meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mbtc, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @lottie

hahhaha ja dat is idd weer erg toevallig :D hier in de buurt ook maandag ... meeste is zondag dicht en maandag open :D we gaan vast niet naar de zelfde dump :p

2. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Lottie, Leuk leuk, bijna de 20-week echo! Daar kijk ik ook erg naar uit. Ondanks dat ik me enorm belabberd voelde door de misselijkheid, vond ik het ook wel een fijn gevoel. Moest er niet aan denken gewoon helemaal neit misselijk te zijn, dan zat ik volgens mij iedere dag in onzekerheid (ben al zo'n twijfelkont, hahah). Bedoel het is allemaal al zo onwerkelijk.

@ Lottie en Frysk, leuk naar de babydump:D. Wil iedere dag wel tussen al die babyspulletjes snuffelen, haha

3. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hee allemaal,

@Rrianne, oeff dat is vervelend, vooral van die katten die je zomaar aanvallen :S Je zou feliway kunnen proberen, dit steek je in het stopcontact, hier zitten natuurlijke feromonen in waar je kat wat relaxter van wordt (niet sloom ofzo hoor) maar ben toch bang dat dit misschien niet genoeg is. Heeft je kat dit altijd al gedaan? of sinds kort?
    Pas trouwens wel op met kattenkrabben en zwanger zijn hoor meid! Spreek uit ervaring!!!

@Frysk, jij ook alweer 16 weken! :D onze week verspringt allebei op vrijdag!

@lottie, al bijna de 20 weken echo hé? vind je het spannend? ik wel!!!

Ga volgende week denk ik even een babykamer bestellen. Wij nemen de Miami van interbaby bij de babydump.

4. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Blike, ja onze kat heeft dit altijd gedaan. Het leek minder te worden, totdat ik hem 3 week geleden heb laten castreren, begint het weer vanaf voor af aan. Jaa, ben er ook niet zo weg van. Vandaag ook weer tot bloedends toe, maar het moet toch een diepe wond zijn voordat de kans groot is dat j heen moet voor een tetanus prik.
    Babykamer, leuk, Miami is erg mooi. Vind hem in het hoogglans ook erg leuk! Denver vind ik zelf ook erg leuk. Mar hou toch ook erg van wit. Nemen jullie ook die hanglegkast?

De 20-weken echo lijkt me ook enorm spannend, maar kijk er ook erg naar uit.

5. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Lottie, 20 weken echo! Leuk!!! Nog even :D

Blike, heb net ff gespiekt, mooi kamertje hoor, ''miami'' :) is dat hoogglans?

Rrianne, gezellig pasen bij jou ;) hihi..

6. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Lottie, ik moet zeggen.... voelde me erna heel erg opgelucht, heb ik nog nooit gehad na het spugen, nu dus wel! Voelde me ineens kip-lekker en heb toen nog 2 sneetjes brood gegeten met smaak hahaha :D

7. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @blike

jaa alweer 16 wken ! zit dus precies 2 weken tussen ons :D grappig !!

@lottie

ik ben de angelsound besteld ! hoop dat het allemaal goed komt ! kom ik er via de mail ineens achter dat ik de verkeerde postcode heb ingevuld daar !! zooo stom. heb een mailtje naar hun gedaan..

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @Rrianne, hmm dan ben ik bang dat je, als je er echt iets aan wil doen bij een gedragsdeskundige uitkomt.. Vond inderdaad de denver ook erg leuk. Wij nemen inderdaad ook de hang/legkast

@sansky, nee, geen hoogglans. maar mat :)

@frysk, cool, die angelsound!!

Ben lekker vroeg wakker vandaag, vriendlief slaapt nog. Ga hem een ontbijtje op bed brengen.. moet hij nog wel ff tien minuten blijven liggen, croisantjes zitten in de oven...

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Meiden, kom ff snel hoi zeggen!
    We zijn druk bezig in de tuin, heerlijk in het zonnetje.
    Geniet van het mooie weer en fijne paasdagen!!

10. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @blike

jaaa vind het ook wel gaaf idd :D lottie heeft er ook 1 ! dus wou ook 1 hebben hahaha :D krijg um op mijn verjaardag :p zelf ff bestellen... maar dat maakt nie uit;)

11. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Moest vandaag even langs mijn werk. Even wat spulletjes brengen voor de paasshow. Dus toen gelijk maar even met mijn vriend een echo gemaakt :D zoo leuk!!

12. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    hhhaha dat is wel heel erg handig :D wou dat ik dat kon !!!!

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    20 weken echo
    is meer spannend dan leuk hoor:);)! Het blijft medisch, ze checken echt elk lichaamsdeel! Ben benieuwd!

Frysk
    leuk!! Baal je alleen niet dat je m dan pas zo laat hebt? Ik gebruik m nu nog af en toe en dan met water omdat ik de kleine heel makkelijk kan horen. Hoef ik die vieze gel niet op m'n buik te doen:p geniet ervan samen, van t luisteren:D

schoppen
    wauw die kleine is sterk! Ondanks dat de placenta voor ligt zie je zelfs m'n buik al bewegen als ie schopt:$! echt leuk:D

Blike
    niet eens stiekem gespiekt of het een jongen of meisje is:p? Heb jij n echofoto van de zijkant tussen 12-14 weken??? Dan kan ik t misschien al zien;)

14. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @lottie

nee baal niet hoor:D krijg um nu als nog haha :D ben heel erg benieuwd :) maar ja eerst maar afwachten,wanneer die binnen is :S

15. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @lottie

wauw wat cooool !!! had je dat met m ook dat het zo duidelijk was enzo? of komt dat echt omdat dit je 2e zwangerschap is??

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Frysk
    ohh gelukkig maakt het je niet uit:D je kan m altijd in n eventuele volgende zwangerschap weer gebruiken!

Ik voelde wel plopjes toen, maar van buitenaf zag en voelde je nog niks toen:)! Volgens mij waren de schopjes toen ook echt nog niet zo sterk! Echt lief:D

17. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    lijkt me idd ook heel gaaf als ik het ga ontdekken ! vaak denk je in het begin nog ach zullen mn darmen wel zijn :p hoop dat ik ook snel een signaal mag ontvangen van kleine bubbie

18. sellie6

sellie6 Actief lid

2 jan 2011
    236
    0
    0
    .
    .
    Goede morgen!
    Ik moet even weer bij gaan lezen hoor! We hebben een enorm drukke week gehad en ben amper bij de computer geweest. Fijne paasdagen!! Ik wacht nog steeds op mijn nod. Nog vier dagen wachten dus het schiet nu eindelijk een beetje op. Heb de afgelopen dagen en enorme pijn aan mijn borsten en tepels gehad. Ik kon mijn bh amper aan maar nu is het weer iets minder geworden. Verder ben ik erg moe al een week maar dat kan net zo goed komen door de drukte op werk en thuis. We gaan het wel zien maar ik denk van niet.

19. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @sellie

haha ja je bent zo een paar pagina's verder he :p

ben heel erg benieuwd. maar ja zulke symth. had ik ook vaak als ik ongi moest worden... maar geen mens gelijk natuurlijk ! duim vrolijk met je mee :D
    heb je nu even een paar dagen lekker vrij? of gaat de drukte gewoon door!?

Jullie ook fijne paasdagen !

20. sellie6

sellie6 Actief lid

2 jan 2011
    236
    0
    0
    .
    .
    Fryskfamke22: Leuk zo'n angelsound!!! Veel plezier morgen bij de babydump

Lottie: Leuk hoor dat hij zo duidelijk schopt! Doet het geen zeer? Het is zo'n gek idee dat iets van binnen uit tegen je buik schopt. hihi sorry
    Ook veel plezier bij de babydump.

blike1987: Hihi ideaal dat ze een echoapparaat op het werk hebt!

Sansky: Hopelijk blijft het bij één keer spugen!

Rrianne: Bale van je kat! veel plezier bij je paas ontbijt!

Ver heb ik nog even niet terug gelezen. Sorry als ik iemand vergeet!
    Fijne dagen allemaal!

Deel Deze Pagina