ben vanmorgen vroeg ook naar de lidl gegaan. ze hadden maar weinig s-jes. heb 2 paar buikbanden gehaald en die shirts. broeken hadden ze niet eens in een s-je maar denk dat ie toch veel te groot was. buikband pas ik nu ook nog niet, is nog iets te wijd en shirtjes zijn ook wel wat ruim zijn voor mij bijna jurkjes maar dat heb je al snel als je klein bent! meisje aan de kassa keek me wel heel erg raar aan toen in kwam afrekenen. naja lekker boeiend heb vaak ruzie gehad daar als ik wijn of bier wilde halen bij de wekelijkse boodschappen en ik geen id bij me had. hallo ik ben boven de 20 en getrouwd! meisje achter de kassa is amper 16..... x
wat leuk al die positiekleren! owww ik kan niet wachten om dat soort dingen te kopen Geniet nu even met jullie mee mams: klus ze de komende dagen! mbtc: niks van aantrekken hoor van zo'n meisje achter de kassa....ze is vast gewoon jalours Wel fijn dat je een paar dingen kon vinden. En die buikbanden....voordat je het weet passen ze!
@sansky Spannend je 2de echo.Veel succes en plezier gewenst. Ik heb ook tegen de meeste mensen gezegt nee voorlopig niet, maar ze blijven doorvragen. Ik heb dan ook altijd geroepen voor mijn 25 ste wil ik er wel mee bezig zijn of een kindje hebben. En ik word in juni 24. dus het is wel te verwachten nu.
@ Mams, Gefeliciteerd! @ All, dankje voor jullie lieve reactie's. Gaat helemaal goed komen, mijn paps en mams worden gewoon opa en oma! Is het trouwens wat die zwangerschapskleding van de Lidl? Heb gister een soort van zwangerschapsbroek gekocht, een hele leuke. Zachte soepele spijkerbroek stof, btje sportief model met boven een elastiekenband die je dubbel vouwt, haha lijkt precies een zwangerschapsbroek, zit ok erg lekker! hahah en die buikbanden, heb dr laatst één om gepast, toen dacht haaha neeee; voorlopig is dat nog niks! @ Kelien, zo deed ik het in het begin ook hoor! Vooral als er erg veel geschreven was, anders kon ik het ook niet bijhouden. Spannende tijd voor jullie! Duim voor je. Jaaa, dat gevraag, ik vind het soms wel erg brutaal van mensen hoor, maargoed het is vaak goed bedoeld. Wij zijn dit jaar 7 jaar samen en sinds wij zijn samen gaan wonen, kregen we de vraag ook steeds vaker. @ Lottie, jij ook gefeliciteerd met je mannetje! Jaaa dat is wel heel vreemd/moeilijk om je moeder (beide ouders trouwens, mijn vader is door zijn ziekte ook heel erg veranderd, qua persoonlijkheid dan), zo achteruit te zien gaan. Maar toch, het enige waar ik aan kan denken is; ze is er nog! Hmmm, je maakt me nu toch wel nieuwsgierig naar jou levensverhaal, misschien is nieuwsgierig wel het verkeerde woord. Maar je begrijpt vast wt ik bedoel. @ Blike, joeeehooe morgen ben je ook alweer 17 week. Gaaat snel. Vervelend die hoofdpijn! @ Sansky, owww dat slapen dat herken ik. Slaap ook slecht, lig geen uren wakker, maar 's ochtends om 7 uur al klaarwakker (meestl half zwetend, heel irritant) en toch wel zo'n 4 a 5 x per nacht wakker. Geen idee, hormonen? Meiden, kruip mijn bedje in. Morgen nog een ochtendje werken en dan weeeekkeeeennddd!
Ojaaaaa, vergeten. Vanavond onze kinderwagen opgehaald. Het is toch een Quinny geworden, toch via MP. Hij is echt nog zo goed als nieuw, heeft één kindje in gelegen. En het leuke was nog, we mochten de maxi-cosi gratis mee nemen. Was ook nog een Cabriofix (het duurdere model van de maxi-cosi). Dus wij weer blij. Hahha wel een apart gevoel trouwens, met die kinderwagen over straat
Rrianne, niet voor jou persoonlijk... maar ''gelukkig'' herken jij dat ook met dat slechte slapen! Ik denk ook idd door de hormonen.. ik heb geen andere verklaring ervoor .. Over buikbanden..... Ik zit nu al te POPELEN om ze aan te doen.... Maar het is nu nog veels te vroeg eigenlijk... Maar ik denk als ik even ver als jou ben, dat ik ze echt al aan heb! Of eerder.. hahaha Zo leuk!
Rrianne, leuk zeg.. een kinderwagen gekocht.. en wat fijn!!! Een gratis maxi-cosi erbij aardig! Quinny's zijn idd mooi!!! Ik heb ook 1tje gezien... een drie-wieler... mannetje vind dat stoer, hihi.. All, jullie raden nooit wat ik net heb gegeten Een flensje in de pan gevuld met roomijs en aardbeien-saus... hmmmmmmmm dat was smullen!
Lidl shiiiitttt vergeten te gaan gisteren hoop dat er nog wat over is kan t goed gbruiken! Mams succes met klussen dit weekend Rrianne ik snap je hoor maar is niet iets om op n openbaar forum te zetten Leuk n kinderwagen!! Zou zelf nooit een maxi cosi overnemen, omdat ze dit afraden. Als er n ongeluk(je) mee gebeurd is dan is hij niet meer veilig. Zou dus nog wel even navragen of er ooit iets mee gebeurd is
@rianne: leuk de Quiny...die wil ik ook graag hebben! lekker compact en ziet er leuk uit. @ sanksy: heeerlijk...daar kun je mij echt voor wakker maken @kelien: ook ik heb altijd gezegd voor mijn 25e. ben inmiddels 24....moet opschieten dus hihi Voor iedereen: fijne dag vandaag!
@ All, ja we zijn erg blij me de kinderwagen en helemaal als je dan nagaat hoeveel geld je hebt bespaard. @ Sansky, haha ja die buikbanden vind ze ook erg leuk, maar nee, ik wacht er toch echt nog ff mee. @ Lottie, ik begrijp het hoor. Geeft ook niks. Over de Maxi-cosi daar heb je idd gelijk in, zat ik ook al over na te denken. Maar aan de andere kant vind ik het ver gezocht, met een helm zeggen ze het ook, als je hem één x hebt laten vallen dan moet je ook al een nieuwe. Nouuu, heb mijn helm destijds zo vaak laten vallen...
@rianne ja hoor duidelijk verschil!! @lottie hoop dat ze nog wat hebben bij de lidl, welke maat heb je? kan kijken of zo bij mij nog wat hebben en evt naar je opsturen?? x
@lottie Denk niet dat er op positie kleding een grote run op is.. of wel weet het eig niet hoor hahah dus wie weet heb je geluk @Rrianne !! jaaaaa echt al een heel verschil mooi hoor @sansky nog een paar nachtjes slapen en dan heb de echo spannend weer ! (K)
Ik zag gister toevallig die broeken, buikbanden en shirts nog liggen bij de lidl! Hihi Je ziet echt goed verschil op de foto's!!! Leuk hoor!
hallo allemaal, ik heb een druk dagje, zal morgen even op mijn gemak bijlezen en reageren. maar wilde even zeggen dat ik last heb van krampen. ik voel het voornamelijk alleen links waar ik ook de eisprong gevoeld had en 5 dagen later weer krampjes links(d8 aan een innesteling?) maar nu heb ik het gevoel dat het ongi krampen zijn. nu maandag moet mijn NOD zijn. ik hoop dat de menstruatie wegblijft maar ik heb er een hard hoofd in
Hmm ff afwachten dus kelien wie weet... ik heb oook heel erge buikkrampen gehad (achteraf.. bedacht ik me dat.. omdat ik oudjaarsdag echt niet fit was... en buikpijn diarree.. ) ik duim heel erg met je mee @sellie Jaa echt goed super spul !! zit ook nog eens erg lekker ! @all Wat hebben jullie eig gekocht ben eig wel benieuwd of wel een beetje de zelfde smaak hebben
Kelien, spannend.... het klinkt allemaal veelbelovend... ook die menstruatiekrampen, die kunnen ook bij een zwangerschap horen! Rrianne, heel duidelijk verschil, leuk! Frysk, jaaaa spannend he!!!! Ik ben zo nieuwsgierig.....
All, wat dachten jullie hier van? Geen rauwmelkse zachte kaas eten: besmetting met listeriose kan een miskraam veroorzaken. Denk aan produkten als camembert, brie, of mozarella