meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mbtc, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

hihi je maakt me wel aan het lachen door je laatste zin:D;)

2. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @babylin, dat zou toch wat zijn je word wakker en opeens uit het niets is daar een kindje!

als jullie zwanger zijn zouden jullie dan willen weten wat het word??

onze meningen lopen nogal uit een.
    ik zou het graag wel willen weten (hoop ook dat ik als eerste een meisje krijg dan zet ik de familietraditie voort)
    mijn man zou het niet willen weten anders is de verrassing er al af.

x

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Wat zou het handig zijn wakker worden en er staat een wiegje met inhoud naast het bed :D hahaha
    maar zou de zwangerschap niet willen missen ( denk ik :p , misschien kom ik er nog op terug.. hoop het snel te weten lol )

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @mbtc Wij willen het allebei wel weten. Ik vind het van ''verrassing'' zo vreemd haha , wil graag weten wat voor persoontje er in me groeit.

En vind het ook wel erg handig met kleertjes enzo kopen
    anders krijg je alles cadeau in creme kleuren :D

Wij willen het liefst eerst een zoontje. Maargoed dat is zo van als je het mocht kiezen. Begrijp me niet verkeerd! ben heel gelukkig met alles wat mag komen en als het maar gezond!

5. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    ook ik voel me weer lekker, vanmorgen nog even wat misselijk geweest, en af en toe een krampje.. maar stelt niks voor..

wij willen het ook wel graag weten wat het gaat worden.
    mn mannetje wil dolgraag een zoon krijgen:p zit ook met de naam voortzetten zegmaar:p voor mij maakt het echt niet uit !

een tweeling mag ook :D haha!
    van elk 1:p maar 1eiig vind ik ook wel scheetig !:p

6. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @8chantal8 ik ben het met je eens dat als het maar gezond is. ik denk dat iedereen wel een voorkeur heeft jongetje of meisje.
    ook zou ik wel willen weten wat voor mensje in mij groeit.
    en ja makkelijker kleertjes kopen enzo.
    voor het kamertje maakt het niet uit wij willen graag een grijs/gele kinderkamer.

@frysfamke, ja als ik kon kiezen dan wilde ik er ook wel 2 tegelijk een jongen en een meisje ben ik in 1x klaar! (maar het schijnt als je zelf de helft van een tweeling bent dat het altijd een generatie overslaat. broodje aap verhaal?? geen idee...)

x

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    geslacht
    Wij wilden het bij ons zoontje ook weten. En oooh wat ben ik blij dat ik het zo gedaan heb!!! Het werd toen juist NOG specialer. Want er zat niet meer zomaar een baby in mn buik, maar ONS kleine ventje!!! Het wordt dan nog meer een persoontje vind ik zelf.

Fryskefamke
    Dacht ook altijd dat ik een tweeling wilde, maar ben blij dat ik er maar 1 tegelijk heb gekregen hoor! Een eerste is al heel spannend en vermoeiend en als je er dan ook nog eens twee tegelijk zou krijgen...pfffffffffff

8. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @lottie
    haha ja daar zit wat in.. maar als het dan toch zo mag zijn dan maar 2 :D zal met alles wel drukker zijn pfff alle tweelingen zijn groot geworden toch :p

9. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @lottie !

ik zie dat jij die goeie parfum verkoopt:p
    heb jij toevallig ook een lijst met alle soorten erop?

ik heb namelijk van deze lijn de chanel no5:p

maar wil meeer:D

xxx

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Parfum:
    oohhh wij zijn ook op zoek naar zoiets:D Heb je voor mij een lijst ook lottiej?????8)

geslacht:
    Ik heb altijd geroepen het echt niet te willen weten, en dacht dat me vriend hier ook zo over dacht maar dat bleek anders toen we begonnen aan onze droom waar te maken;):D Hij wil het weten, en geen andere keus mogelijk! En nu ik na ben gaan denken, IK OOK!
    heerlijk kamertje zo inrichten, gericht shoppen, oefenen met de naam, praten tegen hem/haar....;) zwijmel zwijmel...
    Verders zal familie niet eens DENKEN dat ik het geslacht weet/wil weten... dus die krijgen het ook niet te weten;)

Ineens een kindje:
    Ik zou indd ook de zwangerschap niet willen missen, hoor zoveel moois dr over, ben er erg nieuwschierig naar!! Maar de bevalling pfff die zou ik wel over willen slaan8)

@ALL:
    hier gaat het goed, niks bijzonders... voel me heerlijk!
    Wel beetje moe en op het werk hier en daar steekjes in buik/bovenbeen gebied... en soms eeentje in me (.)(.) verder NIKS!

11. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    hee meiden!!

Alles goed bij jullie?
    hier vandaag nergens last van dus BB je hoeft natuurlijk niet beslist kwaaltjes te hebben..

Ik besef nog steeds niet dat ik zwanger ben.. moet er nu natuurlijk op gaan letten wat ik wel en niet mag eten... ik dacht steeds van oooh kheb al een zwangerschap gehad dus dat weet ik wel!! maar moet internet maar weer doorzoeken want weet het echt niet meer haha.
    ik merk ook dat ik nu voorzichter ben met het zeggen tegen iemand.. toen kon ik mijn mond bijna niet houden maar ben me er nu veel meer van bewust dat het allemaal nog wel mis kan gaan

Voor als het zover is de 20 weken echo willen we wel weten wat het word!! bij de eerste wisten we het ook en dat was ideaal met dingetjes kopen enzo.. alleen mensen gaan je proberen uit te horen om er achter te komen wat het gaat worden dat is weer minder leuk..

@ BB droom je de laatste week ook ontzettend veel? want dat zou ook een teken kunnen zijn!!!

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Nee volgens mij niet, heb ze nooit geweten als ik wakker werd en is nu ook nog zo.... ik weet het niet.... denk dat het niet raak is...
    maar juist doordat ik niks voel krijg ik hoop, so stom! Maar ik verwacht mijn ongi vrijdag gewoon, helaas!

13. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    hahaha ik zou ook echt niet de zwangerschap willen missen.. zelfs de bevalling niet...

En ook wij zouden willen weten wat het is.. volgens mij krijg je dan nog meer een band met je kindje..

Nou BB ik ga voor je duimen en hopen dat het raak is... volgens mij heb ik vandaag mij ei gehad.. 2 dagen later dus als uitgerekend.. maar zo gaat het eigenlijk elke maand. telkens 2 dagen later..

lig nu lekker op bed mij favo serie te kijken op dit moment GLEE!
    Whahaha nog meer die de serie ook volgen?

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Kende het eerst niet, we zien net een kort stukje, vind dr niet zoveel aan.... maar hoor wel hoop mensen dr over hihi....

ik ben meer van herman de blijker enzo;)

ach heb weinig hoop.... voel alleen wel allemaal vreemde steekjes, plekjes en trekjes in me buik....

15. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    nou ik moet zeggen dat ik er eerst ook wat aan moest wennen. Het is wel wat anders dan andere series... maar kijk ik het iedere week echt verslavend hahaha.

Oh ja die kook programma's die kijk ik wel eens. Maar vind dat er daar al zo veel van zijn..

16. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    glee is een leuke serie, kan het alleen bijna nooit kijken omdat ik op dinsdag altijd meidenavond heb. heeft mn man ook eens een avondje rust. helaas kunnen ze beide niet en zit ik dus voor de 3e week thuis. manlief naar voetbal. zit me een beetje te vervelen. buik is een beetje onrustig. maar nog geen ongi te bekennen. voelt ook niet of het er snel aankomt. morgen denk ik weer testen.

x

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Spannend!
    hier ook onrustig lichaam... steekjes in borst/buik/benen... niet leuk, want ik word toch wel ongi...:x
    Spannend morgen dus testen.... oeh hoop t zo voor je:D

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    auwie.... weer zulke flinke steken in me onderbuik... hap echt even naar lucht soms hooor....!:$ vervelend gevoel.... klaar makerij voor ongi denk ik (al ken ik het niet:))

19. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Hallo dames!

mijn favo programma is tienermoeders. komt altijd laat dus wij nemen het altijd op.

mn mannetje heeft een nieuwe hobby......
    hij heeft een bestuurbaar helicopter gekocht
    whhahaha echt mega lollig, katten vliegen er achter aan
    beetje met die heli door de kamer heen whahah!

gister maar weer even geklust:p wie weet helpt het!

hier nog steeds geen ongi :D vandaag maar weer testen gekocht
    maandag ga ik de huisarts maar even bellen. mn mannetje staat er op... dan moet er maar wat gebeuren he:)

20. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    owww shit heb glee dus (weer) gemist :( balen!!
    Verder hier alles oké hoor ;)

Deel Deze Pagina