@sellie, aambeien? denk dat je iemand anders voor je hebt. gelukkig heb ik er geen last van! @all geniet van de dag! wat een heerlijk weertje toch weer! zijn er nog mensen morgen lekker vrij? leuke plannen voor de pasen?? x
Mbtc & Lottie, hier niet echt plannen voor de pasen, nee... Ik denk, nu ik er zo over nadenk... dat ik wel lekker uitgebreid ga lunchen met m'n mannetje en zijn zoontje, die komt het weekend weer.. Heerlijk toch? Lekker uitgebreid de tafel dekken, gezellig! Maar verder, nee geen plannen... Jullie wel?
Sansky Vind het knap dat je dat doet hoor Kan me nooit zetten tot zulke dingen. En aangezien ik niet weet of we hier nog lang wonen....heb ik helemaal geen zin meer. En bukken doet zeer, dus ik laat het wel ff lekker Hoe oud is het zoontje van je man eigenlijk?
Okee... jaa ik ben ook wel een poets-fiemeltje..... wil wel alles schoon houden etc... Maar niet te! Als bukken zeer doet, is dat niet fijn nee... En biedt niemand zich aan om je te helpen daarbij? Of het voor je te doen? Hij is 5, wordt in Sept. 6
Er woont hier niemand in de buurt die ik ken...geen familie enzo...En ik ben sowieso ook niet iemand die snel om hulp vraagt. Maar het is niet vies ofzo hoor haha Ohh grote knul dus al Kan je goed met m overweg?
Oh ja dat klopt, dat zei je al! Oooo ik d8 al dat het erg smerig was! HAHAHA grapje he!!! Jaa, ik kan wel goed met hem overweg.. Het blijft alleen toch lastig, omdat het niet mijn kind is... En in sommige situaties reageer je dan toch anders... Hij luistert iig goed naar me! En dat hoort ook zo..
Ja joh, de schimmeltjes lopen in de kastjes Gezellig toch hihi. Ja dat is ook moeilijk. Ik pb je even
All, was me toch misselijk net ineens..... Zat de was te vouwen, en toen heb ik voor het eerst in mijn zwangerschap gespuugd! Bleehhhh..
Hallo allemaal. ! Oeh jakkie sansky ! maar het hoort erbij.. ik kokhals alleen maar komt nooit was uit ! verder eig nergens last van ! @blike hoe gaat het met jou ? alweer 18 weken wat gaat de tijd toch snel he ! @lottie Haaai poppie en hoe is het met jou? jij hebt dus je eigen champignon kweekje in je kastjes haha altijd handig.. zijn heeeel gezond.. Al lust ik ze nie iets meer als een week dan krijgen jullie de 20 weken echo whoeiii !
@ Blike, Jippie, alweer 18 week! Dat is trouwens wel een slim idee van dat lijstje! @ Sansky, balen dat overgeven. Ik heb het tot nu toe ook één x gehad, dus hopen dat het bij jou ook hier bij blijft. Ben nog weinig misselijk gelukkig, dus het gaat echt over, hihi. @ All, wij hebben een gezellig paasontbijt bij schoonfamilie hahha, maandag een lekker dagje voor onszelf. Heerlijk lekker niks! Die ongelovelijke 'rot-kat' van mij pakt me net weer flink, het is zo'n lieverd. Maar om één of andere reden heeft hij af en toe de neiging om me aan te vallen als ik hem aai (en hij zelf om aandacht vraagt). Blike, jij bent toch Dierenartsassistente? Heb jij enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Nu ook weer, m'n hele arm zit onder de krabben en zelfs twee plekjes tot bloedends aan toe, grrrr!
Wij gaan misschien met de pasen even naar de baby dump die zijn namelijk ook open, ! en zondag lekker samen eten denk ik lekker relaxt dus ! moet vandaag en morgen nog werken pfff paas drukte waaaaaa!
Sansky ah vervelend! Misschien was het eenmalig ik vond t nooit erg eigenlijk. In het begin was ik zelfs blij, voelde ik me meer zwanger (vorige zwangerschap). En later was t vooral dat t opluchte als ik t kwijt was! Bij jou niet? Frysk 16 weken!!! Woehoe! Hihi handig toch die champigon voorraad!? Heb alle soorten! Ja bijna 20 weken echo! Spannend hoe issie met jou? Haha wij wilden ook naar babydump met Pasen! Toevallig! Alleen zijn ze hier niet op zondag open. Maandag geloof ik wel. Rrianne klinkt gezellig jouw Pasen all ik moet weg! Fijn weekend alvast!