meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mbtc, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Frysk
    ja dat kan wel! Bij n eerste begint t meestal na 14 weken echt te groeien:). Bij mij zag je toen ook elke week licht (soms groot) verschil:) Leuk is dat hè:)

oudste
    nee ben ik:D dacht ik! Ben van januari hihi

2. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Ow hihi, niet goed opgelet.
    Ben benieuwd of mijn buik nu ook echt begint te groeien, zie wel wat verschil af en toe, maar nog niet enorm.

@ Frysk, jep alweer 16 week, gaat nu best snel. Maar als ik er aan denk dat ons wondertje pas in Oktober komt, dan lijkt het toch ook wel weer erg langzaam te gaan hihi.

Vandaag koninginnedag gevierd met vrieden was erg gezellig. De raarste mensen kwamen naar me toe om me te feliciteren met mijn zwangerschap. Dan denk ik echt; huh, hoe weten die mensen dat? Hot news geloof ik;). Jullie ook een leuke dag gehad?

3. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    @sellie
    ik ben heel benieuwd naar je test van vandaag.

@all
    vandaag zijn de krampen weer begonnen van een naderende eisprong. vorige maand voelde ik de krampen heel duidelijk links. maar voel het nu aan beide kanten. ik heb heel erg het gevoel dat er deze maand 2 eitjes gaan springen. ik was wel gelijk een beetje in paniek zo van dan moeten we alles dubbel kopen en dalijk hebben 2 babys tegelijk honger als je alleen thuis bent. haha mijn vriend heeft me een beetje gerust gesteld en zei we zien het wel misschien is het er dalijk toch maar 1. en wie zegt dat ik uberhaupt deze maand zwanger word. en word ik wel zwanger en worden het er 2 is toch ook leuk zei die. pff nog maar even afwachten dan.

4. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Hellow :)

Frysk & Rrianne, jaa leuk he! Ik hoop dat ie snel binnen is.... ;)
    Heb ik hem iig al!

Lottie, aaaaaaaaaaaaaah wat een scheet! Wat een dotje, zo lief!!! En die 2 tandjes, hahaha geweldig! :D

All, vandaag naar de Oranjemarkt geweest hier..... hartstikke leuk...
    Nog een leuk jurkje gekocht en een broek...!
    Heel losjes uiteraard, dan pas ik er nog lang in, hihihi...

Gister ben ik met mannetje naar de winkel geweest, en hebben we al muurverf gehaald haha, heb 1 speciale kleur gepakt voor op het hout, 1 kant van het kamertje is hout :$ en 1 kleur laten mengen... die is echt gaaf geworden!!!!

Heb de woningbouwvereniging gebeld voor te komen stucen, of hoe schrijf ik dat :p..... die zal begin komende week wel langs komen voor even te kijken...
    Is echt hard nodig!
    Anders ziet het niet uit straks!

5. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    hoi meiden!
    @lottie: ook de laatste foto van je mannetje is een plaatje! Hij ziet er lief uit en zo schattig met die tandjes.

@sellie: Zolang er nog geen bloed is bloed is...blijft het spannend! ik duim voor je dat het een knaltest is!

@sanksy: je bent lekker aan het shoppen! ;) leuk zo'n angelsound en vandaag een leuke jurk en broek.

@kelien: Is wel prettig als je voelt wanneer je ei eraan komt (of 2;)) Klus ze!

@rianne: wel erg leuk dat veel mensen je feliciteren met je zwangerschap. Het is en blijft ook iets bijzonders. De weken gaan best hard he...alweer 16 weken!
    En Fryske alweer 17 weken! jullie zitten allemaal lekker kort op elkaar..gezellie!

@all: sorry als ik iemand vergeet hoor (is niet bewust).
    Vandaag op de vrijmarkt met mijn kleine nichtje (3) gestaan. Ze heeft voor 60 euro verkocht!kan ze toch weer wat leuks voor kopen. Verder rustig aan gedaan.
    Jullie ook een leuke dag gehad?

6. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Ladys, leuk hoor zo'n kleintje van 3...
    Zo goed zeg, kan ze ook gaan shoppen hihihi..:D

7. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    haha ja! Vind ze ook leuk om te doen...een echt meisje! En het moet altijd ROZE zijn. kan zo genieten van mijn nichtjes/neefje pff dan kriebelt het vreselijk bij ons.:D

8. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ladys.
    aan de ene kant wel fijn om te weten inderdaad wanneer mijn ei is.
    maar voel al 2-3 dagen van te voren krampjes en doet met de sex ook wel beetje pijn dus dat is wel meer minder eraan.

9. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Ik ben ook in 1987 Geboren :D

we zijn bezig met de 1e ronde ;) voor de Beebie

10. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Welkom gesina :D

suc6 :D

@sansky

Wat leuk zeg :D ik ben helemaal geen type om op mzn markt te zitten ! maar jeetje 60 euro ! knap gedaan :D ik heb geen kleding gekocht:p voor het eerst in jaren ! :p

@ladys
    jaaa alweer 17 weken ! die 20 weken echo komt steeds dichter bij !

@lottie

Aaaaaaaah wat een scheetje :D kan ook niet anders met zn mama als jou :D

@kelien

pijn hebben is idd minder.. maar is dat dan elke keer zo? maar wel een fijn idee dat je precies weeet wanneer je ei er aan komt.. was bij mij gissen :p

11. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    gesina welkom hier.

@fryskfamke
    ja de krampjes beginnen 2-3 dagen voor de eisprong en dan doet het ook pijn met sex als na de eisprong de pijn weg is is het ook met de sex weg. mijn vriend moet dan gewoon niet helemaal doorsteken (sorry voor details) dan is het nog enigszins te doen. dus ik kan niet liegen over wanneer mijn eisprong is. mijn vriend weet dat gewoon en kwam vrijdag zelfs eerder uit zijn werk omdat ik weer vruchtbaar zou zijn.

12. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @kelien

hahha ja hoeft er toch ook niet om te liegen :p grappig dat jou mannetje dat weet :p de mijne had er geen weet van ( ik ook niet)

jullie zijn er al heel bewust mee aan het ''plannen'' dus. wij hebben trouwens geen ovulatietesten gebruikt. doen jullie dat wel? of ga je echt op je gevoel af..?

13. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Dank jullie wel :D

14. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Even gauw een vraagje.
    De angelsound is die ook te koop bij de Prenetal, baby-dump of babypander?
    Reageer vanavond ff op jullie berichtjes!
    Fijne zondag

15. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @Rrianne

ik weet niet of ze daar ook te koop zijn, ik heb ze bij de babydump niet gezien, heb um op internet besteld ! net weer even hartje gehoord :) jij oook fijne zondag !

16. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Frysk, dankje. Wilde hem vandaag zo graag halen, dus hoopte op één van de winkels in de buurt die hem te koop hadden.

17. sellie6

sellie6 Actief lid

2 jan 2011
    236
    0
    0
    .
    .
    Hallo!
    Gisterochtend heb ik een test gedaan en die was spier wit! Ben dus niet zwanger, jammer maar helaas, nu op naar de volgende ronde. Maar ik word maar niet ongesteld! Het is dag 31 vandaag dus absoluut de langste cyclus tot nu toe. Ik heb de hele week allemaal klachten gehad en nu voel ik me prima:(. Heb alleen nog last van m'n borsten maar verder voel ik me goed. Ik snap er geen bal van maar het voelt niet alsof ik ongesteld moet worden want daar heb ik altijd behoorlijk last van. Dan wil je graag ongesteld worden en dan word je het niet;)

@ All:
    Hoe was jullie Koninginnedag? Wij hebben een heerlijke dag gehad, top weer en een hele gezellig feest!

Ik ben van november dan zal ik wel één van de jongste hier zijn denk ik of niet?
    Grappig dat je jezelf ziet groeien!

@ Kelien87: Jij bent toch net gestopt met de pil? Dit is nu je tweede maand toch? Ik heb de eerste twee maanden (na de pil) ook echt erg pijn gehad en deed de seks ook echt zeer. Ik wilde toen nog niet zwanger worden dus vermeden wij de eisprong omdat het niet prettig was. Daarna is de pijn veeeeeeel minder geworden. Ik voel nog steeds mijn eisprong en heb dan een zeurderig gevoel en af en toe steken. Maar dat stelt niet veel meer voor. Ik hoop dat het bij jou ook minder word!

@Gesina: Welkom!!

18. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Gesina, welkom :)

Frysk, je verwisselt me met iemand, ik heb niet op een markt gestaan en 60 euri verdiend :p

All, hier vaker ineens zooooo moe, moet ik echt ff gaan rusten/liggen... en daarna kan ik weer alles doen! Hahah... bekend?

19. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    je hoort nog wel eens dat vrouwen hun vriend/man niet vertellen dat ze de eisprong hebben omdat het voor de man dan als moeten voelt. en dat ze dan geen zin meer hebben. dat bedoelde ik met ik kan er niet om liegen hij weet het toch dus. wij gebruiken ook geen ovulatie testen ik doe ook niet aan temperaturen. ik voel mijn ei en 3 dagen van te voren beginnen we al met iedere dag sex. en op de dag van het ei zelf ook nog. meer kunnen we niet doen lijkt me. morgen mijn ei en dan is het weer 2 weken afwachten. ben gelukkig niet meer zo druk ermee bezig als de eerste maand. dus hopelijk gaat de tijd nu wat sneller.

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Haai

lees vanmiddag bij, wij hebben om 8:30 de 20 wekenecho!! Moet onze kleine man zo dus wakker maken, vind ik altijd zielig;).
    Hopelijk is alles goed met ukje en ben benieuwd of we nu wel zekerheid krijgen wbt het geslacht:p

tot straks!

Deel Deze Pagina