@Rrianne . ik had steeds het gevoel een meisje, maar de laatste tijd heb ik echt het gevoel dat het een mannetje wordt... het geslacht maakt mij echt niks uit. mijn vriend denkt nu een meisje.. en hij hoopt stiekum toch op een jonge man eigen denk ik.. @ladys doe ik lekker ook smokkel der gewoon mee naar binnen ze willen vast geen ruzie met een hormoonbom kan soms best heftig uit de hoek komen hahaha @lottie jij bent toch ook mijn dinnetje ik jou s morgens vroeg bellen hihi ! weet het nog precies
Goeiemorgen dames!! Alles goed hier? Ben al even niet geweest zie ik, heb het ook zo pokkedruk gehad... zal ff vluchtig alles gaan bijlezen
@Rrianne en Sansky, jullie hebben al mooie dingen gekocht zie ik! Erg leuk! @mamavanD, welkom!! Erg rot van je miskraam meid... heb het zelf helaas ook meegemaakt op vijf weken! Hopenlijk mogen jullie snel weer een positieve zwangerschapstest in jullie handen houden! Ik was trouwens ook direct na mijn miskraam weer zwanger, er wordt wel eens gezegt dat je dan extra vruchtbaar bent dus wie weet..... @Kelien, herkenbaar hoe je vriend reageerde... mijn vriend was in de eerste instantie ook degene die de boot afhield... Hij had gewoon iets meer tijd nodig om aan het idee te wennen! Maar nu is hij net zo enthousiast als ik @mbtc en lottie mooie echo's meiden!!! @sansky, wat gaaf! dat je het hartje hebt gehoord!!! heerlijk gevoel of niet? Vandaag precies 12 weken!! jeeeej!! @sellie, nog zes weekjes tot de bruiloft!! Spannend!!! @Rrianne, een kereltje!! wat leuk @Gesina, wauw donderdag trouwen? Wat heerlijk!! Maak er een prachtige dag van!
Rrianne, waaauwww wat LEUK, een jongen!!! Helemaal leuk! Nu kunnen jullie genieten van jullie zoon, hihi... en gericht gaan shoppen! All, jeeeeeeeeeej ik ben 12 weken, ik ben 12 weken, lalalalala Ik zet het Donderdag pas op Hyves..... (we) want dan heb ik weer een controle gehad, is altijd fijner!
@sansky Gefeliciteerd meid met je 12 weken !!! ik kreeg toen echt mega veel reacties zooo leuk nog 2 dagen voor jou dan hebben jullie weer controle en echo
@gesina ik wou jullie alvast een hele fijne dag toewensen donderdag! lekker van genieten spannend zeg !!!
Frysk, dank je wel! jaa nog 2 daagjes!! Gaat best snel he! Maar krijg wel weer zenuwen hihi.. Leuk nijntje!!!! Dat hebben wij straks allemaal in de box, zo lief!
nou ik zie weer mooie buikfoto's voorbij schuiven leuk hoor geniet er maar van voor je het weet is je buikje weer weg, dat vond ik zo erg he na me bevalling da me buik leeg was!! Me zoontje is 11 maanden bijna 1 jaar de 21 ste word hij 1. En het is idd rot als je een miskraam krijgt, maar ja helaas niets aan te doen, en dat je vruchtbaarder zou zijn na en miskraam heb ik idd ook weleens vaker gehoord maar of het waar is weet k niet. wij wachten geduldig af. liefs mamavand
@ Gesina: Fijna dag donderdag! Geniet ervan!! Wanneer is jou nod ongeveer? @ Lottie: We hebben een lijstje gemaakt met alles wat we deze vakantie willen/moeten doen en die willen we afwerken hihi. We gaan waarschijnlijk aankomend weekend nog wel een paar nachtjes weg. We gaan niet op vakantie omdat mijn schoonmoeder achteruit gaat. Wel toeval dat we twee weken rondom mijn eisprong vakantie hebben @ Rrianne: Wat leuk dat jullie nu toch het geslacht wilde weten! Leuk hoor een knulletje! @ Ladies: Veel klusplezier! Wanneer is jou nod ongeveer? @ Mamavand: Ik duim voor je dat het gelijk weer raak is! Hoelang moet je nog wachten? @ Sansky: Gefeliciteerd met je 12 weken!! Mooie buik ook al! @ Fryskfamke: Je hebt over een week de 20 weken echo zag ik net! Spannend hoor! Dan kun je idd gerichter zoeken naar namen.
@sellie Ik hoop het ook, ik ben begonnen met vloeien (miskraam) op 18 april, als ik erda van uit ga wat volgens de gyn mogelijk is (aangezien het heel pril was verwcaht hij dat ik meteen weer op een normale cyclus zal zitten) zou ik dus rond de 16 e ongie moeten worde. Maar ik heb besloeten om te wachten tot de 21ste dan zijn we 5 dagen verder als me nod klopt. maar ik heb vorige week maandag mijn ei gehad !! dUS HET IS ALLEMAAL heela spannend en we moeten maar gewoon afwachten wat de tijd ons brengt!!
Oeeee spannend! Denk je dat het 5 dagen langer volhoud zonder te testen? Ik duim voor je! Grappig op de 21ste heb ik mijn vrijgezellenfeest.
@sellie ik weet niet of k het volhoudt maar kan altijd poberen toch!! hahahah nou we zien wel liefs mamavand
Gesina Slijm moet niet wit, maar doorzichtig zijn. Dan is het vruchtbaar. Rrianne Anders pb je me de naam. Nee, we hebben nog helemaal geen naam. Ik vind bijna niks leuk en wat ik nog redelijk vind, dat vind manlief niet echt leuk. En ik wil niet een naam geven waarvan we zeggen "" nou ja, we doen die wel...bij gebrek aan" Frysk Hihi, ja ik weet het ook nog erg goed dat je belde. Voelde niet eens heel raar ofzo Sansky Joepieeeee 12 weken!!!!!! Gefeliciteerd! en wat een lief buikje al Hyves Zijn er dames die hyves hebben en deze willen delen? Sellie Hihi, dus jullie gaan in ieder geval klussen deze 2 weken hahaha Hopelijk met goede afloop
@sellie jaaa nog een week spannend !!! @lottie jaaa ik heb hyves maar dat wist je al ik wil ook wel extra dinnetjes op mn hyves nee het voelde idd net of we altijd met elkaar belden zo grappig