hoi meiden! @mamavd: welkom hier! @rianna en Sansky: mooie spullen hoor! Het liefste kopen we alles nieuw..echter weet ik niet of we heel veel geld over houden als we 'klaar' zijn met ons huis. Allemaal kleine kinderen in de familie dus dat komt wel goed. Mijn moeder staat ook in de startblokken met haar pinpas om naar prenatal te rennen...ze moet nog even geduld hebben @mams:hoop inderdaad dat het snel stopt! Op vakantie is het niet fijn...wel leuk om daar te 'klussen' @mbtc en Rianna: mooie echo's!
ahhahha Okeej duidelijk ik heb nu 2 dagen Slijm maar niet Geklust omdat manlief ziek is geweest dus vanavond gaan we klussen en dan zien we het wel of het deze maand raak is ja of nee ik probeer er niet te veel bezig mee te zijn! maar onbewust gaat het toch en als ik de Pendels moet geloven dan ben ik volgend jaar januari pas zwanger of dit jaar Augustus
Mbtc & Rrianne, mooie echo's All, hoe gaat het met jullie, is alles goed? Hier Zaterdagavond tijdens het tanden poetsen gespuugd...... Ik had misschien net 2 of 3 dropsleutels gegeten, die kwamen er weer uit...... Gelukkig in een keer, want ik was niet misselijk of zo! Pff
Meiden, ik heb net voor het eerst het hartje gehoord!!! Zo mooi! Met mijn Angelsound...! Hoe kun je die geluidjes opnemen? Waar moet dat kabeltje in, in de laptop... ?
@sansky als je naar bureau accessoires gaat. staat er als het goed is.. geluid recorder. zo neem ik het op de laptop op waaaauw dat je het hartje hoorde mooi he ! ik luister bijna nog iederedag vind het zo mooi ! @gesina haha, gewoon klussen blijven als het echt rekbaar is , was het volgens mij vruchtbaar slijm zegmaar vraag lottie anders ff zei legde mij dat ook altijd uit @lottie ik miste je al goed weekend gehad?
Rrianne Leuk kamertje! Wij hebben een iets andere versie als showmodel gezien en wilden m misschien kopen, maar we twijfelden nog te veel. Sansky Leuk hoor een nieuwe kinderwagen. Wat gaaf dat je het hartje hebt gehoord Leuk he Mamavand Welkom!! Hopelijk mag je snel een plakbeebje hebben! Kelien Wij weten dus juist echt geen jongensnamen, erg vervelend! Mbtc Mooie echo! Grappig, ik heb ook een foto van het voetje, maar heb mn 20 weken echo nog niet gepost hier. Zo even doen, als de foto niet te klein is... Frysk Heb je wel nagevraagd of je moeder mee mag naar de 20 weken echo? Het is namelijk een medische echo en vaak mag er maar 1 iemand mee.
@lottie. ik zal het nog even na vragen, belachelijk als het niet mag toch :S op zn moment wil ik gewoon de 2 belangrijkste personen bij me hebben.. zal het nog wel even uit zoeken hoe en wat !
Frysk Kan zijn dat ze het goed vinden hoor, maar bij sommige ziekenhuizen kan het niet. Ik snap het eigenlijk ook wel een beetje. Als er iets mis blijkt te zijn dan wordt met de ouders overlegd hoe en wat verder en dat kan behoorlijk heftig zijn. Maar sommige ziekenhuizen gaan wel akkoord met 2 personen hoor. Vind je mn echo niet mooi
@lottie als er juist iets mis is.. wil ik toch graag ook mn moeder naast me hebben ! ik last net op internet dat het vaak zo is dat ze geen kinderen willen hebben daar.. omdat het een serieus gebeuren is ! ik neem mam gewoon lekker mee heb schijt aan wat hun daar vinden jaa mooie echo's !! ze zijn alleen idd klein heb jij ze in je album ook staan? of zijn ze daar even groot ? lief hoor dat voetje !!
hey meiden , Ik heb hele vage klachten, heb de hele dag al rare steekjes in me liezen met name rechts. En heb af en toe een vlaag van misselijkheid en ik ben zo moe, kan de hele dag wel slapen. Heel vreems allemaal 1 week voor nod. En nog iets bijna het belangrijkste misschien wel, ik hoef geen zoetigheid, normaal ben ik daar gek op maar met de zwangerschap va me zootje hoefde ik het ook niet als ik er al aan dacht kon ik wel spugen. en nu hoef ik het dus ook niet te hebben. En vorige maand had ik dit ook en toen was ik ook zwanger helaas een miskraam. ZOu het dan toch zo zijn dat ik meteen na me mk al weer zwanger ben? nou ik weet het niet we wachten geduldig af!! maar ik ivnd het wel heel spannend allemaal hoor!! zijn er hier al meiden met klachten, of vermoedens van zwanger te zin? liefs mamavand
Frysk Ja haha dat snap ik ook wel hoor. Maar ik snap ook de kant van het ziekenhuis. Er zijn vast wel eens hele nare situaties uit ontstaan snappie? En ik denk als jij het vraagt en het evt uitlegd als het nodig is, dat het dan heus wel goed is hoor. Zei het alleen omdat t zo lullig voor jullie is als je moeder buiten moet wachten. Maar idd..neem haar gewoon mee en dan zeg je bij moeilijkheden gewoon dat jullie willen dat zij erbij is en dat ze alles mag weten. Komt vast goed. Ik kan de echo wel groter maken... Zo even doen...
Mooi hoor jaaa deze zijn beter ! ik snap het aan de ene kant ook wel hoor maar mocht mn moeder niet mee naar binnen mogen. begrijpt ze dat wel zal voor ons volgende week wel weer een heeeeel verschil zijn hoe groot onze bubbie is geworden ! ben heel erg benieuwd hoe hij/zei het doet
Hallo! Ik heb sinds vandaag vakantie en daar zijn we echt aan toe want het is behoorlijk hectisch de laatste tijd. Ik ben hier ook weinig geweest en moet enorm veel terug lezen. Ik zag nog leuke foto's met kleren, kinderwagen en kinderkamer langs komen! Heel leuk! Leuk ook die verschillende smaken en stijlen. Wat een gave echo!!!!!!! Wat een mooie buiken krijgen jullie al!! (Jaloersssss nee hoor het is jullie van harte gegund!) Fijn dat het goed gaat met de zwangere dames (voor zover ik kon lezen). Alle nieuwe dames en heer van harte welkom! Namen uit kiezen lijkt me ook erg moeilijk inderdaad! Toevallig kwam ik laatst een meisjes naam tegen die in mijn hoofd blijft hangen en mijn vriend is er ook weg van. Maar tegen de tijd dat wij dat moeten gaan uitkiezen kan het natuurlijk al weer helemaal verandert zijn. Ik ben uiteindelijk ongesteld geworden een week geleden. Sinds gister is het weg en kunnen we er weer voor gaan Onze bruiloft komt nu ook echt dichtbij dus we zijn daar ook druk mee bezig. Nog 6 en halve week ongeveer. Sorry dat ik niet heel persoonlijk overal op reageer maar het is echt heeeeeeeel veel wat er is geschreven.