meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mbtc, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Frysk
    hihi ook naar je werk?? Dat durfde ik vorige keer echt niet zo snel;) nu ook niet;). Ik wacht nog ff.

2. Tinnetje

Tinnetje Niet meer actief

@Rianne
    Bedankt voor je reactie! Hoelang duurde het bij jou dan voordat je ongi kwam? Als ik dat vragen mag :)

@ Sansky
    Mooie testen meid!!

@frysk
    gewoon lekker je positiekleding aan doen! Nu mag het!

@Blike
    Gaaf zelf een echo maken!
    Jij werkt in een ziekenhuis dan ofzo? Kan zijn dat je het al is verteld hebt maar heb eerlijk gezegd niet alles meer onthouden sorry :)

@MBTC
    Kan me voorstellen dat je niet blij werd van die opmerking!
    Beetje raar om zoiets te zeggen ook..

@ de rest

Babyspullen shoppen lijkt me ook zoooo leuk!
    Ooit op een dag is het mijn beurt ;)

@Lottie
    Hopen op een lekkere chick voor jou want dan kan je mooi gaan shoppen voor de beeb!

@ de rest weer ;)

Echte vrienden zijn vaak ook schaars en je moet vaak ook aansluiting hebben bij iemand.
    Al mijn vriendinnen wonen wat verder weg en vaak baal ik daar wel is van.
    Lijkt me zo fijn om even op de fiets te stappen om bij te kletsen.
    Of samen een terrasje pakken met een goede vriendin.
    Zonder dat je gelijk de auto moet pakken en ver moet rijden.
    Maarja soms is het niet anders, ben ook wel weer blij dat ik nog een aantal goede contacten heb.

Vandaag weer een x paard gereden, was wel een beetje chaos, iemand was eraf gevallen waardoor ik in m'n eentje terug naar huis moest met een paard dat ik niet goed kende.
    Kreeg m gelukkig wel richting huis maar scheet een beetje in me broek.. :)
    Zat me wel te bedenken dat ik goed in de gaten moet houden nu ik bezig ben met zwanger raken dat ik mocht ik signalen hebben gewoon maar een test doe.
    Moet er niet aan denken dat ik al zwanger ben en op een paard stap.
    Stel dat er wat gebeurd..

3. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @lottie, nee heb jou stukje gemist denk ik,
    bij h&m gaat bijna alles vanaf maat 36 heb vandaag nog gevraagd heel sporadisch hebben ze wel blouses en shirts in 34 maar jassen en broeken niet helaas. ook op de site nog gekeken maar alles is 36 :( maar moet nog ff terug zoeken....

@sansky, mooie testen!

x

4. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    All, bedankt voor jullie lieve reacties allemaal! :) Hartstikke lief!

Tinnetje, oei.. ik kan me voorstellen dat je dat beetje akelig vond met dat vreemde paard.
    Ik zal je zeggen..... ik ben bang voor paarden, waarom eigenlijk? Ik weet niet... vroeger wel eens erop gezeten, en toen vond ik het al niet fijn!
    Als we nu bijv. aan het wandelen zijn op de hei of weet ik waar, en er komen paarden achter ons aan, ga ik aan de kant en laat ik ze langs! Zoooo bang, haha! Erg he :p
    Ik heb dat ook wel met grote honden af en toe.... brrr

Frysk, heerlijk toch die buikbanden! ;) Ik verheug me er ook op om hem wat later aan te kunnen doen!!!
    Hihi.. leuk! :)
    En, jaa ik ben idd wel creatief met mijn foto's :D Ik vind dat zooo leuk! En ook de Clear Blue, ik geloof na 24 uur gaat dat eraf, die zwanger 2-3 wkn.. dan is dat schermpje weer leeg, dus ik maak zo snel mogelijk van alles heel veel foto's! :D
    En ik heb ook gefilmd, alle 2 de testen, zooo super vet! :D

5. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Jaaa, zo mooi hihi! :D
    Jaa volgens mij wel ja!
    Ik weet dat 't eigelijk niet nodig is, maar ik ben nog een paar dagen mijn temp. op aan het nemen.... ik vind die groene lijn zo leuk... en mijn temp. is nu 2 dagen 37,2... mooi hoog..! :D

6. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Frysk, gister ff bij de prenetal gekeken en de babydump. Maar vond het helemaal niks. Waarschijnlijk moest ik het ook aan zien, maar over het algemeen, nee vind het niks. Miss etam adviseerde een collega van me ook, zal daar es een x kijken. Voorlopig is het nog niet echt nodig denk ik.

@ Tinnetje, ik ben vorig jaar rond maart/april gestopt, eerste 3 x was ik redelijk regelmatige ongesteld en daarna opeens 5 maanden niet, en toen was ik zwanger! Dus ben tussen door ook niet meer ongi geweest. Misschien is dat ook wel de reden dat ik af en toe nog bloedverlies heb? Geen idee.

@ Sansky, dat heb ik ook nog heel lang gedaan, dat tempen. Denk nog wel een maand hahah.

@ All, er zijn vast wel een aantal die katten in huis hebben, hoe doen jullie het met de kat? En hoe groot is evt de kans dat je besmet wordt me toxoplasmose. Onze kat mag graag 's ochtends even bij mij op bed liggen, ligt dan op mijn benen (op heb dekbed) aan het voeteneind, terwijl ik rustig wakker wordt met een ontbijtje en mijn laptopje. (de rest van de dag heb ik de slaapkamerdeur dicht). Is dit nog wel verstandig?
    We hebben trouwens een huiskat, komt nooit buiten.
    Ben benieuwd naar jullie reactie's.

7. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Rrianne, oke... jaa ik vind dat ook nog fijn om even bij te houden (temp.) ;)

Ik heb geen kat! :)

Miss-etam idd.. mijn moeder zei dat ook al!
    En ik kan als het past... kleding van mijn zus aan.... ik zal ook nieuwe kleding kopen, maar ja.. sommige dingen kan ik ook van haar lenen :) ze heeft het nog allemaal!
    Wie weet ooit een 2e he..

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen dames,

Ohh gister een lekker dagje gehad :D

Eerst moest ik 's ochtends werken, 'smiddags lekeker met een nichtje van mij gewinkeld, paar leuke shirts gekocht :) En 'savonds lekker gegeten en een filmpje gekeken!

@Tinnetje, ben dierenartsassistente :) dus we hebben ons eigen echo-apparaat!

@MBTC, jeeetje wat brutaal van die verkoopster zeg.... pfff zoiets zeg je toch niet Wat balen trouwens dat je zo moeilijk zwangerschapskleding kan krijgen...

@Rrianne, in principe is de kans niet zo groot. Je mag gewoon knuffelen met je kat, waar je wel voor moet oppassen is de ontlasting! Daarom niet de kattenbak schoonmaken en niet zonder handschoenen in de tuin werken.
    (En zorgen dat je niet gebeten wordt....:))

Over Kleding, zag in het foldertje van de H&M dat ze ook leuke zwangerschapskleding hebben!

9. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    (En zorgen dat je niet gebeten wordt....:))

Hihihi :p

10. Tinnetje

@Sansky
    Kan me voorstellen hoor dat je bang bent voor paarden!
    Ik ben er mee opgegroeid dus weet hoe ik er mee om moet gaan maar heb soms enge dingen mee gemaakt..
    Keertje omgevallen met paard en wagen, pony die tijdens een buitenrit besloot om naar huis te gaan met mij op z'n rug.
    Paar keer goed gevallen ook, dus ik ben een stuk voorzichtiger.
    Vroeger ging ik zonder cap het bos in met m'n verzorgpony gewoon door het hele bos in volle gallop :cool:
    Nou dat doe ik nu echt niet meer!

Honden ben ik niet bang voor, alleen als ze grommen en hun tanden laten zien aan je.
    Dan loop ik er met een boogje omheen :)

@Rianne
    Ik heb katten en mocht ik zwanger raken dan mag mijn vriend lekker de kattenbak doen :D
    Ik sliep eerder met m,'n katten op bed maar de laatste tijd zit er steeds 1 te janken dus ze slapen nu in hun eigen kamer.

@blike
    Lekker gewinkeld! Leuk :)
    Aah dierenartsassistente, lijkt me een heel leuk beroep.
    Maar idd oppassen nu je zwanger bent!
    Ik ben dan wel geen dierenartsassistente maar ben ooit wel is door een konijn net voor m'n oog gekrabt.
    Heb er nu nog een licht litteken van in m'n gezicht..

Zo, ik voel me hardstikke brak maar ga wel ff met de honden wandelen.
    Het is zulk lekker weer, zonde om binnen te zitten.
    Fijne dag!

11. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Tinnetje, ja het kan best link zijn af en toe.....

Blike, lijkt mij ook leuk, dierenartsassistente ;)..

All, ik heb wel een cavia..... heb gegoogled, maar kan zo snel niets vinden... mag ik die kooi wel schoonmaken of zou ik het beter een ander kunnen laten doen?
    Neem liever geen risico :)

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sansky
    Ik heb nog iets van 2 weken door getempt hoor:D. Vond ik ook fijn. Gewoon lekker doen als je je daar goed bij voelt!
    Met cavia's en konijnen kan het volgens mij geen kwaad hoor, maar je kan natuurlijk altijd je handen even goed wassen erna:)

Rianne
    Wij hadden veel katten toen ik de eerste keer zwanger werd. Je kan ze gewoon aaien en alles. Het is de kattenbak waar je vooral voor moet uitkijken, maar dat geld even goed voor in de tuin werken!!! Zit ook toxoplasmose in aarde. Met binnenkatten is de kans al helemaal klein dat je het oploopt.

Kattenweetjes De kat en een baby

Hier vind je ook info over andere dingen die met katten te maken hebben en baby's!

H&M
    Die hier in de buurt heeft geen zwangerschapkleding:(

13. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @sansky, ik heb ook cavia's. ze zeggen dat het geen kwaad kan om de kooi schoon te maken.
    nu doe ik het uit voorzorg niet laat ik het mijn man doen.
    maar als je het doet zou ik voor de zekerheid plastic handschoenen aan doen. zeker nu het wat warmer word kan die poep zachter worden zeg maar. en zou de amoniaklucht die soms aan de kooi hangt niet te veel inademen.

x

14. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Oke,.... leuk :D
    Ja ik vind dat nl. ook fijn..... ik temp. nog even 3 dagen.
    Dan heb ik precies 7 weken gedaan.
    En dat vind ik het goed... :)

Ja, mijn handen was ik sowieso veel nu......
    Is ook belangrijk....

H&M, hm.. dat is niet leuk :(

15. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Oke....
    Ik was ook aan het denken om het niet te doen.
    Mijn buren hebben het aangeboden om te doen.....
    Maar :( ik wil ze niet tot last zijn..
    En mannetje durft dat beest helemaal niet te pakken, hahaha :D schijthuis!
    Ja, die lucht kun je idd beter niet inademen..

16. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @tinnetje, is ook een hééééél leuk beroep :D
    Oeh ja, konijnen kunnen heel hard krabben! En schreeuwen.. wow!! Heb je wel eens een konijn horen schreeuwen? echt net een mager speenvarken!

@Lottie, de H&M hier ook niet, maar je kan online bestellen!

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sansky
    Jij kan toch gewoon de cavia uit het hok halen;) Dan verschoont je man het hok verder:D.

Blike
    Online vind ik altijd n beetje eng;). Straks past het niet en ik heb nooit zin in terugstuurgedoe haha. Maar shirtjes zou misschien nog wel kunnen idd.

18. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Ja, dat kan natuurlijk ook heel goed! ;)

19. Tinnetje

@Sansky
    Wat leuk! Een cavia! Ik vind die beesten altijd zo schattig, heb ze zelf ook gehad.
    Ik zou idd wat lottie zegt; Cavia zelf uit hok halen, man laten verschonen.
    Neem het er ff lekker van, die 9 maanden dat je dat niet hoeft te doen ;):D

@Blike
    Nee ik heb nog nooit een konijn horen schreeuwen :$ Ik dacht dat die beesten geen geluid konden maken..

@lottie
    Balen dat ze in jou h&m geen positiekleding hebben.
    Nergens anders in de buurt een betaalbaar winkeltje met zulke kleding?

Over Tempen:
    Ik vind dat nog steeds lastig, was begonnen en probeerde de zelfde tijd aan te houden en m'n temo was een tijdje 36,8 maar vergat het steeds dus ben gestopt maar wil eigenlijk weer beginnen.
    Maar dat FF is in het engels en begrijp de helft niet..
    Maakt het heel veel uit als je er bijv een uur tussen zit als je de ene dag 8uur tempt en de andere dag 9 uur?
    Anders moet iik gewoon een schop onder me reet en elke dag de wekker zetten.

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sansky
    hihi;) opgelost:D wist je dat cavia's
    vaak gek zijn op paprika?

Tinnetje
    nee winkels zitten hier sowieso 20min rijden vandaan:(.
    Maar ik heb nog zomerkleding van de zwangerschap van M:)

Deel Deze Pagina