@ Blike, die Mutsy transporter hebben wij ook nog over staan twijfelen, ziet er leuk uit en heeft een mooi prijsje. Hij is in veel winkels nu in de aanbieding, althans het model van 2010. Wat betreft de buikbanden, vind ze zo leuk. Kan niet wachten tot ik ze kan dragen, maar dan moet ik er idd wel echt een mooi buikje voor hebben.
Ja, het gaat hartstikke goed! Ik voel me top... De misselijkheid is weer wat minder geworden... en het slapen weer iets beter..
Goede morgen! Ik heb een heerlijk maar erg druk weekend gehad. We hebben een bankstel en twee stoelen van iemand overgekocht en het is echt prachtig! Echt leer dus dat is ideaal voor met onze katten en de toekomst hopelijk En zaterdag met een vriendin samen gegeten en tot laat gekletst. Ik heb trouwens afgelopen donderdag mijn eisprong weer gevoeld en we konden de verleiding niet weerstaan dus dit is toch officieel ronde 1. Mijn nod is 29 of 30 april. Hoe was jullie weekend?
Goeiemorgen dames !! @Blike Die gaan wij ook kopen ! ik vind um helemaal geweldig ! en inklapbaar is deze ook nog eens heel klein temaken ! lekker handig! wat fijn dat de broek lekker zit ik heb 2 spijkerbroeken die zitten ook geweldig. niet van de lidl hoor ! @lottie hahaha jij bent grappig ik zie je al staan bij de aldi maar zo ben ik al een keer op pad geweest voor iemand anders die vertelde me dat het idd ook bij de aldi was... en ik daar aangekomen hadden ze het niet:s bleek dat het ook de lidl was hoe gaat het nu met jou ? @sansky Wat fijn meid dat jeje wat beter begint tevoelen joehoeeee echo vandaaaaag ! en alweer 8 weken gaat goed ! veel suc6 en plezier vanmiddag bij de echo, moet werken dus lees het niet eerder als vanavond (K)
@sellie wij hebben ook een goed weekend gehad, moest zaterdag eerst nog even aan het werk tot 17:00 , daarna thuis komen en lekker op de bank gegaan zondag lekker wasjes draaien en buiten gehangen. en later even samen visje eten met raspatatje smaakte heerlijk haha Jij hebt het er idd ook lekker van genomen het weekend nou hartstikke leuk toch ! hihi je hebt dan rond mijn verjaardag je nod grappig haha
Sellie, spannend! Ik duim voor je Frysk, ik laat het zeker hier weten, en maakt niks uit, dat je het later leest, ik post het ws. ook iets later!
mmmmmm lekker een visje met patat! Heb ik nu ook zin in! hihi Leuk hoor dat geklets over kinderwagens. Zoeken jullie gewoon info op internet of hebben jullie je ook voorlaten lichten in een winkel ofzo? Nou dan hoop ik dat ik goed nieuws heb op je verjaardag Spannend Ssanky van je echo!!!! Ik heb vandaag de comp grootendeels wel aan en anders lees ik het vanavond.
Frysk haha jij snapt m vond t ook wel komisch achteraf! Hier gaat ie goed! Bij jou?? Sellie oehh spannend
@lottie hier ook alles goed Fijn dat het met jou ook goed gaat. is jou misselijkheid eig al helemaal over?? en drink je nu wel meer?? @kinderwagens Ik ben bij de babydump geweest en heb daar goed advies gekregen, achter de kinderwagen gelopen, en zelf ingeklapt en uitgeklapt... ging allemaal heeel soepel later weer eens wezen kijken en kwam steeds op de mutsy transporter uit...
Frysk ja misselijkheid is vrijwel over! Soms smorgens nog heel even als ik te lang sta en nog niet gegeten heb. Drinken doe k nog steeds te weinig eten gaat wel goed nu hopelijk kom ik nu niet ineens snel aan! Jij al aangekomen?
Kinderwagen toen laten adviseren in meerdere winkels en ben dolblij met m'n maxi cosi kinderwagen!! Super ding!
Sellie Spannend zeg, nu nog 2 weekjes afwachten of het raak is. Zullen 2 lange weken worden denk ik. Sansky Veel plezier vandaag bij de echo. All Ik ben vanmorgen heel vroeg al ongesteld geworden net na dat ik nog eens een test gedaan had. Pff had ik me die ook kunnen besparen als ik half uurtje gewacht had. Het is jammer dat het niet raak is maar ja we zaten ook pas in de eerste ronde. Eigenlijk wilde ik daar nog niet teveel van verwachten maar dat doe je stiekem toch. Ben wel heel blij dat ik na de pil gelijk een mooie ronde van 28 dagen had. Nu op naar de 2de ronde.
Jammer dat je ongesteld bent geworden! Wel fijn idd dat je een cyclus van 28 dagen hebt gehad. Hopelijk volgende maand meer geluk!
All, wij hebben onze 2e echo gehad!!! Helemaal geweldig .. Je zag echt al een beebje met stompjes, waar armpjes en beentjes komen! En een mooi snel kloppend hartje, helemaal super! Ze schat me nu op 8w6d , ben dus 6 dagen vooruit gezet hihi! Beebje was de vorige keer 4,6 mm en nu 20,4 mm Heb 5 mooie foto's en het op dvd laten zetten! Foto's volgen morgen of vanavond even want ik ben nu niet thuis! X
Sansky super nieuws!!! Bewoog ie ook? Dat kan namelijk al als je echt 8w6d bent!! Leuk! Laat jij ook gewoon je oude datum staan of niet? Ik wel. Wanneer mag je nu weer? Ben echt super blij voor je!
Jaaa toppie he!! En jaa hij/zij bewoog al echt! Net of ie aant dansen was, hihihi.. Ik weet niet.. ik denk dat ik mijn datum aan pas..
Leuk hè Houden ze nu deze termijn aan bij de gyn? Of gaan ze nog n keer meten? Jeetje 12 mei weer n echo? Wat apart zeg! Wanneer ga je verder bij de vk ipv gyn??