haha ik ook niet, stond allemaal gelukkig kant en klaar op een briefje wat in de kraamzorgmap zat dus was alleen maar even een mailtje sturen en klaar!
Das handig! Kraamzorg, kraampakket en 20 wekenecho heb ik met 11 weken al geregeld. Vooral kraamzorg wil dat graag en de vk zei dat je n kraampakket ook vroeg moet bestellen. Vorige keer heb ik m zelf samengesteld op m'n werk
@blike, ligt er aan hoe je verzekerd bent. als je aanvullend bent verzekerd krijg je het vaak via je verzekering en anders moet je het zelf regelen. zag gister dat je dat ook bij de prenatal kan kopen. waarschijnlijk krijg je daarvan ook wel terug als je alleen basis bent verzekerd. heb via verzekering kraamzorg geregeld moet voor 15 weken binnen zijn maar weet nog niet waar ik wil bevallen! zowieso in het ziekenhuis maar weet niet welk ziekenhuis. maar heb nog 2 weken om dat te beslissen ik ga het volgende week donderdag met de vk overleggen. x
Meiden...Ik heb besloten maar gewoon nu te stoppen met de pil. Ben em gister alweer vergeten...(JA ECHT VERGETEN!!(A)) en heb toch al zo'n 2 weken bruin/roze verlies. Dus zodra ik ongesteld word gaat de 1e ronde in Spannendddd
Blike Ja, als je aanvullend verzekerd bent krijg je m vergoed. Kan je op de site van je verzekeraar kijken hoe je t moet aanvragen. Ik zit bij het zilveren kruis en daar kon het heel makkelijk via een linkje. mbtc Je hoeft niet te weten waar je bevalt Je moet gewoon wat invullen wat je nu denkt, maar kan het tot het laatste moment zelf zeggen Mams Leuk en spannend!
ja had ook al even gekeken inderdaad, maar ben alleen basis verzekerd. Goed dat ik weet dat je em ook bij de prenatal kan halen! @mams136, spannend!
@Kelien Welkom meid ! @blike wat goed dat je het allemaal zover klaar hebt ! @mams136 Wauw spannend !!! kriebels waren dus wel heel sterk
Hoi hoi ladies! Welkom kelien!! Moeten jullie nu al kraamzorg enzo regelen?? Sansky spannend hoor morgen je echo!! Lottie jij ook bijna!! Leuk hoor! Hoe het met de kwaaltje van iedereen? Ik heb gister stiekem toch een testje gedaan maar die was negatief. Vandaag of morgen is mijn NOD. Nu nog geen tekenen van ongi te bekennen dus duim alsjeblieft mee dat het wegblijft! Ik ga proberen te wachten met testen tot zaterdag. Bij mijn moeder duurde het even voor het in haar urine duidelijk was. Dus er is nog hoop! Heb enorme borsten en behoorlijk pijnlijk, een puistenkop maar dat kan natuurlijk ook wat anders betekenen.
Hoi Allemaal, Ik wil me graag ook hier melden....kom ook uit 1987 en we gaan ook voor een wondertje! Ik begin morgen met Foilumzuur en vanaf 1 mei gaan we er 'echt' voor. Ik lees al een tijdje mee, maar nu we er bijna voor gaan wil ik graag met jullie meekletsen! Ik vind het erg spannend allemaal!
Ladys1987, WELKOM! Het wordt gezellig druk hier! Sellie, oooooeeeeehhww ik duim voor jou! Spannend! Mijn moeder testte vroeger na ik weet niet hoeveel dagen over tijd pas positief... cool he die verhalen van vroeger! Succes!!
Lottie, 2 April mag jij lees ik? Dat is toch morgen..... ik wist niet dat dat ook op Zaterdag kon? All, ik ben weer zo vroeg wakker omdat mannetje eerder moest beginnen, wilde hij met mij meegaan vanmiddag... ik zeg nou doe dat maar lekker dan, je gaat wel mee! En ik moet veel mensen bellen vandaag voor de uitslag! Zijn allemaal zo nieuwsgierig, maar vooral medelevend! Zo lief! Daarom weten het er al veel natuurlijk.... Is toch anders als het hiervoor mis is gegaan.... Ik blijf redelijk positief.. alleen vandaag (nu al) heb ik echt de kriebels!!!!!!! Ben zoooo zenuwachtig! En mag pas vanmiddag, haha!
@sansky Heel veel suc6 vandaag lieverd !! ik hou het hier in de gaten @ladys Welkom ! het is ook zomaar mei
Sellie hoe het bij je moeder ging zegt helaas niks over jou Dat is echt bij iedereen anders. Welk merk was het? Kruidat 2v5 is heel gevoelig! Ik duim voor je Ladys welkom!! Sansky ja morgen is n pretecho! Normaal kan dat vaak ook wel in t weekend maar dan betaal je extra, bij deze niet gelukkig! En nu kan mannetje makkelijk mee Spannende dag voor jou!! Ik hoop snel goed nieuws te lezen hier Frysk hooooi nog zo druk?
Lottie, ah fijn dat mannetje lekker met je mee kan! En fijn dat het je niks extra's kost! Ik laat sowieso iets weten hier! En ik hoop echt GOED NIEUWS!!!
Hallo allemaal, Daar ben ik dan met HEEL GOED NIEUWS!!!! Ik ben een hele trotse MAMA met een heeeeeeele mooie echo! We hebben een kloppend hartje gezien!!!! En ik word geschat tussen de 5 - 6 weken! Alles was goed... De Gyn. stond er versteld van dat ik weer kwam omdat ik ZWANGER was!!! Ze zei: '''heh, zooooo snel??'' Hihihi Dit is geweldig! Oh jaaa! ---> en het is er echt maar 1tje! Hihi..