meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mbtc, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    All, wat vinden jullie van onze kinderwagen?
    Op de vorige blz. staat hij :D

Hier kwamen ze om half 8 al aan de deur voor het kamertje te stucen... pffffff.. de kleine van mijn man was ook gelijk wakker hahaha....
    Ze zijn nu bezig, hopelijk wordt het wat!
    Is gewoon vanuit de woningbouwvereniging, echt fijn! :)

2. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Mooie wagen hoor :D

3. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

#4383 HaNa540, 6 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 mei 2011
    Hay meiden
    Ik kom me ook even melden ook ik ben geboren ik 1987, en wij zijn bezig om zwanger te worden van ons tweede kindje.(3e kindje aangezien miskraam van ons tweede kindje)
    Me zoontje is momenteel 11 maanden en ik heb helaas net 3 weken geleden een vroegtijdige miskraam gehad met 5 weken.
    Bij ons zoontje heeft het ruim 1 jaar geduurd om zwanger te worden, bij de 14 e ronde was het raak!
    Dit met ovu testen en terwijl ik niet eens een lange periode aan de pil ben geweest maar 1 jaar.
    Tussen de geboorte van ons zoontje en het weer proberen zwanger te worden hebben wij dan ook geen pil gebruikt.
    Wat waren wij dan ook gelukkg en blij dat we de tweede ronde al zwanger waren van ons tweede uk!
    Maar helaas hebben we maar kort van deze tijd mogen genieten toen ik begon te vloeien sloeg alle paniek toe(mijn moeder heeft 5 kids 3 miskramen en 2 doodgeboren kindjes 1 met 20 weken en 1 met 26 weken verloren dat noemt men doodgeboorte ,mijn zus heeft 4 kids 2 miskramen en mijn oma heeft 9 kids 6 miskramen en 1 doogeboren kindje)
    Helaas was de paniek juist en ben ik twee dagen later het vruchtje verloren!
    Wat waren wij verdrietig, maar toch hebben we in overleg met de gyn besloten om maar diret verder te gaan!
    En ik heb een aadig goed gevoel bij deze ronde, het zou natuurlijk wel een wonder zijn als ik nu meteen weer zwanger zou zijn, maar gelukkig zijn wonderen nog de wereld nog niet uit.
    Nou zo heb ik ook een beetje mijn verhaal verteld en ik zou het leuk vinden me aan te sluten bij deze topic om zo met leeftijdsgenootjes ik contact te komen.
    Veel liefs mamavand

4. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    @sellie
    Dit is inderdaad mijn 2de maand.
    Dan hoop ik maar dat ik binnen een paar maanden ook geen ovulatiepijn meer heb, of dat ik gewoon zwanger ben dat zou nog beter zijn.

Geslacht: als het zover is willen wij het geslacht ook weten.
    We hebben het al een beetje over namen gehad en voor een jongetje weten we wel een.
    Zijn we het helemaal over eens maar voor een meisje vinden we het toch wat moeilijker.
    Dus als we met 20 weken weten wat het word kunnen we hard gaan nadenken. Of juist niet.:p

@lottie
    Wat leuk een jongetje. Fijn dat alles goed met hem is.
    Normaal heb je toch 14 dagen voor de nod je eisprong he? Ik voel mijn ei en vorige maand werd ik ook 14 dagen later ongesteld. Dus dat had ik wel goed gevoeld.
    En over het algemeen hebben wij wel 1x op de 2 dagen sex. Alleen voor mijn ei iedere dag dan. Ik moet nog 11 daagjes wachten dan mag ik weer testen.

@usmiracle
    Welkom hier.
    Mijn vriend en ik waren 8,5 jaar samen toen we samen zijn gaan wonen.
    Toen we 3 maanden samen woonde ben ik het gesprek eens met hem aan gegaan.
    Ik had wel al gehoord dat hij tegen een vriend van hem had verteld dat hij niet lang meer wilde wachten voor een kleine, maar toch verliep het gesprek met mij een beetje moeizaam.
    Ik heb het gesprek echt op gang moeten houden en toch besloten we er voor te gaan.
    Hij stond er wel achter anders deed ie het niet. Maar ik denk dat hij het even eng vond dat het nu echt dichtbij kwam. De pilstrip nog afgemaakt en toen zijn we er serieus voor gegaan. En als je ziet hoe geweldig hij het nu allemaal vind. Hij kan niet wachten tot ik weer mag testen.
    Wij zitten in ronde 2 nu. Julie ook heel veel succes met klussen en hopelijk is het snel raak.

@rianne
    Je ziet echt wel dat je zwanger bent hoor.

@ladys
    Succes en veel plezier met jullie eerste rond.

@mamavand
    Wat erg dat jullie een miskraam hebben gehad, hopelijk ben je weer snel zwanger en dat jullie nu maar wat meer geluk mogen hebben.

Mooie kinderkamer en wagens zie ik langs komen, weet even niet meer van wie ze waren.

5. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Sansky, ja zo leuk dat showen! Jullie heb ook een gave kinderwagen, soort spijkerstof-patroon?
    Super, dan kunnen jullie straks met de kamer aan de slag:D.

@ Frysk, hahaha ik zit ook steeds in twijfel, voel ik nou wat? offf?
    jep, beide van MP. Zoeken zoeken en zoeken en dan zit er toch ook best nog mooi spul tussen de
    oude rommel:D. Mijn vriend wilde alles nieuw aanschaffen, maar ik had zoiets; hardstikke leuk! Dan
    krijg je wel alles echt in jou smaak, maar het scheelt me gewoon te veel geld om toch via MP te kijken.
    De kinderkamer staat voor meer dan 1000 euro op het internet, wij hebben hier iets meer dan 25% procent
    voor betaald. En ook de kinderwagen is nog te koop voor ruim 800 euro, hier hebben we nog minder dan 25% voor betaald.
    Zo houden we weer geld over voor andere leuke dingen:D.

@ Mamavand, jeetje wat een heftig verhaal! Als ik zoiets lees, raak ik alweer gelijk in de stress he. Hoop voor je op meer geluk in de toekomst!

@ Kelien87, ja ik zie het zelf ook wel duidelijk hoor. Maar kan me voorstellen voor mensen die mij minder goed
    kennen dat het nog niet heel duidelijk is in bepaalde kleding. Heb ook veel tuniekjes en lossere shirts aan.

@ All, net gebeld voor een echo! En mrogen kunnen we al terecht, super leuk. Waarschijnlijk wordt het
    gewoon de 2D-echo, maar ze ging ook nog ff in 3D kijken. Leuk, maar vind het ook wel weer spannend hoor.

6. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Rrianne, jaa is spijkerstof! Echt gaaf! :D

All, de stucadoor is net klaar! Toch wel ff bezig geweest, vanaf half 8!!! Pff...
    Maar het is moooooooooooi geworden, ongelooflijk, geen scheve stukken meer op de muur of oneffenheden... alles gelijk en glad, super mooi!
    Nu moet ik een paar dagen wachten en dan mochten we gaan schilderen volgens hem.. ;)

7. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Kelien, vind je het zo lastig, een meisjesnaam? ;)... Wij hebben er 2!!! En voor een jongen 1....

Maar ik zit steeds te twijfelen met de meisjes-namen.... tussen die 2.... echt lastig hahaha..

8. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Sansky, leuk! Hou dr wel van een x wat anders dan anders.
    En wat fijn dat de muren zo mooi zijn geworden, kunnen jullie bijna aan de slag:D.

9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

#4389 HaNa540, 6 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 mei 2011
    Hy meiden dank je voor jullie steun en ja wij hopen ook dat het snel weer raak zal zijn, en dat deze klein dan bij ons blijft.
    @RRianne En wat betreft een heftig verhaal, dan heb ik nog niet eens verteld wat ik met me zoontje allemaal heb meegemaakt.
    Ik kreeg met 33 weken bloedverlies kwam in het ziekenhuis ben uiteindelijk met 35 weken ingeleid, ik was me manneke meteen kwijt en kwam pas 6 uur na de bevalling weer bij hem ik moest wachten tot de overdracht geweest was, echt belachelijk gewoon.
    Helaas is hierdoor ook mijn borstvoeding niet gelukt en moest ik er echt aan gaan werken om een band met me zoontje te krijgen hij was vreselijk afstandelijk naar mij als hij huilde en ik wilde hem troosten dan zetten hij zich met man en macht van me af.
    Dat deed pas pijn, dat kwelt een moederhart zo erg dat je kindje niet getroost wil worden door zijn eigen moeder.
    UIteindelijk na een week besloten wij hem mee te nemen uit het ziekenhuis dit tegen advies van de kinderarts, maar wij dachten er goed aan te doen en dat hebben we gedaan, onze klein man kwam eindelijk tot rust.
    Helaas heeft hij met 5 maanden nog eens 2 weken in het zkh gelegen aangezien hij flessen weigerde, we kregen er geen fles in, vanaf dat moment krijgt onze jongen dus ook geen flessen meer, hij eet gewoon met ons mee.
    En wat bleek het te zijn een verborgen reflux, ik had al geklaagd bij de ha en cb vanaf dat hij 10 weken was hij huilde nooit maar sinds hij 10 weken oud was gilde hij verschrikkelijk, ik wist dat er wat was maar niemand wilde luisteren.
    Tot dat ze er in het zkh achterkwamen dat de slokdarm van me zoontje geheel verbrand was door het maagzuur en hij daarom dus geen fles wilde omdat hem dat pijn deed, dikker voedsel zoals pap en potjes fruit of warm, omdat dat dikker is kwam het dus minder makkelijk omhoog en voor hem dus prettiger.
    NOu een heel verhaal, maar het is dus wel duidelijk dat de miskraam nog niets een zo heftig is als de tijd die we met ons zoontje hebben gehad.
    En natuurlijk doet het pijn en hebben we verdriet we zijn ten slotte een klein mini mensje verloren, maar als ik dan naar me zoontje kijk en hij lacht naar me dan word mijn moederhart weer warm van binnen, en dan denk ik het komt vast goed, en dan ga ik maar lekker spelen en knuffelen met onze jongen, Want hij is echt mijn grootste wondertje!
    Liefs mamavand

10. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    hallo allemaal, moet zo nog ff bijlezen hoor! hebben vandaag pret echo gehad. alles is goed met frummel en groeit zoals het hoort te groeien!
    helaas lag het lekker te slapen en was het niet zo heel erg actief. kleine ligt lekker opgevouwen met het knuistje af en toe bij het gezichtje. wel mooi om te zien en mijn ouders waren helemaal trots. mn vader vond het extra leuk want hij had nog nooit een echo gezien!
    mn placenta ligt aan de voorkant maar ze denkt wel dat ik schopjes kan voelen omdat de beentjes laag liggen. en soms voel ik links onderin een soort van gekietel....

(sorry ff alleen ego overmij, moet nog ff terug lezen maar moet t ff kwijt dat alles goed is!!)

meer foto's in mn foto album, van het beentje, ruggetje en voetje

11. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @sansky

Gaaf hoor jullie Bolide :D idd weer eens wat anders :D leuk leuk leuk !! en wat fijn dat de kamer zomooi gelukt is :D lekker

@Rrianne
    wij doen wel alles nieuw. ik vind de kamers bij de baby dump best meevallen qua prijs... zag laatst op mp een mooie kamer vroegen ze ook nog 400 euro voor ! de kamer die wij uitgezocht kost 599. en de kinderwagen 375 alles is neutraal dus mochten we het geluk hebben dat er een 2e komt, kunnen we dat mooi weer gebruiken :) ieder zijn keuze toch :D

12. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @mbtc

Mooi hoor :D en idd erg leuk ook voor jou ouders, mijn moeder gaat mee met de 20 weken echo. zei heeft met de zwangerschap van mijn zus 1 echo gehad.. was in die tijd idd niet normaal..

echt helemaal super dat jullie kleine het zo goed doet ! hoe voel jij je verder??

13. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Mbtc, wat ontzettend fijn dat alles goed is met jullie ukje! Leuk. Ga zo even de foto's in je album bekijken.

@ Frysk, ja ben het helemaal met je eens hoor. Nieuw kopen is ook hardstikke leuk! Kun je alles lekker in je smaak aanschaffen.

14. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @Rrianne..

idd. maaar je kan idd wel kosten besparen door het op mp te kopen, kamertje zou ik eventueel wel via mp doen.. maar een maxicosi niet.. kinderwagen zelf ook nog wel.. maar wij doen alles lekker nieuw. over 3 weken kamer bestellen :D
    dan kan ik lekker beginnen met inrichten :D

15. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Frysk, ja, we hebben nu idd aardig wat geld bespaard, wat we goed kunnen gebruiken voor ons huisje. Hebben net in het nieuwe jaar ons huisje gekocht, hier zijn we voorlopig nog niet klaar mee, voordat het na ons zin is. En er staat nog een nieuwe auto op het verlanglijstje, één van onze auto's is nu namelijk 3-deurs. Wil graag een 5-deurs, wel zo makkelijk met de kleine straks.

Ik heb geen idee of een 2ehands maxi-cosi gevaren kan hebben voor de kleine, dit wil ik nog even uitzoeken. Wij hebben hem er bij gekregen, maar mocht dit zo zijn, gaan we zeker voor een nieuwe!
    Leuk he, nadenken over de kinderkamer!

16. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @Rrianne

kan ik me voorstellen idd als je er zo voor zit, kost allemaal genoeg. wij hebben 3 jaar geleden ons huis gekocht , en er zijn ook nog wel dingen die we aan willen pakken, elke keer een stukje. en eerst staat de babykamer op het lijstje, dat is op het moment het belangrijkste :)

weet ook niet of het gevaarlijk kan zijn... maar je weet nooit wat er mee gebeurd is.. dat idee heb ik dan.. ben wel benieuwd eig :D:p

Fijne dag allemaal ! moet weer werken. morgen een beeeetje uitslapen!

17. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Frysk, zo doen wij het ook hoor elke x een stukje. Gelukkig zijn het geen grote uitgaven die perce moeten. We zijn bewust op zoek gegaan naar een nieuwbouw huis. Maar, toch voor het een btje naar je zin is ben je wel een poosje verder en wat geld lichter:D, hahaha.

Heb gister wat gegoogled en de meningen zijn erg verschillend, de één zegt zolang je geen scheurtjes of beschadigingen aan de buitenkant ziet, zit het goed. De ander zegt; nooit doen. Dus ben er nog steeds niet helemaal uit.

Zal me gaan douchen, over dik een uurtje mogen we samen ons ukje bewonderen, zin in!
    Iedereen een fijne dag, geniet vann het lekker weer!

18. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Hallo Allemaal :D

@mbtc Mooie echo ;)

hoeveel dagen of uren nadat je je eisprong heb gehad kan die bevrucht worden dus met andere woorden wanneer Klussen ;)!!

Ik voel mijn Eisprong echt niet hoor snap niet hoe jullie dat kunnen ahaha!!..

Groetjes

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    In principe kun je al klussen voordat je eisprong heeft plaats gevonden. Zaadcellen kunnen zo'n beetje 72uur blijven leven namelijk.

Hier nog steeds bruinverlies, dus ik vrees een langere cyclus dit keer. Vorige x had ik mn ei op dag 15 en nu op dag 11 een negatieve ovutest(vorige cyclus al wel een streepje)
    Ovutesten neem ik dan ook maar mee op vakantie.
    En hopen dat het bruinverlies stopt...Zit ik op vakantie natuurlijk niet echt op te wachten(A)

20. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @Rrianne

Mooi hoor jou foto's :D was wel weer even fijn zeker om jullie ukje weer te mogen zien :D !! ik vind dat voetje zooo schattig :D !!

@gesina
    ik was er ook niet zo in thuis... ging allemaal bij mij niet op. :p wij hebben blijkbaar op het juiste moment geklust :p ! maar je kan het aan je slijm zien... ofzoiets:p

Deel Deze Pagina