Waaauw wat een foto model !!! ziet er mooi uit sans ! Prachtig wij hebben het hartje vandaag mogen horen ! wat een mooi iets !! zwom lekker in het rond zei de vk ! ben weer helemaal gerust !!
Sansky mooi echo's! Geweldig om te zien hè!? Helemaal van jullie saampjes! Frysk gaaf hè het hartje!! Net een galopperend paardje! Fijn dat alles goed is!
Lottie, jaa echt gaaf!! Helemaal van ons 2tjes ja! Frysk, geweldig he! Ik kreeg bijna een opvlieger, hahaha... Had het opeens bloedheet! Jeej, wat mooi het hartje gehoord.. Ben je zo vroeg al daar geweest dan? Wat fijn voor jullie! Ik heb dat toen bij de kleine van mijn zus ook gehoord, idd net een galopperend paardje Lottie haha
Morning ladies!! @sellie, ik heb vooral op het internet gekeken, ga me nog wel laten voorlichten in de winkel hoor... maar heb eigenlijk mijn zinnen al op die kinderwagen gezet @kelien, balen idd van je ongesteldheid! Maar je mag superblij zijn met een eerste cyclus van 28 dagen!!! @sansky, wat fijn dat alles goed was meid!! Prachtige echo's! @lottie, wanneer heb jij de 20-weken echo? @Rrianne, ooh meid wat zal dat schrikken zijn!! Gelukkig was alles goed met jullie baby! Hopenlijk gebeurd het niet weer! @frysk, jaaah dat vond ik ook zoo gaaf! om het hartje te horen Werdt vannacht wakker met verschrikkelijke buikpijn... lag plat op mijn buik... vrees dus dat ik dit voortaan niet meer kan doen, de buikpijn trekt nu gelukkig iets weg. Verder begin ik de laatste dagen wat last te krijgen van mijn schaambeen.. wat dit nu weer is? Ohja, er is nog een andere typische zwangerschapskwaal bij me aangekomen, aambeien vreselijk... heb ik dat weer...
@blike. oewh jakkes ! wel fijn dat het nu wat weg trekt.. beetje rustig aan doen ! en idd probeer even op niet meer op je buik te liggen..aambeien Arme schat !! hoor je idd vaker met zwangerschap.. Sterkte ermee ! Knuffie !
Blike, dank je En... arme jij aambeien zijn echt vervelend! Hopelijk zijn ze snel weg! En probeer niet meer op je buik te liggen.....
Blike 2 mei heb ik m om 8:30 Jij 5 mei zie ik Die buikpijn zal waarschijnlijk door n verkeerde beweging komen. Kan heel heftig zijn! Je mag nl gewoon op je buik blijvn liggen tot die teveel in de weg zit pijn in m'n schaambeen had ik vorige keer ook na 20 weken en nu al vanaf 8 weken! Heeft met je bekken te maken. Moet je zo min mogelijk met je benen over elkaar zitten en niet hangen op 1 been enz. Niks ernstigs! Hè bah aambeien balen!
Dank je wel! Nou, al een heel verschil met de vorige echo, hoor.. dat zeker! Maar is wel nog klein ja, hihi...
All, heb van CZ een leuk fotolijstje gekregen, waar ik mijn echo's in kan doen, om ze aan anderen te laten zien.. Of ik kan hem gebruiken voor neer te zetten, echt leuk
@ All, Meiden bedankt voor jullie steun! Wat is het zwangerschapsforum toch fijn. Zit vandaag alweer stukken beter in me vel, vanmorgen nog ff spannend toen ik naar de wc ging, maar niks van bloedverlies tegen gekomen vandaag. Buikje was vandaag mooi rond, daar heb ik echt van genoten, zat er steeds stiekem naar te kijken hahaha. @ Lottie, nog steeds een stukje spanning en twijfel dus. Ben erg benieuwd, en loop je al met trots je buikje te showen? Hoeveel ben je tijdens je vorige zwangerschap aangekomen? Helpt een flesje drinken bij je hebben ook niet? Op deze manier kom ik het best aan mijn vocht. Vooral tijdens het werk. @ Sansky, mooi echo-foto's. @ Frysk, hihih leuk he dat hartje! Was voor mij ook direct weer een stukje bevestiging. Zo'n fijn gevoel. @ Blike, wat vervelend van die buikpijn. Heb ook met vlagen, maar met name als ik in rust ben, het is bij mij vaak wel snel weer over. En die aambeien, vreselijk! Hoop dat die hier bespaard zijn en bij jou gauw weer over gaan.
hoi meiden! @kelien: balen dat je ongesteld bent geworden. Maar wel een hele mooie cyclus! Op naar de volgende ronde! @rianne: wat vervelend van het bloedverlies. Kan me goed voorstellen dat je daar erg van schrikt! Gelukkig is het gestopt! @sanksy: wauwiee wat een mooie echo! @blike: wat naar van je buikpijn en de aambeien! hoop dat het snel beter gaat! @frysk: wat leuk dat jullie het hartje hebben gehoord! Lijkt me erg mooi en ook weer even een teken dat jullie kleine het naar z'n zin heeft daarbinnen. @all: Drukke dag gehad op het werk. Morgen gelukkig een dagje vrij...lekker met dit weer!
@Rrianne Wat fijn dat je geen bloedverlies meer hebt gehad! hopelijk blijft het zo lekker showen met die buik ik had vandaag de Felicitas opgehaald bij de etos ik mooi met die doos door de stad lopen heerlijk jaaaa wat een ervaring het hartje voor het eerst horen geweldig ! dacht idd ook meteen kijk nu weet ik weer dat het goed zit @ladys1987 het was idd heel erg mooi oeeeh lekker dat je vandaag lekker vrij bent geniet er maar lekker van ! ik kon nog wel een vrij dagje gebruiken maar helaas moet weer aan het werk ! volgende week ben ik wat meer vrij hopelijk dan ook zulk prachtig weer ! @all Fijn dag allemaal !! geniet er maar lekker van !
Rrianne goedzo, lekker genieten!! Vorige zwangerschap kwam ik tot 20 weken amper aan en daarna veel! Hoor je vaak. Was ook veel vocht aan het einde zei de vk. Uiteindelijk zat ik op 18kg was normaal zeiden ze omdat ik van mezelf slank was.. Hoop nu op minder haha all fijne dag..
@ Ladies1987, heerlijk geniet van je vrije dagje. Ik doe gezellig met je mee, nu even wakker worden met mijn laptopje op bed. Wat een genot. @ Frysk, felicitas van de Etos, die ken ik nog niet. Ga zo ff kijken. Heb al wel de blije doos van de Prenetal aangevraagd. Zijn er nog meer leuke actie's? hihi het is nog maar een klein bolletje, maar vanaf de bovenkant lijkt het voor mezelf al heel wat. @ Lottie, ik ben nu van 56 naar 58 kilo gegaan. Ben erg benieuwd hoeveel er uiteindelijk aan komt. Ben je alle 18 kilo's naar je zwangerschap wel weer makkelijk kwijt geraakt? Ik zag gister een klant op het werk, is 6 week geleden bevallen van haar tweede kindje en die heeft nog een buik!. Jeetje, als ik niet beter wist dacht ik dat ze weer 30 week zwanger was. Fijne dag allemaal. Heerlijk toch dit weer.
Rrianne Heb er zeker een jaar over gedaan om het meeste weer kwijt te raken. En de laatste 4kg's ben ik tijdens deze zwangeschap kwijt geraakt haha. Hoe lang ben je? Ja, je kan nog heel lang een buik houden. Had ik ook! Echt niet leuk...maar ik had ook wel een erg grote buikt, dus dat trekt niet zomaar weg helaas..