@lottie, ja gaat goed hoor, alleen nu al last van mn bekken. kan ook niet meer op hakken lopen want dan ga ik door de grond. moet donderdag aan vk vragen wat ik hier nu mee moet??
mooie buikjes hoor! ik dacht dat ik gek was dat ik ook al naar babyspullen kijk voordat ik zwanger ben..kijk kamertjes/wagens/boxen! heerlijk al die spulletjes bekijken
@lottie geslachtsbepaling wordt meteen gedaan als we die 20 weken echo hebben. 17 mei dus had ff gebeld , maaar zei zeiden ook het is gewoon wat dubbel want het wordt dan ook gedaan nou dan wachten we nog ff bij het echo centrum deden ze het pas bij 18 weken.. vandaar @Rrianne. bij jou ook hoor !! wat een leuk gezicht zo !!! bolletje wordt steeds groter hoe is het verder met jou ? @ladys je moet toch wel een beetje weten wat er te koop is ik vond het ook altijd geweldig om te doen... maar doe het nu wel met een ander gevoel weet nu dat het voor het echie is
Frysk, echt spannend of niet de geslachtsbepaling... hebben jullie al jullie gedachten wat het wordt? Geslachtsbepaling, wij hebben het erover gehad saampjes... en zijn weer (2e x ) tot de conclusie gekomen dat we het als verassing willen houden! SPANNEND he!
Frysk ja als ze toch pas met 18 weken doen kan je idd net zo goed wachten! Sansky hihi dus jij blijft n verrassingsei? Voor ons was t nog net zo'n grote verrassing de vorige keer, want dat is je baby hoe dan ook wel! Leuk dat jullie t zo spannend vinden
Ja ik niet, de baby is een verassings-ei hihihi..... Ja, is sowieso een mooie verassing... hoe hij/zij eruit ziet, of alles compleet is.. noem maar op.. Ja, we kijken er erg naar uit! Maar eerst eens een hele mooie ''lange'' zwangerschap
Nee jij hahaha! De baby zit IN jou dus jij bent t verrassingsei hihihi Dat het hartje klopt is al n erg goed teken! Dat is echt t belangrijkste, dus ik geloof erin dat dit beebje lekker bij jullie blijft!
Ah jaaa!!!! Hahahaha LOL Ja ik geloof er ook wel in! Het gaat goed!... zo Ik kijk er zo naar uit.... de volgende echo.... echt heel spannend. Mannetje en mijn mams gaan mee!
Leuk dat je mams ook meegaat! Zal ze erg mooi vinden! Jaaa zat er net aan te denken 16 weken! Moet echt binnenkort t eerste pakje maar gaan kopen, dan voelt t misschien wat echter
Ja, ze zei het al.. zou ze erg mooi vinden... Nou, buiten mannetje is zij de eerste die mee mag hoor! Mijn mama gaat boven de rest Mijn schoonmoeder zei al: ''ooh dan moet ik eens kijken of ik 18/4 mee kan gaan''.. Nou ik heb niet veel gezegd, maar ik dacht echt zo van: ''wij nodigen jou uit, en niet jij jezelf!'' Daar kan ik echt niet tegen hahaha... Dus ze wacht maar lekker....! Eerst mijn zus nog denk ik!
En geloof je het nu nog niet? Meid je hebt zo'n mooie buik, er zit echt iets heel moois in! Je moet er echt van genieten, het lijkt nog lang, maar het is zo voorbij en dan is je buik leeg
Hihi je schoonmoeder wil ook graag snap t ook wel! Maar idd ze moet niet zichzelf uitnodigen!! Ik geloof het wel maar besef t niet echt. Dat is echt heel erg jammer en zonde ja Het is voorbij voor je er erg in hebt en dan heb ik er niet eens echt bij stilgestaan. Daarom wil ik ook wat dingetjes gaan shoppen, misschien helpt dat!
Ja, dat zou ik zeker doen! Het is ook weer een nieuw beebje he.. Ieder kindje is weer anders Ik keek net ff wat ik zo meteen aan ga doen...... Die buikbanden kriebelen hahaha.. Maar is ook beetje gek als je nog niet echt een buikje hebt.. Ja het is wel opgezet ja.. maar dat zullen mijn darmen wel zijn
Ja tot 12 weken zijn dat hormonen en darmen idd! Daarna kan je buik ineens plat zijn en dan begint t echt werk! Ik draag nu nog geen buikbanden, misschien over n tijdje!
Ja.. dat zal wel ineens heel erg gaan veranderen.. Jammer! Hihi..... Wel trots zijn op je buikje he! Oh ja... mijn schoonmoeder.... Jaa ik geloof ook wel dat ze heel graag wilt.. Maar dat opdringerige... grr.. Maar dat heeft zij echt in zich, en in plaats van dat ik denk van.. hou je rustig, je weet toch dat ze zo in elkaar zit, zit ik me iedere keer te ergeren haha.. terwijl het toch weinig zin heeft! Mja... Er zijn ergere dingen!
Ja t trotse begin te komen zeker nu ik weet dat m'n baarmoeder echt al hoog zit en ik dus weet dat t echt de baby is jah snap dat t irri is! Ook moeilijk om t niet irritant te vinden! Dan maar half negeren en niet ingaan op alles wat ze zegt wat wil je man?
Ja goed zo! Ja is het ook.... ja kan ik beter doen misschien... Mannetje wilt natuurlijk wel dat ze mee gaat, ik vind dat ook wel leuk.. Ook voor haar.. Maar alleen al omdat ze dat zo zei w8 ze maar lekker haha.. Gemeen he! Nee.. ik neem de volgende echo dan mijn moeder mee, en de keer daarop misschien mijn zus of mijn schoonmoeder.... 1 van die 2.. Maar als mijn zus wilt, denk het wel..... dan denk ik dat zij eerst mee gaat .. En ik had gevraagd, en mogen er max. 2 mee.. Is ook wel begrijpelijk. Ik heb als het goed is nog een paar echo's te gaan, dus aan de beurt komt ze heus wel.. En mijn beste vriendin wilt ook graag.. Ik krijg het niet geregeld, hahaha..
@ Lottie, Joehoeeee alweer 16 weken. Ik moet zeggen dat heb ik ook wel een btje; dat ik het nog niet echt besef dat er een klein mensje in mij groeit. Helemaal nu, nog zo'n klein buikje en voel me stukken beter. Heb de echo-foto op tafel staan, dus elke x als ik daar na kijk, denk ik owww jaaa dat groeit toch echt in mijn buik! Maar denk als mijn buikje begint te groeien, dat bij mij dan toch echt wel het besef komt. Volgende week mogen we weer naar de VK, hartje luisteren. Dan komt het besef er ook wel weer. Heb jij dat dan ook niet? En een mooie buikband, moet je gaan dragen joh! Staat vast super? Of vind je het niks? @ Sansky, hahaha ja schoonmoeders! Dat ken ik. @ Mbtc, balen dat je nu al last van je bekken begint te krijgen. Hopen dat het niet erger word.