meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mbtc, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    geweldig Sansky!!! :D en nu genieten hé? :D

2. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Wauw wat geweldig nieuws sansky :D !! en jeetje wat duidelijk al :D !! echt geweldig !

@lottie
    ja heb het best druk :D en jij dan??

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Joepie SANSKY!!!! Goed nieuws! Met een kloppend hartje dan ben je vast al richting de 6 weekjes:D. Wat ontzettend fijn voor je zeg! En haha toch eentje;).

Frysk
    Ik heb het niet super druk. Vroeg t omdat je dat laatst zei en we smsen nie meer nie:( hihi

4. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Dank je wel!!!
    Allemaal!! ;) Toppie..!
    Ga nu weer uitbuiken, nog niet zo lang geleden gegeten...

5. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    sansky gefeliciteerd met je zwangerschap.

ik kreeg vanavond ineens last van buikkrampen in mijn onderbuik
    het blijft nu al een paar uurtjes aanhouden. ik zou nu zondag vruchtbaar zijn als ik uitga van een 28 dagen cyclus.
    wie weet wat deze krampen kunnen zijn?

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    het zou kunnen zijn dat je je eitje voelt springen, er zijn namelijk vrouwen die dat voelen!

7. sellie6

sellie6 Actief lid

2 jan 2011
    236
    0
    0
    .
    .
    Ja ik voel hem ook meestal! Ook toen ik nog aan de pil was de gyn in het ziekenhuis heeft het gecheckt of ik gelijk had en het klopte!
    Toen ik daar was vertelde ik dag ik twee dagen ervoor mijn eisprong had gehad en hij kon dat aan mijn baarmoeder zien blijkbaar.
    Bij mij is het pijn/steken links of rechts net boven mijn lies.

Waar heb je buikpijn dan?

8. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja ik voelde dat voorheen wel altijd. maar dan zou ik toch een korte cyclus hebben? als ik 28 dagen heb dan zou ik maandag pas de eisprong hebben. en als het nou vandaag toch de eisprong was heeft het dan nog nut om dalijk te gaan klussen?
    gister hebben we geen sex gehad, eergister weer wel en de dag daarvoor weer niet.

@sellie. de buikpijn zit links boven mijn lies zoals jij dat ook aangeeft en het trekt beetje door over de breedte van mijn onderbuik maar links voel ik het het sterkst.

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ja dan kan je nog wel klussen, je eitje is 12 uren vruchtbaar nadat die gesprongen is! Spannend meid! En zou inderdaad wel lekker zijn, zo'n korte cyclus!! :D

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    24 uur wordt zelfs wel eens gezegd! Het kan ook dat de pijn vooraf gaat aan de eisprong.

11. sellie6

sellie6 Actief lid

2 jan 2011
    236
    0
    0
    .
    .
    Klopt! Bij mij begint het één a twee van te voren en word steeds iets meer en dan ineens van het één op het andere moment is het over en heb ik mijn eisprong dus gehad.

Bij mij is nog steeds geen ongi te bekennen.

12. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    oke dankje voor jullie reacties. dan vertrekken wij nu toch eens naar de slaapkamer.;)

13. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Sanksy gefeliciteerd met de fijne echo! Nu lekker genieten!

Kelien: ook ik voelde afgelopen maand mijn ei...had al de hele dag soort steekjes links en had even geen idee wat het was...en toen keek ik naar mijn banner en die was precies op dag 14 en ben ook dag 28 ongesteld geworden! Heel vreemd allemaal..want dat had ik daarvoor nooit. Al heb ik 9 jaar de pil geslikt en weet niet helemaal meer zeker hoe het daarvoor was...;) Maar is wel fijn als je het voelt!

Eindelijk weekend! en morgen is het als het goed is super weer! Daar gaan we eens lekker van genieten:D

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Meiden ik ben gisteravond ongesteld geworden :D
    So let the games begin!!!:D

Sansky, gefeliciteerd met je mooie echo!!

15. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    @mams136 succes!:D

Fijne zonnige dag allemaal!

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Alles goed met beebje. Toiletshot lukte niet dus alleen vd zijkant. Volgens hem was t echt te groot om n meisje te kunnen zijn. Hij doet dit al heel lang. Dus t is n jongen;)

Moet wel even wennen omdat ik t gevoel heb dat ik nu niks hoef te doen...niks te kopen...heb alles al;). Maar ik denk dat t goed is om t juist wel te doen, anders is beebje er straks en is er hier niks veranderd. Ik heb dat wel nodig een bepaalde voorbereiding..

Maar goed, alles is gelukkig goed voor zover te zien! Baal alleen dat ik geen toiletshot heb gezien..;)

Mams
    joepie! Alleen is t een ontrekkingsbloeding en geen ongesteldheid;). Hopelijk krijg je n regelmatige cyclus of gelijk zwanger zometeen;)

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oh dit is wel ongesteldheid hoor. Had nog maar een paar 3 pillen in de strip zitten dus ik ben gewoon ongesteld.
    Heb ook net zulke krampen als normaal(A)

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    #3718 Lemi, 2 apr 2011
    Laatst bewerkt: 2 apr 2011
    Dat heet sowieso een ontrekkingsbloeding de eerste keer na de pil;) maar maakt verder niet uit hoor;) Wilde er alleen mee zeggen dat t helaas best kan zijn de je eerste echte ongi nog lang op zich laat wachten:) maar hoeft niet.

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ohw zo hahaha.

Ja ik hoop dat het niet te lang duurt.
    Bij Tygho was ik de 2e cyclus al zwanger. en dat was 2,5 maand nadat ik met de pil gestopt was.
    Ik geloof een cyclus van 30 dagen ofzo.

20. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Ladys & Mams, dank jullie wel! :D Het was ook heel erg bijzonder mooi om te zien!

Lottie, een jongen, aahh! ;) Leuk! En ja, je hebt alles al hihi..
    Maar ik zou dan zelf toch wel IETS kopen..... is toch weer een nieuwe zwangerschap met een nieuw beebje! ;)

All, hier nu pas even online... ben ook zooo misselijk.. hihi..
    Is alleen maar een goed teken!
    Vandaag was het echt heerlijk weer he! :)

Deel Deze Pagina