@ paars!! Gefeliciteerd!!! mogen wij ook mee genieten van jullie positest ! iedereen gunt elkaar een positest toch? onze tijd komt wel meid ga lekker genieten met je mannetje ! van dit geweldige nieuws!!
weet je wat zo grappig is.. onze 2 zwangere meiden komen allebei uit Friesland hahaha ach wie weet haha
vruchtbare lucht daar in friesland! Kan het dan aub hard waaien een paar dagen, graag richting zuiden
dank jullie wel!! ik heb foto´s gemaakt.. ik ga vanavond als ik meer tijd heb proberen ze hier te plaatsen!!
hahaha mag hier ook wel iets heen waaien en dan maar spreiden over de rest van nl. meiden hebben jullie de snowboots al in huis? want er komt deze week sneeuw!!!!!!!!!! Ik wacht geduldig af paars op je mooie foto
Ik kom ook telkens kijken of de foto van paars er al is hihi , en nee nog geen snowboots!!! hoop dat de sneeuw hier overslaat hoor bah, ben er nog niet aan toe hoor
LOTTIE: de testen geven indd wel lang een streepje aan... maar pas als hij echt donkder is als de controle lijn dan is hij posi ik vind ze erg fijn bij mij wrd de sensi nooit echt knal PAARS: whaaaaaaaaaaaaauw! Gefeliciteerd, hoe voel je je? Wat voelde je? had je zlef het idee dat het raak was , waardoor? ik wil alles weten hahaha @ALL: alles bij gelzen, veel geklest hoor, weet niet alles meer, sorry hhahahaha..... hier voel ik weinig as donderdag/vrijdag word het spannend voor mij zal me temp hoog blijven????!!!
dit liedje wilde ik jullie laten zien, wat een tranen trekker! Legt heel goed ons gevoel erin neer... YouTube - I Would Die For That __________________
waaah paars gefeliciteerd!!! Ennuh we blazen wel even wat HCG daar naar het zuiden wauw wat een mooi nummer bezigbijtje!!
en de clearblue test en wat ik voel?? ietwat pijnlijke tepels en zo nu en dan een steek in mijn onderbuik ik heb ontzettende honger echt een leeg gevoel op mijn maag steeds. en af en toe wat misselijk vooral in de ochtend maar eten lukt nog wel. ik had dit zelf echt niet verwacht!! elke keer denken dat het tussen mn oren zit en maar weer testen net zoals vorige maand. dus wist niet wat ik zag toen dat streepje er kwam te staan ben nog nooit zo snel in de kruidvat geweest. pfff wel anders hoor dan bij een eerste zwangerschap je gaat al gauw dingen vergelijken maar niet iedere zwangerschap is gelijk natuurlijk!! bij mijn zoontje was ik pas een paar weken na positest misselijk.. en toen had ik ontzettend veel last van rommelende darmen voor positest en nu weinig tot bijna niets.. Maar meiden jullie tijd komt echt!! en ik hoop zo snel mogelijk ook!
@bezigbijtje.. je zegt pendel binnen.. december. Doe je zelf aan pendelen ? ben wel benieuwd namelijk..
nee niet zelf, maar heb pbtjes naar meiden gestuurd die pendelen met naam en geb. datum en dan pendelen ze je wanneer je een posi test zult hebbe volgens huin pendel.... heb al meerdere keren gedaan maar toen kwam het niet uit hoor maar toch blijft t leuk als je ze binnen krijgt, en heel typische heb ik ze altijd wel allemaal in zelfde maand...
Ohhh wat leuk, kun je ze hier op het forum vinden ? Wil eigenlijk ook wel een keertje een pendeltje Kan het ook met welke maand er eindelijk een nieuwe woning komt haha dat zou fijn zijn