Hihi dat vind ik ook leuk om te kijken (al erger ik me vaak dood) maar ik kijk het altijd op uitzending gemist...
Shit tienermamas! Wil ik ook zien maar is pas 1x gelukt! Denk er nooit aan! Heb t nu aan maar is zeker bijna afgelopen!?
Goedemorgen dames, hoe was de nachtrust ? Ik sta op met spierpijn in mn arm, geen idee waar het van komt maar het is er toch echt. Word helemaal gek van al die mankementen de laatste weken. Kan me niet voorstellen dat alles ontpillen is , waarschijnlijk gewoon protest tegen dat het winter gaat worden. Vandaag weinig bijzonderheden, morgen vrij en met vriendlief naar het ziekenhuis, voor de uitslag ( slechte knie ) hopelijk word het geen operatie want dan zit ik een paar weken met een man thuis die niet mag lopen en dan is het feest hoor ( not )
@lottie. tienermoeders komt elke dinsdag avond rond half 12 maar wij hebben zn speciaal bakje kan je programma´s opnemen , dus neem het mooi op @BB ja heb ik bij sommige ook wel hoor.. pfff @all zometeen weer werken, heb echt totaal geen zin bah bah het zal helaas wel ff moeten als ik er 1 keer ben is het ook goed.. Fijne dag meiden!
Goeiemorgen chantal jij bent ook al vroeg uit de veren! ook weer werken Hoop dat het allemaal mee gaat vallen met zijn knie mannen kunnen al van die piepkonten zijn als ze wat hebben zou niet weten waar je ineens spierpijn van hebt geen idee wat jij doet in je slaap hahah sterkte
Hahaha ja wat doe ik eigenlijk in mn slaap haha Vroeg uit de veren ja helaas elke dag. Vriendlief gaat om half 7 richting werk dan ga ik rustig wakker worden met een ontbijtje en om 8.15 zelf naar het werk ben dan ook dol op weekenden waarin ik heerlijk kan uitslapen. wat ga ik dat missen zodra er een beeb is
hier ook weer net aan het werk bah... bed lag zo lekker vanochtend.. @ chantal hoop dat het allemaal mee valt met de knie want inderdaad als mannen tusse haakjes ziek zijn... wat zijn ze dan toch irritant. En ze verwachten van de vrouw altijd maar dat ie zo doorgaat als ze ziek is. ik heb gister denk ik mijn ei gehad of ere gister weet het niet goed goed eigenlijk, verder nog geen kwaaltjes die zullen aankomend weekend wel weer komen, zweten, buikpijn en moe
Gaaaap!! Slechte nachtrust gehad. Om 1:30 sliep k nog niet! En werd steed wakker, dus bijna niet geslapen. Maar heb gedaan wat jullie zeiden Chantal je zal verkeerd hebben gelegen ofzo!
Zieke man wij zijn al bijna 7,5 jaar samen maar hij is pas 1x ziek thuis gebleven!!! Als hij n beetje niet lekker is dan gaat hij gewoon werken. Die van mij is wat dat betreft juist n bikkel en zeurt helemaal niet echt heel prettig!!
@Lottie fijn is dat he. de mijne blijft gelukkig ook nooit ziek thuis. Helaas ook nadelen, nu heeft ie al maanden met een knie blessure gelopen en word er waarschijnlijk wat kraakbeen verwijderd. Dus dan is het een maand thuis! Volgens mij ren ik gillend weg hahaha dus hopen dat het allemaal meevalt morgen. Ben @work maar er is geen werk vannacht een computer storing geweest dus ze kunnen niets aan. Of we ons nog een paar uur kunnen vermaken met ''ander werk of iets nuttigs'' DIT is nu dus even werk lol
Chantal herkenbaar! Mijne heeft zelfs al een paar jaar pijn aan z'n knie. Soms heel erg. Hij heeft een keer n verwijsbrief gekregen voor het zh, maar is nooit gegaan. Das soms idd wat minder handig sterkte als hij n maand thuis is hahaha hè bah wat naar dat er geen werk is
LOTTIEJ: HAD JE ONS OPROEPJE VOOR JE PARFUM GEZIEN? chantal: Succes dan met je mannetje die van mij was vorige week 1 dag thuis nou ja1.5 net toen ik ook thuis was. Vind het wel gezellig maar heb m wel gezegd dat IK ook altijd rugpijn heb en hij van mij verwacht dat ik door ga, dus omdat hij met rugpijn thuis zat hij niet ineens NIKS meer kon doen.... @ALL: net onder de douche voelde ik een pijnlijk plekje net boven me vagina recht onder de lijn van me navel... Volgens mij zei mijn dokter toen dat daar de baarmoeder zit...(hoop dat je tsnapt haha) maar daar zit een soort knobbeltje en doet zeer.... zal het iets ergs zijn?? Ik zelf wil afwachten maar dadelijk is het iets "engs"
@bb ja wat is wijsheid? je kan altijd de assistente bellen en vragen wat zij denken. tja mannen soms zijn ze zo zielig. ik zeg wel eens tegen mijn man joh als jij ongesteld zou zijn dan bleef je 2 weken thuis. 1 week omdat je zo'n last heb van alles en 1 week om weer bij te komen. als hij zich niet goed voelt gaat hij wel werken maar dan hoor je achteraf nou ik voelde me echt niet goed. buikpijn hoofdpijn. dan denk ik watje! ik heb al jaren pijn in mijn schouder en zeur er ook niet zo veel over. tenzij de pijn echt niet te harden is! heb me vanmorgen verslapen dus morgen ochtend pas testen. heb zo raar gedroomd ook.over kindjes die later mijn neefjes en nichtjes bleken te zijn terwijl ik wel lag te bevallen....vaag. mn man zei gister tegen mij, waren je tepels altijd al zo groot of ligt het nu aan mij? en wat heb je gedaan je heb 2 blauwe plekken op je borsten??? ik heb werkelijk geen idee hoe die daar komen..... x
jaaa mbtc dat lijkt veel op een zwangerschapje maar we zullen nog niet te veel hopen morgen die test maar eens afwachten, spannend hoor. @ Bezigbijtje , heb geen idee wat het kan zijn ?? nooit van gehoort van iets op die plek van knobbeltje. Ik zou toch even naar de huisarts bellen voor info. dan kun je nog altijd beslissen of je een afspraak maakt of het nog even aankijkt
@bezigbijtje en 8 chantal8, ja het zou zou kunnen zijn. maar ik zei gister avond tegen mn man ik ga nu niets zeggen en niets denken ik wacht nog maar even af. niet wetende dat ik vanmorgen zo in coma lag toen hij naar zn werk ging, kreeg daarstraks een smsje. ik kan wel alleen een test doen maar dan weten we nog niets moest er wel om lachen! x
@ mbtc.. zo spannend.. nou morgen maar een test doen inderdaad... Laat je het ons wel gelijk weten! Whahaha nee dat gaat niet een man een test laten doen.. was alles maar zo makkelijk dat je kon kiezen wie van de 2 zwanger wordt haha. Nou ik zou het niet willen missen hoor. @ BB ik zou het nog heel even afwachten heb je het over een paar dagen nog... dan zou ik even bellen.. Jij kan ook al bijna testen he?
Bezigbijtje: Waar had je een oproepje geplaatst? Op de site zelf bedoel je of niet? Zo ja, die is al geaccepteerd dan! Het is echt zo gaaf die make-up en parfum! Het loopt zo goed, had ik niet verwacht. Maar iedereen verteld het aan elkaar door. Heb vanavond een party en 12 december weer. Zo gezellie! Je baarmoeder zit nu nog onder je schaambeen. Dus als je iets voelt moet het heeeeeeel laag zijn als het met je bm te maken heeft. Wat voor bultje is het? Is het bobbelig of glad? mbtc Maar als je je hebt verslapen dan kan je toch gewoon testen??? Blijft ochtendurine Of moest je weg?
eerste pendel berichtje terug gehad, volgens de pendel mag het nog even duren helaas maargoed het kan anders lopen