meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mbtc, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Gesina, binnen onze vriendengroep zijn wij echt de eerste, maar iedereen had het er al tijden druk mee wanneer we of gingen trouwen of wij ons eerste kindje kregen, dus verwacht hadden ze het zeker;).

@ Usmiracle, wij zijn beide 23, eind dit jaar 7 jaar samen, waarvan we nu anderhalf jaar samen wonen. Alhoewel, toen we nog bij onze ouders woonden, woonden we ook practisch samen;) haha. Zijn niet getrouwd, hebben alleen een samenlevings-contract. Trouwen lijkt mij dan weer geweldig als ons kindje straks wat ouder is en ons 'bruidskindje' wordt. Maar het trouwen hoeft van mij niet perce, vind het zo formeel en het kost tegenwoordig een smak geld. Oke, je kunt het zo duur maken als je zelf wilt, maar toch. Vorig jaar mei ben ik gestopt met de pil en in de zomer zijn we er echt voor gegaan, helaas werd ik toen niet meer ongesteld en plots na ongeveer ene half jaar geen mentruatie gehad te hebben, was/ben ik zwanger:D.
    Hoe is jullie situatie?

2. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Usmiracle, welkom! Grappig een man hier hihihi.. :D hopelijk snel geluk voor jullie, 2 mk is niet niks!

Rrianne, oke... leuk! Dan spam ik haar ff! :D
    Ik heb dat ook, dat ik nieuwsgierig ben naar jullie koppies, met wie ik klets etc. hahaha...
    Zullen we allemaal een foto van ons hoofd erop zetten dan? Hahaha :D

Frysk, ik heb de angelsound Maandagavond geprobeerd, misschien nog te vroeg, dat weet ik niet...
    Maar ik hoorde van alles, alleen niet het goeie denk ik..
    En ik kwam er geen wijs uit waar ik dat ding ongeveer moet houden??
    Ik heb hem onder de navel gehouden en toen naar rechts en links en ik heb van alles geprobeerd! :)

All, let op.... want hier komt mijn schattige nichtje!!! :):):)
    Met mij !
    Hahaha, ik zal de eerste zijn die haar kop erop zet oke! :p

3. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Hier deze is ook zooo schattig!

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    wat een schattig nichtje heb je sansky!!!!

5. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Helemaal mee eens vind ik ook ;)

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Bedankt voor alle lieve reacties op ons zoontje:D Lekkerding he hihi.

Gesina
    Welkom!

Geboortekaartjes
    Zijn jullie daar al mee bezig? Ik niet...er zijn er zoveel dat ik er niet aan wil beginnen haha. Vorige keer net zo:p

Kelien
    Met jullie seksschema is het vast snel raak:D. Soms kan je er nog best naast zitten met je eisprong trouwens, heb dat hier al vaak gelezen. Bleek dat vrouwen maanden lang "verkeerd" hadden geklust. Dus stel dat het over een tijdje nog niet raak is, kan je ook een ander "schema" proberen:)

Sansky
    hihi trotse mama met buikband:). Mijne zijn allemaal te groot bij mn ribben:( Snap t niet...misschien omdat ze tweedehands zijn...Welke maat heb jij genomen? En waar besteld?
    Ohh wat grappig om je gezicht te kunnen zien hihi. Nu weet ik wie Sansky is:D Leuke foto:D
    Bij je eerste zwangerschap komt je baarmoeder pas met 12 weken net boven je schaambeen vandaan hihi, dus je zat veel te hoog:D. Je moet echt net boven je schaambot luisteren en dan een beetje schuin naar beneden duwen evt.

Frysk
    Heb je die Avent magnetron sterilisator? Die is handig:D

Blike
    Morgen je 20 weken echo!

Rrianne
    Hihi het is echt heel leuk om het geslacht te weten:D
    Wil wel even een buikfoto zien van je!

Usmiracle
    Welkom... haha nu ga ik wel uitkijken wat ik wel en niet vertel:p
    Wij woonden al een hele tijd samen toen we voor een kindje gingen en dat lijkt me ook wel een van de belangrijkste dingen voordat je ervoor kiest;).

7. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @sansky !

Wat een schatje zeg :D en wat een leuke meid :D !!! ik zal ff een linkje voor je opzoeken waar je precies kan zoeken.. ik moest eerst ook best wel drukken om het goed hoor baar te krigjen :) maar je moet wel meer naar beneden hoor..

@lottie

jaaa die heb ik idd :D leek me namelijk erg handig :D jij hebt um dus ook :D heb ik in iedergeval geen miskoop gedaan :D

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Frysk
    Had m toen als geboortecadeautje gevraagd en gekregen van mijn oma haha. Vind m heel makkelijk in gebruik! Een pannetje kan natuurlijk ook, maar dit is wel fijn hoor! Je moet alles wel eerst afwassen met sop en afspoelen met koud water, maar dat moet je ook met een pannetje. Als je m dicht laat dan is het nog 24uur steriel dacht ik. Bij de Prenatal kan je trouwens ook een heel handig en goedkoop droogrekje kopen...zal ff googlen...
    Prenatal - Eten & Drinken - Flesaccessoires - Prenatal
    Alleen is het dan dus niet meer steriel na het drogen, maar ze zijn natuurlijk nog wel schoon dan!

9. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Sansky, wat leuk om je gezicht er bij te zien. Leuke foto van jullie samen. Alleen om nou mijn hoofd open en bloot op het forum te zetten, nu ben ik lekker anoniem, heb totaal een andere naam op eht forum dan mijn eigen naam;), daar zullen ze het dus niet aan herkennen haha.

Sterilisator, die zijn echt super! Staat ook nog op mijn verlanglijstje. Op mijn werk ehbben we hem ook. Blijft idd na die tijd ongeopend nog 24 uur steriel, ideaal!

@ Lottie, jaaaa ik denk ook niet dat ik het zo lang kan volhouden;). Vandaag geshopt met mijn moeder, maar het is inmiddels zo saai geworden, alles is of gericht voor een meisje of voor een jongetje. Vandaag weer een wit/grijs pakje geworden, haha! Moeten straks maar wat kleur aanbrengen:p.

Wil mijn buikje vanavond wel ff posten hoor (ben nu neit thuis), maar het is geen groot verschil met vorige week hoor.

10. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @lottie

als ik weer eens bij de prenatal kom koop ik die er ook ff :D thanx voor de tip ! die sterilisator koste ik meende 25 euro ofzo. gekocht bij de babyplanet. viel me opzich mee qua prijs..

11. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Hierbij kom ik ff wat foto's spammen;

Mochten we beslissen toch niet te willen weten wat het wordt, dan wordt dit het eerste setje;

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik had m toen voor 29,95 (van oma dus). Hij is super handig dus valt idd mee! En je hoeft de flessen er niet zo in te doen als op t plaatje staat hoor! Is alleen n tip waardoor er zoveel
    mogelijk in past. Als je alles maar op z'n kop erin doet:p. Maar als je tegen die tijd nog vragen erover hebt dan hoor ik t wel:).

All
    als iemand sowieso vragen heeft over iets
    voor de kleintjes, vraag maar:) natuurlijk weet ook ik lang niet alles, maar is zonde als je misschien iets koopt wat ik bijv ook gekocht heb en waar ik spijt van heb.

Wrapper enz
    kopen jullie die? Welke? Ik wil t ook maar zijn zo duur!!

13. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Wat er tot nu toe in de kast ligt;

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Rrianne
    aaah poepig! Wij hebben nog geen eerste setje. Wel leuk om uit te zoeken hè? Wij namen toen maat 56 mee op advies van leuke ouders enz haha en bleek veeelste groot;) hij was 49cm haha. Alles moest opgerolt worden. Zag er wel schattig uit;)

15. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Nog één

16. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Hierbij mijn buikje met 16 week (niet veel verschil met vorige week, alleen heb ik het idee dat het puntige er wat meer weg gaat en hij nu wat ronder wordt).

Krijg nog steeds dagelijks te hroen, ben je zwanger? Je ziet nog helemaal niks! hahah zo stom.

17. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    hoi meiden!

rianne: wat een hoop spullen heb je al voor de kleine! leuk hoor!

@all: ik lees met jullie mee over de spulletjes....leer ik wat van:D
    mijn menstruatie is eindelijk afgelopen dus onze eerste ronde gaat nu echt beginnen;)

18. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Hier de allerlaatste met mijn nieuwe zwangerschaps-chill broek;).

Jaaa, zo leuk! Ik heb over het algemeen ook alleen maar 56 nu. Ik was zelf 53 cm bij de geboorde en iets meer dan 6 pond. Dus gok daar maar een btje op. Dan maar een btje opgerold, toch? Of was het geen gezicht?

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Rrianne
    leuk hoor al die spullen:)!! En mooi buikie! Het is helemaal niet raar dat je het nog amper ziet bij n eerste met 16 weken! Mensen willen altijd iets zeggen!! Als je een grote buik krijgt gaan ze vragen of het r wel echt eentje is;)

lady's
    oehh spannend! Ik zal voor je duimen:)

20. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Ladys1987, jaaa, heb ook veel gekregen hoor! Nu nog wat kleur er bij, rose of blauw;) hahaaha.
    Wat fijn dat je ongi voorbij is, heel veel plezier met de eerste ronde:D. Zo'n spannende tijd.

Deel Deze Pagina