Zo ben weer thuis problemen met pc's op het werk dus word niks meer vandaag. Toch een fijne baas die tegen enkele zei ga maar naar huis dit werkt niet met zn alle afwachten *jeuj* en morgen was ik zoiezo al vrij dus best fijn zo! Wel minpuntje, mn testen van zwanger&kids zijn er nog niet. had ze gister al verwacht , maandag mailtje gehad dat ze verzonden zijn. dacht dat het 24u bezorging was :S
Bezigbijtje Maar waar had je het oproepje staan? En wat was het voor oproepje Hmm...vreemd dat bobbeltje, zou het even navragen idd. Chantal Kan door tnt komen. Die staken. Morgen en overmorgen staken ze landelijk!!
Oh bah staking, had ik helemaal niet meegekregen. Wat een gedoe, vind het altijd vrij vervelend als ik post niet op tijd krijg. Maar ja als ik bij tnt zou werken zou ik het waarschijnlijk ook 10x beter begrijpen
ik loop leeeeeeeeeeeeeeeg me gele broekje is nat, weet niet of ik dit altijd voor nod gehad heb maar kan het me niet herinneren en overal prikjes en dingentjes in me buik... maar ZOOO STOM ik weet dat ik ongi ga worden waarom let ik dr dan toch zo op:x
aangezien ik pas nog ergens las dat heeeel veel slijm ( als in: alles is nat ) zwanger kan betekenen.
bezigbijtje Volgens mij ben je er stiekem juist wel veel mee bezig en hoop je het wel, want ik lees steeds berichtjes met symptomen van je hihihihi Had ik ook altijd...half in de ontkenningsfase ik weet nog dat toen ik zwanger ws dat ik typex witte afscheiding verloor, maar niet heel erg veel in het begin. Whaaaaaaa alweer POEPBROEK ALARM hier!!! derde keer alweer vandaag...pffffffff
Bezigbijtje dat klinkt toch echt als zwanger, samen met die andere lijst van kwaaltjes die je hebt/had. Misschien moet je de gedachte van zwangerschap toch een heeeeeeeeeeeel klein beetje laten doorkomen bij jezelf
Ow, hier staan de berichtjes! Sorry, lees het nu pas! Als je me je email stuurt dan kan ik je de lijst even sturen. Chanel no5 staat op nummer 1 in de top 10. Lekkerrrrrr en zooooveel goedkoper dan in de winkel!!!
@lottie, je hebt gelijk ochtendurine is ochtendurine maar mn man wil er graag bij zijn als we de test doen. hij zegt dat is niet iets wat je alleen doen we hebben er samen aan gewerkt. en ook ik vind het leuk om het samen te doen! @bezigbijtje, misschien ben je toch wel zwanger! alhoewel in de ontkenningsfase zitten lijkt me toch ook wel makkelijk. dan zet je niet alle hoop er op. dat doe ik nu ook, ontkennen dat het misschien zo zou kunnen zijn. @all tuurlijk laat ik het jullie weten wat uitslag van de test is! x
haha mutsen, ik denk echt niet dat ik zwanger ben Daarom iriteer ik me zo aan het idee dat ik er toch nog WEL op aan het letten ben, dat is toch stom Morgen zakt me temp... en is het over met de pret,,,,,8) En anders tjah dan is het toch wel ontkenningsfase hiihihi....
moest eink werken van 3-h7 maar een invalskracht wilde graag werken, ik heb morgen lange dag (cursus, werken, ouderavond pff) dus vond het wel fijn wel gezellig indd! Lief dat jullie dat mee hopen hoop het want ben er wel klaar mee om ronde 12 in te gaan Maar ik heb t zoooo koud dat ik zeker weet dat morgen mijn temp stuk lager is whahaha....
Ooh vreselijk he dat afwachten! Nou BB en mbtc ik hoop echt dat jullie zwanger zijn! BB jij zou ook best wel al een test kunnen doen toch zoon vroege zwangerschapstest. Maar ja zou zelf denk ik ook nog even wachten hoor Maar al die klachten lijken er wel op he.. Hoe heb je dat vorige maanden gehad? beetje hetzlefde of is het nu wel anders? Ik ben niet vrij hoor! Ben thuis aan het werk. dus ik kan af en toe even op zp kijken hihi
Ik stop zo wel voor vandaag! misschien dat ik vanavond nog even kom.. Mijn moeder en me zusjes komen zo eten hier en dan vanavond nog naar een vriendin.. Fijne avond allemaal!