig pokeren of andere dingen doen waar ik me gewoon niet helemaal top bij voel, en dan vind ik het lullig om steeds te zeggen ik vind het niet leuk als je mij een heel weekend alleen laat.
    ik ben blij met die 2 vriendinnen hoor begrijp me niet verkeerd maar een beetje aanspraak in het dorp lijkt me wel leuk.
    mijn schoonfam woont hier wel en ben daar elke woensdag. maar mn schoonzussen zien mij echt als een klein meisje nog en worden nooit ergens in betrokken en ook dat doet mij pijn. kom zelf wel uit een hecht gezin waarin we veel samen deden maar woon gewoon te ver voor mijn broertjes en zusjes ook om ff langs te komen.
    straks als we een kleine hebben zal ik ook wel meer mensen leren kennen. maar het is gewoon rot als je je eenzaam voelt. en daarbij werk ik door omstandigheden met mijn schouder ook maar 11uur en zit je toch best wel veel thuis.

dank je dat ik toch welkom ben. dacht toch echt dat ik het verpest had en jullie niet zaten te wachten op een "zielig" verhaal. maar dank jullie wel!!

x

14. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Rrianne, jaaaa het is weer zover! En ik heb een echte KNALLER gehad zoals jullie hebben kunnen zien! :D Dank je wel..

Mbtc, ik weet niet of je wilt dat ik reageer op jou berichtje, omdat je geen ''klik'' hebt met mij..
    Het voelt nu een beetje alsof je mij niet mag :(..

Maar ik heb je verhaal gelezen...
    En ik voel me niet persoonlijk aangesproken.
    Ik heb ook op jou berichtjes gereageerd, misschien niet altijd... maar dat deed jij vast ook niet bij iedereen.
    Soms mis je wel eens een berichtje, dat kan gebeuren.
    Ik begrijp je situatie......
    En als je in zo'n dorp woont waar je niemand kent, dan kan dat heel vervelend voor je zijn.
    En als je bijv. ook geen familie of wat dan ook in de buurt hebt wonen...
    Jij bent dit topic gestart, en als jij er behoefte aan hebt om met je ''vriendinnen'' te kletsen, moet je echt wel terug komen! :D
    Ik hoop alleen dat wij dan normaal kunnen doen tegen elkaar, want ik haat ruzie! En conflictjes etc... ;)

15. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @sansky, wat jij doet dat moet je zelf weten. klinkt misschien hard. maar dat is niet zo bedoeld. als jij niet op mijn berichtjes wilt reageren is het jou keuze. volgens mij heb ik in het bericht dat ik heb geschreven geen aanleiding gegeven om te zeggen dat ik jou niet mag. ik voel idd minder een klik met jou dan misschien met de rest maar dat betekend niet dat ik niet blij voor je bent dat je nu weer zwanger bent en hoop ook echt dat dit beebje blijft plakken en dat je over een aantal maanden het geluk mag hebben dat er een klein gezond mensje in je armen ligt.
    en ik heb ook mijn excuses aangeboden als dat niet voldoende is dan begrijp ik dat.
    eigenlijk hoop ik dat het nu een beetje klaar is. en dat is eigenlijk altijd al mijn probleem geweest ik laat een bom vallen en 10 sec daarna heb ik al enorme spijt. en helaas zijn niet alle mensen vergevingsgezind. ik ben iemand die graag iedereen een 2e of 3e kans geeft en hoop dat mensen mij die kans ook willen en kunnen geven. dit is het laatste wat ik er op wil zeggen en hoop dat we nu weer met zijn allen op gewone voet verder kunnen want ik heb ook geen zin in ruzie en heb al helemaal geen zin om me rot te voelen over zo'n situatie. en misschien moet ik wel beter mijn best doen de "schuld" ligt volledig aan mijn kant gezien het eerste bericht dat ik gepost heb.

x

16. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Mbtc, dank je wel!! :)

Oke, dan is het hiermee afgedaan, en gaan we weer gezellig kletsen met zijn allen.
    Van mij krijg je die 2e kans wel...
    Ik denk van de rest ook wel!
    ;)

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @MBTC, voor mij is het nu ook klaar hoor :D Laten we gewoon weer allemaal gezellig gaan babbelen :D

@Sansky, wat grappig hé? dat we allebei direct weer na onze MK zwanger zijn geworden! Het schijnt ook dat je dan vruchtbaarder bent :) en bij ons klopt dat dus wel.
    Hoe voel je je verder? Ik was in het begin vreselijk bang en onzeker. Krijg je nu ook je eerste echo eerder?

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Frysk
    Tja, maar dat zou ik wle jammer vinden hoor. Lijkt me juist heerlijk om te kunnen gaan shoppen. Vorige zwangerschap was niet zo leuk (heeft niks met de zwangerschap zelf te maken), dus lijkt me juist super als ik nu veel te doen heb voor tweede kleintje. Toevallig ben ik ook weer sinds 3 dagen misselijk smorgens!

Mbtc
    Goed dat je het schrijft en dat je inziet dat het niet alleen aan ons ligt;). Nee had het echt niet over jou:D.
    De dingen die je noemt herken ik heel erg en zo is er nog wel iemand die het denk ik herkend en misschien wel meer. Daarom verwachten we soms misschien wel teveel van elkaar hier?? De dingen die jij verteld over vrienden ken ik ook. Kan het er hier verder niet over hebben, maar ik weet dus wat je bedoelt.

Rrianne
    Dank je voor je lieve bericht. Ik durf er hier niet goed over te praten, want veel mensen zullen het misschien niet begrijpen:). Heeft niks met jullie te maken! Bedankt iig!

Mensen ontmoeten door kids
    Ehm nee hoor, de kring mensen om me heen is alleen maar kleiner geworden dan ie al was;). Ik ga niet meer zomaar makkelijk even ergens heen.

19. Tinnetje

Tinnetje Niet meer actief

Hallo!
    @ MTBC
    Wat goed dat je toch even je verhaal hebt gedaan hier!
    Kan me wel een beetje inleven in je verhaal, heb zelf ook niet veel vriendinnen en de vriendinnen die ik heb wonen ver weg.
    En soms zeg ik ook wel is dingen waar ik later spijt van heb, maar dat heeft iedereen wel is denk ik.

@Blike en Sansky
    Mijn cyclus voor de pil was ook al onregelmatig volgensmij.
    Maar idd wat Lottie zegt, na gebruik van de prikpil kan het nog langer duren helaas.
    Ik ren ook niet gelijk naar de huisarts maar als het van de zomer nog niet is geweest ga ik wel.
    Ga echt geen jaar wachten op m'n ongesteldheid.
    Zometeen is er wel iets mis.
    Kijk als ik nou zou weten dat alles gewoon werkt zoals het hoort, dan heb ik er meer vrede mee dan dat ik mezelf nu steeds zit op te vreten of het gewoon lang op zich laat wachten of dat er wat anders aan de hand is.

@Frysk
    Jaaa zeker een tijdje geleden ;)

Ben nu al in de war,heb wel gelezen wat mensen schreven maar weet niet meer wie wat geschreven heeft dus al je naam verkeerd staat bij een stukje tekst.. :) sorry!

@Lottie
    Waar blijft die PB?

@alle meiden
    Dikke knuffel!!

20. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Ja idd grappig.. allebei gelijk zwanger na de mk ;):)
    Je bent dan ook vruchtbaarder....

Ik voel me wel prima, moet ik zeggen.
    Ik ben een beetje bang dat het mis gaat, maar ik probeer vooral te genieten nu, en dat lukt me nog het meest! :)
    En dat is ook echt het allerbelangrijkst!
    Ik krijg 1/4 al een echo, das volgende week Vrijdag! Snel he!! ;)

Deel Deze Pagina