@sellie Geniet er maar lekker even van kan een mens echt even aan toe zijn he ! ik krijg soms gewoon hoofdpijn van het namen zoeken ! dus dat doe ik gewoon nu niet meer tot dat wij weten of we een meisje of jongetje krijgen wauw jullie bruiloft komt idd nu snel dichterbij !!! spannend ! dat brengt nog genoeg drukte met zich mee geniet maar lekker van je vakantie
Frysk jaaa zal idd echt n indrukwekkend verschil voor jullie zijn je ukje is echt zoveel gegroeid! Leuk leuk! Wil ook met je mee haha!
haha van mij mag je hoor we moeten er alleen al wel heel vroeg zijn 's morgen 08.30 heerlijk !! we hebben onze bubbie voor het laatste gezien met zn 9 weken :O en als we bubbie weer zien ben ik bijna 20 weken ! pff lange periode eig haha ik stel me maar zn beetje voor dat onze kleine er ongeveer zo uit zien als jullie ukje bekijk ook wel eens echo's op youtube.. wonderlijk allemaal hoor !
Mamavand, jou ''kwaaltjes'' klinken echt hoopvol! En het kan zeker! Ik ben nu ook gelijk na mijn miskraam weer zwanger, en morgen al 12 weken!!! Ik hoop het voor je! Lottie, wauw... zo zie je het veel beter! Gaaf! Mooi dat voetje he hihihi.....
Sellie, aah lekker vakantie!! Geniet er maar van.... Hopelijk wordt het weer zo'n lekker weertje voor jullie Frysk, dat is lang he... als je je bubbie voor het laatst gezien hebt met 9 weken... pfoehh...
Frysk haha als ik dichterbij woonde en je zou t echt goed (en ook leuk vinden offcorse) dan zou ik t waarschijnlijk nog doen ook. Ja wist ik nog vd 9 weken! Nu is t gewoon al een echte "grote" baby!!!!! Sansky dank je vond dat voetje zo schattig dat hij er een foto van meegaf! Hij zei dat ze met 20 weken ongveer 3,75-4,00cm zijn oehhh morgen 12 weken sellie geniet van je vakantie!! Ga je veel doen?
@sansky Jaaaahoeeeeeeee morgen 12 weken !!! wat is de tijd toch snel gegaan ! Wil nu idd wel weer onz bubbie zien hoor ! hoor hem/haar natuurlijk wel. maar wil het wel weer ff op beeld zien ! @lottie Tuurlijk zou ik het hartstikke leuk vinden als je mee ging helaas is idd de afstand wat te ver. jij was ook de ALLEREERSTE die het wist dat ik zwanger was denk dat idd onze beebje nu wel ''groot'' is vergeleken toen ben zoooo benieuwd ! nog een weekje en 1 dag geduld
@ Gesina, dankje. Wat betreft jou slijmverlies, dat was bij mij dus echt een teken, want die avond geklusd en het was toch echt in één x raak. Was het rekbare slijm hier nog nooit eerder tegen gekomen. @ Sansky, dankje! Vervelend, hopelijk blijft het bij deze ene x. Nu jij het over dropsleutels hebt, hmmmmm ik moet zo nog boodschappen doen, denk dat die ook in mijn mandje belanden. Super om het hartje te horen! Is denk ik echt een fijn gevoel. @ Lottie, bij de Gardo toevallig? Daar hebben wij ook iets soortgelijks zien staan. Ik zat zelf heel erg te twijfel tussen dit of dat strakke met hoogglans. Als ik het nieuw had gekocht, was ik voor het hoogglans gegaan. Mooi echo foto's! Blijft elke x mooi. Ons voetje was nu 2,5 cm hihih. Cuteeee! Wij hebben inmiddels nog steeds één jongensnaam, ben alleen bang dat het zo'n hippe modenaam wordt, vind die naam al jaren mooi, maar de laatste tijd hoor je hem steeds vaker, twijfel twijfel twijfel. Gelukkig hebben we nog even om dr over na te denken. @ Frysk, dankje. Leuk jullie hebben bijna de 20-weken echo, maar oww wat spannend. Althans wij vonden het super spannend van te voren (ze heeft namelijk ook gelijk gekeken of alles dr op en dr aan zit). Mijn eerste echo was ook met 9 week en nu met 17, en wat een verschil. Alhoewel ik wel zoiets had met 9 week was het wel allemaal net wat duidelijk te zien qau scherpte ofzo. @ Mamavand, spannend hoor. Ik had voor die tijd geen enkele zwangerschapsklacht, alleen mijn temp was verhoogd, verder nergens last van @ Sellie, spannend nog 6 weekjes!. Namen uitkiezen is idd best lastig, wilde er ook zo vroeg mogelijk mee beginnen om te kijken of ik de naam ook echt mooi blijf vinden. Veel klusplezier de komende dagen en geniet van je vakantie. @ All, was helemaal super om ons ventje (JAAAAA HET WORDT EEN JONGENTJE) weer te zien. Wilden het allebei toch heel graag weten wat het nou werd, dus we zijn er voor gegaan. En ben zo ontzettend blij met onze keus. Ben nu officieel verliefd en heb het idee dat het nu allemaal veel 'echter' wordt zeg maar. Tegen iedereen om me heen vertel ik nisk en heb ik verteld dat we er nog steeds erg over twijfelen, anders gaan mensen vissen en kan ik mijn mond toch niet houden. Opa's en oma's hebben we het wel verteld.
Okeej dank je wel ja het was witte Slijm en Rekbaar (sorry) had het 2 dagen en Gisteren avond Geklust die andere dagen werdt hem niet omdat mijn Vriend ziek was!! dus we wachten wel af Donderdag eerst trouwen
@ Gesina, bij mij was het doorzichtig, btje dikkig rekbaar slijm. Heb het een dag of 3 a 4 gehad geloof ik, alleen kwam het besef pas na 3 dagen ofzo. Op de laatste dag nog geklusd en het was voor het goede doel hihih. Hopen dat het ziek zijn van je vriend alleen geen invloed er op heeft. Owww echt alvast gefeliciteerd! Wat spannend, ben je zenuwachtig? Hele fijne dag in elk geval.
@ Rrianne Dank je wel ja de zenuwen beginnen aardig op te komen haha !!.. Ik wacht het wel af we zien eht wel
@Rrianne Waaaaauw een zoon wat leuk zeg ! haha dus toch over stag gegaan nou super toch, kan je toch echt gerichter shoppen ik vind het idd ook erg spannend allemaal. en erg nieuwsgierig naar het geslacht had je van te voren ook wel een beetje een gevoel met het geslacht of totaal niet?
@rianne leuk man zo'n klein ventje, nou ik weet wel wat jij morgen gaat doen, hahaha alles is het blauw shoppen!! HAHAHAHHA succes meis
@lottie, mooie echo foto's! wat leuk dat voetje al een stuk groter dan frummels voetje. @rianne, wat leuk een jongen! ben benieuwd of je een goed voorgevoel had?? @all fijne avond, ben kapot maar heb zo nog vergadering van vereniging van eigenaren geen zin maar wel belangrijk :S x
Frysk jaaa voel me stiekem best vereerd dat ik t als eerste wist na jou Rrianne haha had al gezien dat het n mannetje is in n ander topic waar ik vaak kom! Had hier nog maar niks gezegd, want dat is veel te leuk om zelf te vertellen!! Gefeliciteerd met je ZOONTJE! Leuk hè om het te weten!!? Veel leuker dan verwacht of niet? Nu is het echt jullie mannetje! Nee bij babydump was dat en dan de beachlife versie! Ik vind jullie keuze super! Veel leuker dan de hoogglans versie!!! Dit is stoer en lief tegelijk. Ben errug benieuwd naar de naam!! Mag t zeker niet weten? Mbtc thanks meis hoe groot was t voetje v jullie frummel? Was bij 16 weken toch? Heb de foto vh voetje wel gezien toen hoor echt zo lief!!
hoi hoi! @rianne: wat leuk een jongen! Lekker blauw shoppen! Geniet lekker ervan! @sanksy...wauw al het hartje gehoord! Is ook leuk voor je vriend...word allemaal al steeds 'echter' he @lottie mooie echo ook hoor....zo schattig het voetje! @mamavd: het zou goed kunnen dat je weer zwanger bent. Komt heel vaak voor! ga voor je duimen! @sellie: bijna trouwen...leuk leuk! Kan me goed voorstellen dat je de zenuwen krijgt! @fryske: ik zou je moeder lekker meenemen....ze sturen haar heus niet weg @ben aan het wachten op mijn ei...hihi we klussen maar en we zien het wel. Voel tot nu toe niks...
@ Gesina, kan het me voorstellen. Iedere maand is het weer spannend. Succes meis. @ Frysk, jep toch overstag gegaan. Helemaal leuk, stiekem hadden we beide op een jongetje gehoopt. Maar een meisje leek me ook geweldig hoor, had zelf niet een enorme voorkeur eigenlijk. Hoop jij ergens op? @ Mamavand, gelijk zaterdagmiddag naar de winkels gerend even wat echte jongenkleren in de kast. En via internet gister ook alweer 3 shirts besteld. Me moeder zie van de week al het verbaasd me dat je nog niet zoveel kleren hebt. Nee zei ik; maar dat komt direct als ik weet wat het wordt hahaha. @ Mbtc, in het begin had ik heel sterk het idee dat het een jongen werd. Rond de 13 week begon ik te twijfelen. Mijn vriend bleef er bij; het wordt een jongen. Maar dat was miss ook wel omdat hem dat toch het leukst leek. Ondanks dat hij ook hardstikke blij was geweest met een meisje. Zijn eerste reactie was; 'dus we kunnen voetbalschoentjes kopen hahaah'. Succes ngo vanavond! @ Lottie, had al gezien dat jij ook vaak in dat topic te vinden was, wilde nog ff de bevestiging. Ik zie er zelf namelijk weinig in, hahaha. Ja super leuk, ben zo blij met deze keus. Maakt volgens mij de zwangerschap vele malen leuker. Je had dus echt gelijk Beachlife is idd ook erg mooi, hebben wij ook nog bij gestaan. Ik vind dit idd ook wel heel lieflijk, in de woonkamer hebben we alles heel straks en stoer, met hoogglans en sloophout. Dus vind het ook wel heel leuk dat we nu boven totaal iets anders hebben. Wat betreft de naam die mag je wel weten, maar straks heb ik meelezers, dan weten ze alles, het geslacht en de naam. Hebben jullie al namen in gedachten? Als meisjesnaam hadden we (tot nu toe); Robyn. @ Ladies, ja super leuk! Veel klusplezierr. Sorry meiden, het lukt me gewoon niet om kortere stukje te plaatsen hahaha.
AHAHAHHA ja idd wij wisten niet wat het was hoor maar toen ons mannetje geboren was heeft mijn man ook meteen jongesn kleertjes gekocht zo leuk, en dan heb je die neutrale kleertjes niet eens meer aan althans ik niet want ik vond het in kleu veel leuker je hebt een jongen en dan mag iedereen dat zien vind ik hahahah gefeliciteerd
@ Mamavand, ja, kan het me voorstellen. Ik had wat wit en grijs spul, dat wil ik combineren met echte jongenskleding. Heb zoveel mogelijk gezocht naar spul wat ik me leuke dingen kon combineren. Jullie hebben dus al een mannetje (je hebt het vast al eens verteld, sorry!). Hoe oud is hij nu?