meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mbtc, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sellie6

sellie6 Actief lid

2 jan 2011
    236
    0
    0
    .
    .
    Ik voelde het vanmiddag zo trekken in mijn buik, misschien een beetje gekke omschrijving. Zou dat een innesteling kunnen zijn of verbeeld ik me nou gekke dingen?

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Nee is eerder je eisprong nog of de nawerking daarvan. Voor een innesteling is het nog te vroeg:)

3. sellie6

sellie6 Actief lid

2 jan 2011
    236
    0
    0
    .
    .
    Ik heb donderdag mijn eisprong gehad dus we zijn nu vier dagen verder.

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dan klopt je banner niet;). Maar 4 dagen is ook wel erg vroeg. Meestal is t tussen 5-9 dagen;). Vaak hoor je dag 6!
    Maar je weet maar nooit, als je ei stiekem sneller was:p. Wat ik weet is dat n innesteling meestal voelt als n soort kramp/steek. Maar veruit de meeste vrouwen merken er niks van.

5. sellie6

sellie6 Actief lid

2 jan 2011
    236
    0
    0
    .
    .
    Dan zal dit het niet geweest zijn idd. Maar mijn banner klopt wel want de eerste dag van de laatste menstruatie was 2 april. Maar ik denk wel dat ik deze maand een iets kortere cyclus heb.
    Ik voel mijn eisprong iedere maand (behalve vorige maand) heel duidelijk.

6. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Frysk, hmmmm klinkt lekker een visje met raspatat:D

@ Kelien, balen je toch ongesteld bent geworden! Op naar meer geluk in de volgende ronde.

@ Sansky, Super, dat je een mooie echo hebt gehad, ben erg benieuwd naar de foto's. Geeft dat een goed
    gevoel he? Je kindje zien spartelen en een kloppend hartje.

@ Sellie, eisprong en innestelling, heb er beide niks van gevoeld. Heb dus geen idee.

@ All, vanmiddag bij de VK geweest, had vanmorgen weer bloedverlies, maar dan ook zoveel, deze hoeveelheid
    was ik nog niet tegen gekomen. Dus maar gelijk gebeld, mocht direct langs komen.
    Met ons kindje lijkt alles goed te gaan, mooi kloppend hartje gehoord. Nu aan de eind van de dag is het bloedverlies
    zo goed als gestopt. Oorzaak is onbekend, maar het bloedverlies komt niet bij het kindje vandaan. Omdat
    de hoeveelheid zo groot is, dan zou het kindje niet overleven zeg maar.
    Mocht ik weer bloedverlies krijgen, kon ik gelijk weer bellen en dan mocht ik heen voor een echo.
    Nouu laten we het niet hopen, vind het maar niks. Wel ontzettend lieve mensen bij onze VK-praktijk.

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Maar er staat 12 dagen tot testen;). Als je ei 4 dagen terug was dan zou er 10 dagen tot testen moeten staan:) vandaar! Snappie?
    Ik voelde m'n eisprong vaak ook wel, erg handig:D

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Rrianne
    das schrikken! Gelukkig alle goed! Zal idd wel met je baarmoeder te maken hebben, gelukkig niet met t kindje:)!!! Was je erg bang? Zou me kapot schrikken denk ik!

9. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Ja, word er ontzettend onzeker van! Stond vanmorgen jankend naast mijn vriend zijn bed. Hoop echt dat dit de laatste x is geweest. VK zei; alles voelt goed, je groeit goed en er is een mooi hartje te horen. Na mijn idee gaat alles goed, maar toch begon ze over de evt. symptomen van een miskraam, die spoken nu toch steeds door mijn hoofd.
    Probeer zo positief mogelijk te blijven, heb al aardig wat bloedverlies gehad tijdens mijn zwangerschap, dus hou me zelf maar voor dat het bij mijn zwangerschap hoort.

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Rrianne
    kan ik me voorstellen! En als het hartje met meer dan 14 weken nog klopt dan is de kans echt heeeeel klein dat t mis gaat hoor!! Echt!! Lees je overal:)! Sommige vrouwen hebbn helaas veel bloedverlies tijdens de zwangerschap.. Sommige hebben t ook elke keer rond de periodes dat ze normaal ongesteld zouden worden.
    Hou je taai, het zit vast goed zoals de vk zei:) knuf

11. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Lottie, bedankt voor je gerustellende woorden, doet me echt goed! Dat wat je zegt over de periode rond je menstruatie heb ik aan gedacht, de laatste x dat ik bloedverlies had, was de vorige x dat we bij de VK waren 16 maart, dus ong. 4 week geleden. Laten we daar maar gewoon vanuit gaan!
    Hoe is het met jou? Ben je inmiddels een btje aan het idee gewend, dat het een jongetje wordt/is?

12. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @sansky

Wauw wat fijn voor jullie :D lekker actief beebje dus :D jeetje dan ben je ineens 6 dagen verder:D dat is wel fijn hihi

@Rrianne..

Brrr dat zal idd wel schrikken zijn ! maar idd je hebt het al vaker gehad, en zoals lottie ook al zei, het zal wel bij jou zwangerschap horen. en wat fijn dat ze bij de vk zoo lief voor je zijn. meid lekker genieten en hoop dat het bloeden toch snel stopt knuffie

13. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @lottie
    ik ben qua kilo's ook niet aangekomen, wel met buikomvang, zal morgen wel weer ff wegen hihi , wel fijn dat het bij jou vrijwel over is :) en dat het eten ook goed wil :D als er af en toe maar wat vocht in komt :D

@kelien
    Jammer dat je ongesteld bent geworden. op naar de volgende ronde ! lichaam zit soms raar in elkaar he.. net een test gedaan. en dan ongi worden.. net of de duivel er mee aan het spelen is Grr

14. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Thnx meiden :D erg bijzonder weer om te zien..
    Je ziet nu al zoveel vewrschil tussen de 2 echo's.. en deze is ook weer erg duidelijk..

Dvd net een paar keer bekeken, heel leuk!!! :D

15. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0

De precieze uitgerekende datum krijg ik met de volgende echo..
    12 Weken echo dus..

12 Mei alweer ja, gaaf he! Zo snel! :D
    Ik mocht even nadenken over wat ik wil..... ik denk dat ik bij de Gyn. blijf... het voelt zo goed... en ik hou niet echt van verandering :)

16. sellie6

sellie6 Actief lid

2 jan 2011
    236
    0
    0
    .
    .
    Rrianne wat rot al die onzekerheid! Maar je hoort (net wat Lottie zegt) vaker dat vrouwen regelmatig bloed verliezen. Je bent gelukkig wel fijn geholpen gelijk dat is wel zo prettig. Je kindje is ok dus probeer je weer wat zekerder te voelen. Ik duim voor je dat dit de laatste keer vloeien is!

17. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @sansky

je moet zelf doen wat goed voelt toch? en het maakt verder ook niet uit of je nou bij de gyn bent of bij een Vk .. misschien dat je bij de gyn wel wat vaker een echo krijgt?

Waaauw wat leuk een dvd ervan :D echt gaaaaaf !!

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sansky
    ah okee;) 12 weken echo's worden namelijk tussen 8 en 12 weken gedaan;). Heb je er een extra:D! Jij hebt een hele vreemde
    maar aardige gyn haha:p. Normaal mag je in jouw situatie echt niet bij n gyn blijven!! Maar je kan dan ook niet meer thuis bevallen denk ik?? Meeste mensen gaan liever naar een vk dan gyn las ik op zp. Heb zelf geen idee;). Doe wat goed voelt:)

Rrianne
    graag gedaan:D! Hier gaat ie goed hoor;). Ben nog niet helemaal gewend, omdat iedereen hier op t forum zowat meisje blijft roepen bij mijn echo's! En die man keek alleen vd zijkant en dat is echt heel ongebruikelijk!! Dus ik wacht de 20 weken echo af:)

Frysk
    toch vond ik geen trek hebben fijner:) aankomen vind ik niks;). Maar ja. De vk zei wel dat ik echt meer moet drinken, dat t heel belangrijk is. Ik doe wel m'n best, maar moet nog beter opletten:p

19. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    All, met trots presenteer ik hier mijn mooie echo's :D

20. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Nr. 2

Deel Deze Pagina