Rrianne leuk dat je de echo op tafel hebt staan! Ik heb al n aardige buik voor 16 weken, maar toch is t besef er niet. Ook niet als ik t hartje luister. Ik WEET dat er n mensje in m'n buik zit, maar t dringt niet door. Best irri! Denk pas als ik m duidelijker en vaker voel bewegen! Leuk hartje luisteren! Heb je m al gehoord of wordt t de eerste keer? Ik heb n angelsound maar nu al 3 weken niet geluisterd ofzo!! Ben natuurlijk bij de vk geweest en nog n echo gehad! Wel fijn dat je je beter voelt nu!
@ Lottie, het is allemaal natuurlijk ook heel onwerkelijk. Idd net wat je zegt, misschien als je hem begint te voelen dat het wat echter voor je wordt. Rond welke week voelde je het bij het andere hummeltje ongeveer? Nee, hartje hebben we nog niet eerder gehoord. Heb ook erg getwijfeld of ik een angelsound zou gaan halen, maar ergens heb ik ook zoiets; hoe vaak zou je het nou gebruiken? En het is nu natuurlijk ook wel leuk om dr na uit te kijken, de bezoekjes aan de VK en dan het hartje horen. Maar ben wel een btje een onzeker typje hoor, zal blij zijn als ik het hartje volgende week weer hoor. Hoop voor je dat het besef er gauw komt, dan kun je er pas echt van genieten denk ik!
Met 17 weken voelde ik t toen voor t eerst! Is vroeg voor n eerste! Maar de placenta lag toen achter (nu voor). Nu met 12 weken al wat gevoeld en toen ging de placenta in de weg liggen voel soms lichtjes iets. Maar echte schoppen zijn zo geweldig! Heb er nog gave filmpjes van dat m'n hele buik heen en weer gaat!! Ohja ik hou erg van buikbanden, maar vind t zo raar nu al hihi. Misschien gewoon doen Afgelopen weekend voor het eerst m'n buik niet verborgen dus ik kom er wel Showen is juist zo leuk en voor je t weet is de beeb er al! Ik gebruikte de angelsound om de dag vorige keer! Zo fijn! En nu vanaf 8.5 weken ook om de dag en de laatste tijd minder. Bij de eerste wilde ik alles in de gaten houden en alles weten! Wat speciaal zal de eerste keer voor je zijn! Het is echt mooi om te horen! Lekker genieten
Good morning lady's Hey Rrianne, gaat ie goed met je? O schoonmoeders, dus jij weet er ook alles van! Haha Mbtc, hoe voel jij je? All, we hebben vandaag een crematie Een familie-lid is overleden na een heel lang ziekbed.. Is heel rustig ingeslapen gelukkig.. Het is maar beter zo voor die persoon....
@sansky Heel veel sterkte vandaag meid ! @lottie jaa dan wachten we idd gewoon iets minder als 2 weekjes anders is het ook zo dubbel he !
@ Lottie, wat ontzettend gaaf! Kun/wil je het filmpje posten? Je maakt me echt aan het twijfelen met de angelsound, lijkt me ook zo mooi, om samen op de bank te luisteren. En gewoon die bevestiging te krijgen dat alles goed is. Heerlijk die controle zeg maar Gewoon die buikbanden dragen hoor je hebt zo'n mooi buikjee.. @ Sansky, ja gaat wel goed eigenlijk. De misselijk is zo goed als over, moet alleen zorgen dat ik op tijd eet, anders heb ik er eigenlijk geen last meer van. Hoe is het met jou? Sterkte, hoop dat je de dag een btje bent door gekomen. @ All, sterk aan het twijfelen of we (eigenlijk ik) wil weten wat het wordt. Mijn vriend wil het in eerste instantie niet weten, maar als ik het graag wil, vind hij het ook prima. Ben nu ontzettend nieuwsgierig, heb het idee dat als ik het geslacht weet alles ook 'echter' gaat maken, maaarrrrr... ben ook weer bang dat ik achteraf denk; aaaah waarom was ik nou zo ongeduldig en heb ik niet gewoon lekker gewacht. Lastig lastig lastig. Vandaag meisjes kleertjes geshopt (had tot nu alleen, wit en grijzige dingetjes gekocht), lekker roze hahaha.
@Rrianne Wat fijn dat je misselijkheid over is !! jeetje toch meisjes kleertjes gekocht en wat nou als het toch een mannetje is zit je met roze kleertjes ik hou het tot dat we het weten op wit/grijze ! kopen we ook geen overbodige kleertjes @sansky hoe gaat het nu met je lieverd? heb aan je gedacht vandaag !
Nou meiden hier zijn de duivels weer weg dus wanneer manlief dit weekend/volgend weekend/dat weekend erop thuis is...mat ik hem net zo lang totdattie smeekt op maandag weer weg te mogen
@mams met mij is het ook goed hoor moet nog steeds kokhalzen.. dat is iets minder, maar dat zal ook wel weer verdwijnen denk ik @all Fijne dag allemaal ! moet vandaag weer werken !
Rrianne zal eens kijken of ik ze op de pc heb en anders zet ik t erop. Is wel leuk om te zien zo'n golvende buik! Ik was de vorige keer zooo blij dat we hadden gekozen om t geslacht te weten! Toen werd t pas echt n persoontje, ONS kleine mannetje! En als je bevallen bent denk je echt niet "hè had ik maar gewacht' hoor!!! Dan ben je heel ergens anders met je hoofd! Je hele kindje is n prachtige verrassing op dat moment! Succes met je keuze sansky hoe was het? Knuf! Frysk werkse weer vandaag
All.... het was een hele zware dag.. Erg emotioneel en bedroevend... Pff.. Er waren heel veel kleine kinderen bij Maar het was een heeeeeeeeeeeeeeeele mooie uitvaart, prachtig!
@ Frysk, ik heb tot nu ook alleen maar wit en grijs gehaald. Ojaa en één rood shirtje, maar vond het zo saai worden. Zelf hebben we het idee dat het een jongentje word, maar opeens was ik daar niet meer zo van overtuigd. Dus toch wat roze gehaald, een rompertje en een shirtje, was nog geen tientje kwijt bij de hema. En mocht het dan toch een jongetje zijn, er is vast wel iemand waar ik de kleertjes aan kwijt kan, geen probleem. Vervelend, je hebt nog steeds last van misselijkheid? Werkse! @ Sansky, brrrr... dat zijn echt de minste dingen! Gelukkig was het wel een hele mooie dag, knuffel voor jou. @ Lottie, leuk, hoop dat het lukt! Jaaaa.... ik geloof je direct van het geslacht.... Zo moeilijk, gelukkig heb ik nog ff de tijd om er over na te denken. Fijne dag allemaal!
Kleertjes nog niks gekocht... Rrianne rood kan prima bij n jongen! Ons zoontje heeft hele blauwe ogen en staat echt mooi! Wij hadden toen lichtgroen ook gehaald, kan ook bij beide (Nijntje). In t begin kan je alles nog zo lekker schattig doen!
Kraammarkt,Zondag is bij ons een kraammarkt... Daar ga ik met mannetje (als hij mee wilt) en mijn moeder heen... Kun je dingetjes kopen, kraamzorg-vragen stellen en nog veel meer! Ik verheug me er echt op Rood, kan idd goed bij een jongen