Tinnetje, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Dit is ook maar niks.... ik begrijp helemaal wat je bedoelt!
@all Vandaag even lekker wezen shoppen en wat zitten die broeken heerlijk !!!!! heb een broek en een rokje gekocht en mn eerste buikband leuk leuk leuk ! @lottie Dat shoppen komt helemaal goed zijn altijd wel weer nieuwe dingetjes hebbe hebbe hebbe
Hihi heerlijk toch meid! Lekker van genieten! Ik heb al een buikband! Maar toen was het misgegaan... nu mag ik hem hopelijk alsnog gaan dragen!!! Er staat op: ''Holland's next top baby'' hihihi, geweldig!
hahaha ja leuke teksten heb je soms he hoop het ook voor jullie je moet lekker genieten de mijne is blauw. met een hart van allemaal namen meisjes namen en jongens namen wel heel erg leuk heb um nu ook lekker om zit nog lekker ook
Frysk heb niet zoveel geld dus als t een jongen is zal ik weinig kopen. Als t een meisje is dan moet ik wel shoppen hihi. Tjeee ik heb m'n eigen broek nog aan maar wel n dikke toeter. 'S savonds zit m'n broek vooral wat strak en dan doe k m'n knoop open. Ik heb alleen zomerse zwangerschapsbroeken. Wel leuk hè om te kopen maakt t weer echter!! Ga je die buikband nu al dragen of heb je m voor later?
Redelijk, maar wel druk. Fijn dat je je zo goed voelt! Ik ga even snel eten want het is eindelijk klaar!
Dat shoppen lijkt me inderdaad ook echt enorm leuk! Toen een vriendin van mij een kindje kreeg heb ik me al helemaal uitgeleefd in al die leuke winkels!
Sellie eetsmakelijk sansky vorige keer werden je testen helemaal niet knal toch of wel? Weet even niet meer!? Voel je je nu anders?
Nee, helemaal niet! Een heel licht streepje! Ik voel me wel anders ja! Als ik het vergelijk met de vorige zwangerschap
Lottie, heb af en toe wat kleine steekjes/krampjes.. en met kleine vlaagjes wat misselijk.. maar niet veel! En ik moet heel veel plassen! En weeig op de maag als ik echt iets moet eten! Dan moet ik snel iets eten, want anders voel ik me ook licht in mijn hoofd... Jaja het begint allemaal hihi
@ Lottie, geeft niks meid. Je moet doen waar jij je goed bij voelt. En wat betreft mijn stukje over mensen ontmoeten door kids, zo hoor ik dat altijd van iedereen om mij heen. Heb hier zelf natuurlijk totaal geen ervaring mee, maar het leek me best logisch. Nou jaaa, kan me er niet druk om maken. Mijn gezinnetje (jaa daar mag ik nu toch echt over praten) is voor mij het belangrijkst, samen met mijn familie. Vrienden zijn leuk, maar 'goede' vrienden schaars. @ Tinnetje, begrijp wat je bedoeld. Toen mijn ongi maar niet kwam, had ik ook zoiets van; als iemand me nou de bevestiging geeft dat alles goed zit, dan maakt het me nog niet eens zo veel uit als het wat 'langer' duurd, maar nu zit je in zo'n onzekerheid. Ga niet van het slechste uit hoor meid! Komt vast bij jou ook helemaal goed.
@ Sansky, ja echt ontzettend leuk voor je. Heerlijk dat je gelijk weer van dit geluk mag genieten na zo'n tegenslag! En wat fijn dat je al zo snel naar de VK mag. @ Frysk, leeeeeeeeeuuuuuukkkkk. Je eerste zwangerschapskleren en een buikband leuk. Waar heb je het geshopt? Wil morgen ff de stad in, weet een hele leuke kinderwinkel, daar wil ik ff langs. En zag te leuke sokjes in de folder van de V&D staan, van Paulfrank (weetjewel met die aapjes). En stiekem wilde ik ook ff kijken naar een leuke broek.
Sansky had ik t toch goed onthouden. Nou, deze keer is t een bisonbeeb!!! Dan wordt t waarschijnlijk eind nov begin dec hè?? Rrianne ja kan hoor!! Voor veel mensen zal t misschien ook wel zo zijn hier dus niet.
Ja, dank je wel Het is erg bijzonder dat ik zo snel weer zwanger mag zijn! Ik mag naar de Gyn., daar ben ik onder behandeling
Goh we zijn weer eens interessant voor meelezers!! Hoooi stiekeme meelezers!!! Klets gezellig mee! En ik bedoel dus niet degene die hier altijd al komen hè onderin staat "5 gasten"
Rrianne, goede vrienden zijn idd schaars!!! Als je dat maar weet.. Ik heb 1 hele goede vriendin, al jaren.... De rest, pfff... heb ik niks mee! Leuk contact of zo als je elkaar eens ziet, haha... nou dat misschien, maar verder.. spreek niks meer af of zo. En ieder heeft nu zijn eigen leventje opgebouwd he... dat krijg je toch.